Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Επιστ. Πεδίο
1ο, 4ο

ΓΕΛ:  11.030

ΕΠΑΛ: 12.030

Βάση 2022
10.420
Εισακτέοι
182
Συντ. Ε.Β.Ε.
0,86
ΕΒΕ Ειδικού Μαθήματος
0,70

ΓΕΛ

1ο πεδίο

 Νεοελληνική Γλώσσα και  Λογοτεχνία 40%

 Αρχαία Ελληνικά 20%

 Ιστορία 20%

 Λατινικά 20%

 Ειδικό Μάθημα 10%

 

4ο πεδίο

 Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 30%

 Μαθηματικά 20%

 Πληροφορική 30%

 Οικονομία 20%

 Ειδικό Μάθημα 10%

 

ΕΠΑΛ

Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού

 Μαθηματικά (Άλγεβρα) 20%

 Νέα Ελληνικά 30%

 ΜΑΘΗΜΑ Ειδικότητας 1  25%

 ΜΑΘΗΜΑ  Ειδικότητας 2 25%

 Ειδικό Μάθημα 10%

 

Τομέας Πληροφορικής

 Μαθηματικά (Άλγεβρα) 20%

 Νέα Ελληνικά 30%

 ΜΑΘΗΜΑ Ειδικότητας 1  25%

 ΜΑΘΗΜΑ  Ειδικότητας 2 25%

 Ειδικό Μάθημα 10%

 

Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών

 Μαθηματικά (Άλγεβρα) 20%

 Νέα Ελληνικά 30%

 ΜΑΘΗΜΑ Ειδικότητας 1  25%

 ΜΑΘΗΜΑ  Ειδικότητας 2 25%

 Ειδικό Μάθημα 10%

Κωδικός Σχολής
1551
Τομείς ΕΠΑΛ
  • Πληροφορικής
  • Εφαρμοσμένων Τεχνών
  • Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
Πόλη
Καστοριά
Πρόσθετες Πληροφορίες

 

ΕIΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ

Για την εισαγωγή στο τμήμα αυτό μέσω Πανελληνίων απαιτείται εξέταση σε ένα από τα τέσσερα ειδικά μαθήματα «ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ», «ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ», «ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ», «ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ»

 

 

Σκοπός του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων είναι να προσφέρει θεωρητική και πρακτική γνώση υψηλού επιστημονικού επιπέδου στους φοιτητές/φοιτήτριες αλλά και να προάγει την έρευνα στο πολυδιάστατο πεδίο της Επικοινωνίας συνδυάζοντας επιπρόσθετα την επιστήμη της Επικοινωνίας με τα Ψηφιακά Μέσα και το νέο Ψηφιακό Περιβάλλον.

 

 

  • Ψηφιακών Μέσων & Στρατηγικής Επικοινωνίας
  • Κοινωνικών και Μεταναστευτικών Σπουδών

 

 

 

Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας 

  • διαρθρώνεται σε οκτώ (8) εξάμηνα και 
  • αντιστοιχεί σε  240 πιστωτικές μονάδες (ECTS).

 

 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

α) Υποχρεωτικά Μαθήματα  και

β) Μαθήματα κατ’ επιλογή Υποχρεωτικά (Υποχρεωτικής Επιλογής) και

γ) Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής.

 

 

Η πτυχιακή εργασία αποτελεί μάθημα επιλογής, είναι προαιρετική για τους/τις φοιτητές/τριες του Τμήματος και ισοδυναμεί με 10 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Οι φοιτητές/τριες μπορούν να δηλώσουν στο 7ο εξάμηνο το μάθημα της πτυχιακής εργασίας και να αναλάβουν ένα θέμα που εμπίπτει στα γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος.

  Η πτυχιακή εκπονείται σε δυο (2) εξάμηνα υπό την επίβλεψη ενός/μιας διδάσκοντα/ουσας καθηγητή/τρια του Τμήματος.

 

 

Η πρακτική άσκηση  του τμήματος είναι θεσμοθετημένη και έχει διάρκεια τρεις (3) μήνες.

  • Υλοποιείται από το 5ο εξάμηνο σπουδών και μετά σε συνεργαζόμενους με το τμήμα Δημόσιους ή Ιδιωτικούς φορείς.

 

1ο Eξάμηνο    

  • ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ    
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ    
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΥ
  • ΑΡΧΕΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ    
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ    
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

2ο Eξάμηνο

  • ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ    
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ    
  • ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΗΧΟΥ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ Ι    
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ    
  • ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ    

3ο Eξάμηνο

  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ    
  • ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
  • ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ    

Μαθήματα Υποχρεωτικά επιλογής

[ επιλογή τριών (3) ]

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
  • ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
  • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ    
  • ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ: ΓΑΛΛΙΚΑ Ι
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ    
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΙΙ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ  
  • ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΜΦΥΛΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ  

4ο Eξάμηνο

  • ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ    
  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ι    
  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ    
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ

Μαθήματα Υποχρεωτικά επιλογής

[ επιλογή δύο (2) ]

  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ    
  • ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΙΙ    
  • ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ    
  • ΚΙΝΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ    
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
  • ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ    
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ    
  • ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΣΤΑ ΜΜΕ

5ο Eξάμηνο

  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΙ    
  • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ

Μαθήματα Υποχρεωτικά επιλογής

[ επιλογή τεσσάρων (4) ]

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΦΗΜΗΣ
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ    
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ    
  • ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ: ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ
  • ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ    
  • ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ    
  • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ    
  • ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ

6ο Eξάμηνο

  • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ (Animation)    
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Μαθήματα Υποχρεωτικά επιλογής

[ επιλογή τεσσάρων (4) ]

  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
  • ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΥ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ    
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΜΕ
  • ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΜΕ    
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ    
  • ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΕ: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

7ο Eξάμηνο    

  • ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ    
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ    

Μαθήματα Υποχρεωτικά επιλογής

[ επιλογή τεσσάρων (4) ]

  • ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ    
  • ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ    
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ    
  • ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
  • ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Social Informatics)    
  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΗΨΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ (3D Animation – Motion Capture)    
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ    
  • ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
  • ΠΤΥΧΙΑΚΗ 

Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής

  • ΠΛΑΙΣΙΩΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ: ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

8ο Eξάμηνο

Μαθήματα Υποχρεωτικά επιλογής

[ επιλογή έξι (6) ]

  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ    
  • ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ ΚΑΙ ΕΥΦΥΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ (Big Data and Web Intelligence)    
  • ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ    
  • ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ    
  • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ
  • ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΤΥΧΙΑΚΗ 
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ 

Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής

  • ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

 

Δείτε την αναλυτική βιβλιογραφία των μαθημάτων ΕΔΩ.

 

Οδηγός Σπουδών

Στην Ελλάδα, οι προοπτικές απασχόλησης στον χώρο της Επικοινωνίας και των Ψηφιακών Μέσων είναι πολύ θετικές και ως εκ τούτου η ζήτηση στελεχών αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια λόγω της ανάγκης των Ελληνικών επιχειρήσεων για ψηφιακό μετασχηματισμό αλλά και της αύξησης των δαπανών σε δραστηριότητες και ενέργειες σχετικές με την Επικοινωνία και τα Ψηφιακά Μέσα.

 Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων μπορούν να απασχοληθούν σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα καθώς μπορούν να συμβάλλουν στην επαγγελματική εξέλιξη του κλάδου της Επικοινωνίας συνδυάζοντας και ενσωματώνοντας τις εξελίξεις και τις καινοτομίες των Ψηφιακών Μέσων πρωτοπορώντας έτσι σε αναδυόμενους κλάδους του γνωστικού πεδίου της Επικοινωνίας.

Eιδικότερα,

 

Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων κατέχουν τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές γνώσεις, δεξιότητες εφαρμογής, και ικανότητες οι οποίες σχετίζονται με τομείς της επικοινωνίας όπως:

  • η εταιρική επικοινωνία,
  • οι δημόσιες σχέσεις,
  • το μάρκετινγκ,
  • η διαφήμιση,
  • η πολιτική επικοινωνία,
  • η διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων,
  • η διαχείριση των σχέσεων με τα μέσα,
  • η διεξαγωγή δημοσκοπήσεων,
  • η διαχείριση φήμης και επωνυμίας,
  • η δημοσιότητα και οι στρατηγικές επικοινωνιακές εκστρατείες.

Επιπρόσθετα, οι απόφοιτοι/ες αποκτούν υψηλού επιπέδου γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες που αφορούν

  • τους τομείς της ψηφιακής επικοινωνίας,
  • της λήψης και επεξεργασίας ψηφιακής εικόνας και της σχεδίασης γραφικών,
  • της ανάπτυξης ιστοσελίδων και διαδραστικών εφαρμογών,
  • της ψηφιακής αφήγησης,
  • της παραγωγής σύγχρονου πολυμεσικού περιεχομένου όπως
    • περιεχόμενο εικονικής, επαυξημένης και μεικτής πραγματικότητας,
    • της δημιουργίας βίντεο και κινούμενου σχεδίου (animation),
    • της ολοκληρωμένης παραγωγής ψηφιακών εκπομπών,
  • της διαχείρισης και παραγωγής περιεχομένου για τα κοινωνικά δίκτυα,
  • του ψηφιακού μάρκετινγκ,
  • των ψηφιακών δημοσίων σχέσεων,
  • των ηλεκτρονικών πολιτικών εκστρατειών και
  • της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

 

 Όμως, οι σύγχρονες εξελίξεις στην Επικοινωνίας και τα Ψηφιακά Μέσα δημιουργούν στους/στις αποφοίτους την ανάγκη για απόκτηση περαιτέρω μεταπτυχιακής εξειδίκευσης.

Ενδεικτικές Μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις

 

Πιο συγκεκριμένα,

 

Ως Στελέχη επιχειρήσεων

  • σε Τμήματα Μάρκετινγκ, Δημοσίων Σχέσεων, Πωλήσεων, Διαφήμισης
  • διαχείρισης Ψηφιακών Μέσων για Οργανισμούς και Επιχειρήσεις (όπως διαχείριση Κοινωνικών Μέσων, διαχείριση Διαδικτυακής Παρουσίας, Διαχείρισης Υπηρεσιών, Παραγωγής Ψηφιακού Περιεχομένου).
  • σε Γραφεία Τύπου και Δημοσίων σχέσεων οργανισμών.
  • σε Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, σε Μέσα Μαζικής
    Ενημέρωσης (τηλεοπτικοί, ραδιοφωνικοί σταθμοί, έντυπα μέσα, ειδησεογραφικοί
    οργανισμοί), σε εταιρείες Έρευνας Αγοράς και Δημοσκοπήσεων, παροχής συμβουλευτικών
    υπηρεσιών, εταιρείες σχεδίασης ιστοσελίδων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου.
  • σε μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (πολιτιστικούς, αθλητικούς, μη κυβερνητικούς
    οργανισμούς, οργανισμούς σχετικούς με τον Πολιτισμό και τις Τέχνες) για την επικοινωνιακή
    πολιτική τους και την διαχείριση ψηφιακών μέσων για την επικοινωνία τους.

 Οι πτυχιούχοι του Τμήματος εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ Επικοινωνίας, Ενημέρωσης και Δημοσίων Σχέσεων.

 

Ως Δημοσιογράφοι / ειδικοί

  • στις έντυπες, τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, ηλεκτρονικές και διαδικτυακές παραγωγές.

 
Ως Σύμβουλοι επικοινωνίας

  • σε πολιτικά κόμματα, πολιτικούς και δημόσια πρόσωπα.
  • σε θέματα εφαρμοσμένης επικοινωνίας όπως μάρκετινγκ, διαφήμισης, διαχείρισης επωνυμίας
    (branding) 
  • οπτικοακουστικών και ψηφιακών παραγωγών,
  • σε θέματα ψηφιακών μέσων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου, 
  • σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ, διαχείρισης ηλεκτρονικής φήμης.

Ως Αυτοαπασχολούμενοι

  • του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας και αυτοαπασχόλησης

​​​

 

 

Περισσότερες πληροφορίες για την επιστήμη της Δημοσιογραφίας και της Επικοινωνίας μπορείτε να βρείτε στο άρθρο μας εδώ.

 

 

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο