Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Επιστ. Πεδίο
4ο

ΓΕΛ: 16.200

ΕΠΑΛ: 15.800
 

Βάση 2022
15.675
Εισακτέοι
184
Συντ. Ε.Β.Ε.
1,20

ΓΕΛ

4ο πεδίο

 Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 25%

 Μαθηματικά  25%

 Πληροφορική  25%

 Οικονομία   25%

 

 

 

EΠΑΛ

Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας

 Μαθηματικά (Άλγεβρα)   25%

 Νέα Ελληνικά   25%

 Μάθημα Ειδικότητας 1   25%

 Μάθημα Ειδικότητας 2   25%


Κωδικός Σχολής
0314
Τομείς ΕΠΑΛ
  • Διοίκησης και Οικονομίας
Πόλη
Αθήνα
Κατευθύνσεις

1. Διεθνής Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
2. Διοίκηση Επιχειρήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού
3. Επιχειρησιακή Αναλυτική
4. Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Πρόσθετες Πληροφορίες

 

 

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών επιδιώκει να λειτουργεί ως κέντρο ακαδημαϊκής αριστείας. Προσπαθεί να ανταποκρίνεται συνεχώς στις σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις και στις απαιτήσεις της οικονομίας για εξειδικευμένα στελέχη με υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση.

  • Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας μέσω της έρευνας και της εκπαίδευσης υποστηρίζει τις επιχειρήσεις της χώρας και την προσπάθεια ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας. Κατά τη διάρκεια της εικοσαετούς λειτουργίας του έχει να επιδείξει διακεκριμένο επιστημονικό έργο με διεθνή αναγνώριση, ενώ έχει συμβάλει σημαντικά στην ελληνική οικονομία μέσω ενός εξαίρετου και πολυσχιδούς εκπαιδευτικού έργου. 

 

 

  • Επιχειρησιακής Επικοινωνίας - Business Communication Lab
  • Μάρκετινγκ - Marketing Laboratory
  • Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού - Δ.Α.Δ.

 

 

 

 

Η φοίτηση στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 

  • διαρκεί τέσσερα (4) ακαδημαϊκά έτη, διαρθρώνεται σε οκτώ (8) ακαδημαϊκά εξάμηνα και
  • αντιστοιχεί σε 240 πιστωτικές μονάδες ( ECTS).

 

 

Για την απόκτηση του πτυχίου, οι φοιτητές υποχρεούνται να προαχθούν σε σαράντα (40) μαθήματα, εκ των οποίων τα τριάντα (30) είναι Υποχρεωτικά, τα τέσσερα (4) είναι Κατεύθυνσης και τα υπόλοιπα έξι (6) είναι μαθήματα Επιλογής (Ε).

  • Εκτός των παραπάνω μαθημάτων, όλοι οι φοιτητές/τριες υποχρεούνται να προαχθούν σε πέντε (5) μαθήματα μίας από τις τρεις (3) ξένες γλώσσες που προσφέρονται στο πανεπιστήμιο, εκτός εάν υπάρχει αναγνωρισμένο δίπλωμα ξένης γλώσσας.

  Στο τέταρτο (4ο) έτος σπουδών, οι φοιτητές/τριες επιλέγουν μία από τις παρακάτω κατευθύνσεις:

  1. Διεθνής Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
  2. Διοίκηση Επιχειρήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού
  3. Επιχειρησιακή Αναλυτική
  4. Ψηφιακό Μάρκετινγκ

 Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης: Στους φοιτητές του 7ου και 8ου εξαμήνου προσφέρεται επίσης προαιρετικά ειδικό πρόγραμμα στις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης.

 

 

Στους/στις φοιτητές/τριες του τμήματος δίνεται προαιρετικά η δυνατότητα να υλοποιήσουν Πρακτική Άσκηση σε οργανισμούς και επιχειρήσεις στην Ελλάδα μέσω του Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης.

 

 

1ο Εξάμηνο

  • Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων  
  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ  
  • Εισαγωγή στην Οικονομική Ανάλυση I  
  • Εισαγωγή στην Πληροφορική  
  • Ψυχολογία 

Ξένη Γλώσσα

  • Αγγλική Γλώσσα Ι – Βασικά Επιχειρησιακά Αγγλικά: Μέρος Α
  • Γαλλική Γλώσσα Ι – Βασικά Επιχειρησιακά Γαλλικά: Μέρος Α
  • Γερμανική Γλώσσα Ι – Βασικά Επιχειρησιακά Γερμανικά: Μέρος Α

2ο Εξάμηνο

  • Εισαγωγή στην Επικοινωνία
  • Εισαγωγή στην Οικονομική Ανάλυση II 
  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά 
  • Ποσοτικές Μέθοδοι Ι 
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή

Ξένη Γλώσσα

  • Αγγλική Γλώσσα Ι – Βασικά Επιχειρησιακά Αγγλικά: Μέρος Β
  • Γαλλική Γλώσσα Ι – Βασικά Επιχειρησιακά Γαλλικά: Μέρος Β
  • Γερμανική Γλώσσα Ι – Βασικά Επιχειρησιακά Γερμανικά: Μέρος Β

3ο Εξάμηνο

  • Διαφήμιση  
  • Ποσοτικές Μέθοδοι ΙΙ  
  • Έρευνα Μάρκετινγκ   
  • Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων   
  • Λογιστική Ι  

Ξένη Γλώσσα

  • Αγγλική Γλώσσα ΙΙΙ – Ενδιάμεσα Επιχειρησιακά Αγγλικά: Μέρος Α  
  • Γαλλική Γλώσσα ΙΙΙ – Ενδιάμεσα Επιχειρησιακά Γαλλικά: Μέρος Α   
  • Γερμανική Γλώσσα ΙΙΙ – Ενδιάμεσα Επιχειρησιακά Γερμανικά: Μέρος Α  

4ο Εξάμηνο

  • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Διοίκηση Πωλήσεων
  • Ηλεκτρονική Επικοινωνία
  • Λογιστική ΙΙ
  • Χρηματοδοτική Διοίκηση Ι (Χρηματοδοτική Διοίκηση)

Ξένη Γλώσσα

  • Αγγλική Γλώσσα ΙV – Ενδιάμεσα Επιχειρησιακά Αγγλικά: Μέρος Β
  • Γαλλική Γλώσσα ΙV – Ενδιάμεσα Επιχειρησιακά Γαλλικά: Μέρος Β
  • Γερμανική Γλώσσα ΙV – Ενδιάμεσα Επιχειρησιακά Γερμανικά: Μέρος Β

5ο Εξάμηνο

  • Εταιρική Επικοινωνιακή Στρατηγική 
  • Εταιρική Ηθική και Υπευθυνότητα 
  • Οικονομική των Επιχειρήσεων 
  • Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 
  • Χρηματοδοτική Διοίκηση ΙΙ (Ειδικά Θέματα Χρηματοδοτικής Διοίκησης)  

Ξένη Γλώσσα

  • Αγγλική Γλώσσα V– Επιχειρησιακή Αλληλογραφία & Επικοινωνία
  • Γαλλική Γλώσσα V– Επιχειρησιακή Αλληλογραφία & Επικοινωνία
  • Γερμανική Γλώσσα V– Επιχειρησιακή Αλληλογραφία & Επικοινωνία

6ο Εξάμηνο

  • Δίκτυα Διανομής και Logistics
  • Επιχειρησιακή Στρατηγική και Στρατηγικό Μάρκετινγκ
  • Πολιτική Προϊόντος
  • Τιμολογιακή Στρατηγική
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Μαθήματα Κατεύθυνσης

7ο Εξάμηνο

Κατεύθυνση: Επιχειρησιακή Αναλυτική 

  • Αναλυτική Διαδικτύου 
  • Αναλυτική Μάρκετινγκ

Κατεύθυνση: Διεθνής Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία  

  • Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων
  • Διοίκηση Καινοτομίας

Κατεύθυνση: Ψηφιακό Μάρκετινγκ  

  • Αναλυτική Διαδικτύου
  • Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών

8ο Εξάμηνο

Κατεύθυνση: Επιχειρησιακή Αναλυτική 

  • Ποσοτικά Μοντέλα Μάρκετινγκ
  • Σχεδιασμός και Ανάλυση Προωθητικών Ενεργειών 

Κατεύθυνση: Διεθνής Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία  

  • Διεθνές Μάρκετινγκ 
  • Επιχειρηματικότητα

Κατεύθυνση: Ψηφιακό Μάρκετινγκ

  • Πολυκαναλικό Μάρκετινγκ και Εμπειρία Πελάτη
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού  

  • Θετική Οργανωσιακή Παιδεία 
  • Ηγεσία και Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων

Κατάλογος Μαθημάτων Επιλογής

  • Αρχές Κοινωνιολογίας
  • Βάσεις Δεδομένων
  • Βιομηχανικό (Β2Β) Μάρκετινγκ
  • Δημόσια Οικονομική I
  • Δημόσιες Σχέσεις και Διαχείριση Κρίσεων
  • Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων
  • Εκπόνηση Εργασίας
  • Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με R
  • Θέματα Επιχειρησιακής Πολιτικής και Στρατηγικής
  • Θεωρία Παιγνίων & Αβεβαιότητας
  • Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
  • Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Πρακτική Άσκηση
  • Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
  • Σχεδιασμός Δημιουργικού και Διαφημιστικών Μηνυμάτων
  • Αγορές Χρήματος και Κεφαλαίου
  • Ανάλυση & Μοντελοποίηση Διαδικασιών και Συστημάτων
  • Διαπραγματεύσεις
  • Διεθνής Οικονομική
  • Διοίκηση Σχέσεων Πελατών (CRM)
  • Διοίκηση Παραγωγής και Υπηρεσιών
  • Ειδικά Θέματα Ανάπτυξης Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Εκπόνηση Εργασίας
  • Εμπορικό και Εταιρικό Δίκαιο
  • Ευρωπαϊκό Δίκαιο

Δείτε την αναλυτική βιβλιογραφία των μαθημάτων ΕΔΩ.

 

 

 

Οδηγός Σπουδών

Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΠΑ μπορούν να απασχοληθούν σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα και αυτό γιατί το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς κλάδος που ασχολείται με τη δημιουργία, την προώθηση/επικοινωνία και την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών.

Πιο συγκεκριμένα,

 

Ως Συντονιστές/στριες Μάρκετινγκ

  • σε διαφημιστικές καμπάνιες,
  • στη διαχείριση μέσων κοινωνικής
  • στη δικτύωση ή/και την έρευνα αγοράς.

Ως Brand Managers

  • στη διαχείριση της εικόνας μιας επωνυμίας  

Ως Ειδικοί Ψηφιακού Μάρκετινγκ 

  • μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
  • βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και
  • διαδικτυακής διαφήμισης.

Ως Αναλυτές/τριες Έρευνας Αγοράς 

  • των τάσεων της αγοράς,
  • τιων προτιμήσεων των πελατών και
  • των δραστηριοτήτων των ανταγωνιστών.  
  • της αποτελεσματικότητας των καμπανιών και των στρατηγικών μάρκετινγκ.

Ως Advertising Account Executives 

  • στη διαχείριση των σχέσεων με πελάτες και 
  • τον συντονισμό διαφημιστικής καμπάνιας.

Ως Ειδικοί Δημοσίων Σχέσεων

Ως Media Planners

  • προσδιορίζοντας τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες μέσων για την προσέγγιση ενός κοινού-στόχου  

Ως Product Managers

  • στη διαχείριση, την ανάπτυξη και το μάρκετινγκ ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή σειράς προϊόντων, από την ιδέα μέχρι την κυκλοφορία και πέρα από αυτό.

Ως Content Marketing Managers

  • εφαρμόζοντας στρατηγικές περιεχομένου προσέλκυσης του κοινού.


Ως Σύμβουλοι μάρκετινγκ 

  • σε συμβουλευτικές εταιρείες ή/και
  • ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

Ως Event Planners 

  • εκδηλώσεων, συνεδρίων και εμπορικών εκθέσεων για την προώθηση προϊόντων ή εμπορικών σημάτων.

Ως Διαχειριστές/τριες μέσων κοινωνικής δικτύωσης 

Ως στελέχη ηλεκτρονικού εμπορίου 

  • στη διαχείριση ιστότοπου,
  • στη διαδικτυακή διαφήμιση και
  • στη βελτιστοποίησης της εμπειρίας πελατών.
     

 Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος εγγράφονται στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ( Ο.Ε.Ε.).

 

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για το Μάρκετινγκ στο άρθρο μας εδώ

 

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Σχετικά Βίντεο

Παρουσίαση του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (3:19:16)
Ποια Μονοπάτια Σταδιοδρομίας έχουν όσοι σπουδάζουν Marketing - Επικοινωνία;
Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο