Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Επιστ. Πεδίο
1ο
Βάση 2023
17.215
Βάση 2022
16.625
Εισακτέοι
105
Συντ. Ε.Β.Ε.
1,00

ΓΕΛ

1ο πεδίο

 Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 30%

 Αρχαία Ελληνικά 25%

 Ιστορία 25%

Λατινικά 20%

Αντικείμενο
Κωδικός Σχολής
1251
Πόλη
Ιωάννινα
Πρόσθετες Πληροφορίες

 

 

Σκοπός του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων είναι η παροχή ολοκληρωμένης και υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης στους/στις φοιτητές/τριες στο αντικείμενο της Ψυχολογίας.

 Το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών, μέσω της παροχής θεωρητικών και εφαρμοσμένων γνώσεων της σύγχρονης επιστήμης της Ψυχολογίας, δίνει στους/στις φοιτητές/τριες τη δυνατότητα της απόκτησης ικανού υποβάθρου ικανοτήτων και δεξιοτήτων χρήσιμων, τόσο για την επαγγελματική τους κατεύθυνση σε έναν από τους τομείς εξειδίκευσης της επιστήμης της Ψυχολογίας, όσο και για τη συνέχιση της εκπαίδευσής τους σε προ-γράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, είτε βασικής, είτε εφαρμοσμένης έρευνας στην Ψυχολογία.

 

 

  • Εκπαιδευτικής, Γνωστικής και Αναπτυξιακής Ψυχολογίας
  • Κλινικο-Ψυχολογικό Εργαστήριο Σύνολης Υγείας και Μελέτης Εαυτού
  • Κοινωνικής Ψυχολογίας

 

 

Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

  • διαρθρώνεται σε οκτώ (8) ακαδημαϊκά εξάμηνα και
  • αντιστοιχεί σε 240 πιστωτικές μονάδες (ECTS).

 

 

Tα προσφερόμενα μαθήματα διακρίνονται σε:

  • Υποχρεωτικά (ΥΠ), τα οποία παρακολουθούν οι φοιτητές/τριες από το πρώτο (1ο) έως και το έκτο (6ο) εξάμηνο,
  • Κατ’ επιλογήν Υποχρεωτικά μαθήματα ψυχολογίας (ΕΥΠ), που προσφέρονται από το τρίτο (3ο) έως και το όγδοο (8ο) εξάμηνο.
  • Ελεύθερης Επιλογής διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων (ΕΕΠ) από άλλα Τμήματα του Πανεπιστημίου.

 

 

Η πρακτική άσκηση είναι υποχρεωτική για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Τμήματος Ψυχολογίας, εντάσσεται στο 7ο ή στο 8ο εξάμηνο σπουδών και ισοδυναμεί με 12 πιστωτικές μονάδες (ECTS).

  • Περιλαμβάνει:
    • (α) την παρακολούθηση του Σεμιναρίου Προετοιμασίας για την Πρακτική Άσκηση, διάρκειας 10 ωρών,
    • (β) την εποπτευόμενη άσκηση σε φορέα της εφαρμοσμένης ψυχολογίας, συνολικής διάρκειας τουλάχιστον 200 ωρών, οι οποίες διεξάγονται εντός του χρονικού διαστήματος δύο μηνών, και
    • (γ) τη σύνταξη έκθεσης πεπραγμένων (Βιβλίο Πρακτικής Άσκησης).

 

  •  Η υλοποίηση της μπορεί να είναι
    • (α) αμειβόμενη, στο πλαίσιο προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή 
    • (β) μη αμειβόμενη.

 

 

1o Εξάμηνο

  • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ I: ΒΡΕΦΙΚΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ     
  • ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ I     
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ     
  • ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ I: ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ     
  • ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ    
  • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΓΓΛΙΚΑ Ι     
  • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Ι     
  • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι 

2ο Εξάμηνο

  • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ II: ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ     
  • ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ II: ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ     
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ I     
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ I     
  • ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΓΓΛΙΚΑ II     
  • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Ι     
  • ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙ

3ο Εξάμηνο

  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ II     
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ     
  • ΒΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ: ΑΥΤΟ-ΡΥΘΜΙΣΗ-ΑΥΤΟ-ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ
  • Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ     
  • ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ     
  • ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ     
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ

4ο Εξάμηνο

  • ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ II     
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ     
  • ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ     
  • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ     
  • ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ     
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ     
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ     
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

5ο Εξάμηνο

  • ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ     
  • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ     
  • ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ II    
  • ΘΕΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ    
  • ΚΛΙΝΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ    
  • ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ    
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ     
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ     
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ    
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ-ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

6ο Εξάμηνο

  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΣΧΟΛΕΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ    
  • ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ    
  • ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ     
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΜΑΔΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ: ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ     
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΑ     
  • ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ    
  • ΨΥΧΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ    
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ    
  • ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι

7ο Εξάμηνο

  • ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ    
  • ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΛΟΓΟΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ     
  • ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ    
  • ΨΥΧΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ     
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ    
  • ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ     
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ    
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
  • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ
  • ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΜΝΗΜΗ    
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ: ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΛΥΠΙΑ, ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ)     
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ    
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ     
  • ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ (ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ)

8ο Εξάμηνο

  • ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ    
  • ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ     
  • ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ: ΠΛΗΘΟΣ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ     
  • ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ    
  • ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ: ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ     
  • ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ    
  • ΨΥΧΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ     
  • ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ     
  • ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ I    
  • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ    
  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ    
  • ΝΕΥΡΟΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΝΕΥΡΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ    
  • ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ

Δείτε την αναλυτική βιβλιογραφία των μαθημάτων εδώ

 

 

Οδηγός Σπουδών

 Οι επαγγελματικές προοπτικές των αποφοίτων των Τμημάτων Ψυχολογίας ποικίλλουν ανάλογα με την εξειδίκευση αλλά και τη θεραπευτικη προσέγγιση που θα επιλέξουν.

 Οι απόφοιτοι/ες θα πρέπει μετά την απόκτηση του πτυχίου τους να απευθυνθούν στις κατά τόπους Διευθύνσεις Επαγγελμάτων Υγείας της Περιφέρειας τους ώστε να αποκτήσουν την  Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος Ψυχολόγου.

Ενδεικτικές Μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις


 Ειδικότερα,

 

 Είτε ως ελεύθερος/η επαγγελματίας     είτε ως εξειδικευμένο προσωπικό σε φορείς και οργανισμούς.

 

Ως  Κλινικός/ή Ψυχολόγος

  • σε νοσοκομεία, κλινικές και άλλες δημόσιες ή ιδιωτικές υπηρεσίες ψυχικής υγείας, θεραπευτικές κοινότητες απεξάρτησης, ιδρύματα και οργανισμούς για τα άτομα με αναπηρία, κέντρα αποκατάστασης και γηροκομεία. 

  • σε ιδρύματα αρωγής ανηλίκων του Υπ. Δικαιοσύνης, κ.α.

 Οι Κλινικοί Ψυχολόγοι χρησιμοποιώντας θεραπευτικές μεθόδους αξιολογούν, παρεμβαίνουν και θεραπεύουν τα ψυχολογικά προβλήματα των ασθενών.

 

Ως Ψυχοθεραπευτής/τρια

  • ο οποίος/ η οποία εργάζεται με άτομα, ζευγάρια, γκρουπ ή οικογένειες ώστε να τους βοηθήσει να ξεπεράσουν ψυχολογικά και συναισθηματικά προβλήματα αλλά και θέματα διαπροσωπικών σχέσεων.

 

Ως σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

  • το αντικείμενο του συμβούλου μπορεί να περιλαμβάνει την ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και ενηλίκων για θέματα που αφορούν τις σχέσεις, την υγεία, την κακοποίηση αλλά και την κατάθλιψη.

 

Ως Ερευνητής/τρια

  • σε ιδιωτικούς ή δημόσιους ερευνητικούς οργανισμούς ή/και σε πανεπιστήμια
  • σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις

 

Στον τομέα της Εκπαίδευσης

Ως Σχολικός/ή Ψυχολόγος

 Οι πτυχιούχοι Ψυχολογίας ανήκουν στον Κλάδο ΠΕ 23 Ψυχολόγων​​​​​​, και μπορούν να εργαστούν σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής καθώς και σε σχολεία Γενικής Αγωγής για την εξειδικευμένη συναισθηματική υποστήριξη των μαθητών/τριών αλλά και την επίλυση συμπεριφορικών ζητημάτων.  

 

Ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας

  • σε διάφορους  κοινωνικούς φορείς παροχής Υπηρεσιών όπως στις  Δημοτικές Κοινωφελείς Επιχειρήσεις των Δήμων, όπου λειτουργούν γραφεία εύρεσης εργασίας και άλλες υπηρεσίες συμβουλευτικής στήριξης των δημοτών, τον Ο.Α.Ε.Δ. και άλλους φορείς στήριξης της απασχόλησης. 

 Οι πτυχιούχοι Ψυχολογίας με μεταπτυχιακό

  • στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό μπορούν να ενταχθούν στον κλάδο ΠΕ 22 Επαγγελματικών Συμβούλων
  • στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών ή στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών ή στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ή επιμόρφωση και αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία τριών τουλάχιστον ετών μπορούν να ενταχθούν στον κλάδο ΠΕ31 Εξειδικευμένου: α) Στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών β) στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών γ) στη Νοηματική Γλώσσα των Κωφών.

 

Ακόμη, λιγότερο γνωστοί αλλά αναπτυσσόμενοι τομείς δραστηριοποίησης ενός/μιας Ψυχολόγου είναι

 η Δικαστική Ψυχολογία: όπου ο/η Ψυχολόγος σε συνεργασία με άλλους επαγγελματίες της ποινικής διαδικασίας ( αστυνομικούς, δικηγόρους) ασχολείται με θέματα που αφορούν την εγκληματική συμπεριφορά, την αξιοπιστία των μαρτύρων αλλά και τον σχεδιασμό θεραπείας για τους παραβάτες.

 η Αθλητική Ψυχολογία: όπου ο/η Ψυχολόγος σε συνεργασία με άλλους επαγγελματίες (προπονητές, φυσιοθεραπευτές, διαιτολόγους, εργομέτρες) ασχολείται με θέματα που αφορούν την βελτίωση της απόδοσης, την ευημερία και την αντιμετώπιση κυρίως συναισθηματικών προβλημάτων (άγχος, εξουθένωση) των αθλητών/τριών.

 η Οργανωσιακή Ψυχολογία: όπου ο/η Ψυχολόγος στα πλαίσια μιας επιχείρησης διαχειρίζεται και εφαρμόζει αρχές και προγράμματα που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα, την ευημερία και την παραγωγικότητα του ανθρώπινου δυναμικού της.

 

Τέλος, στην εποχή της τεχνολογίας έχει αναδειχθεί και ο κλάδος της


 Κυβερνοψυχολογίας, η οποία εστιάζει στις ψυχολογικές πτυχές της διαδικτυακής συμπεριφοράς και των ψηφιακών αλληλεπιδράσεων των ατόμων στα εικονικά περιβάλλοντα ( μέσα κοινωνικής δικτύωσης, games κ.ά.)

 

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για τις σπουδές στην Ψυχολογία στο άρθρο μας εδώ.

 

 
 
 

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο