
Διοίκηση Επιχειρήσεων (Εξ Αποστάσεως)
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου
Το Πρόγραμμα BSc (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων – Εξ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος είναι ένα πιστοποιημένο πρόγραμμα σπουδών, σχεδιασμένο για να προσφέρει στους φοιτητές στέρεες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες, που ανταποκρίνονται άμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
Πλήρως 100% εξ αποστάσεως, με σύγχρονη και ασύγχρονη μάθηση, το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων και των τελικών εξετάσεων από οπουδήποτε, ενώ οι μαγνητοσκοπημένες διαλέξεις διατίθενται για επανάληψη στον χρόνο και τον τόπο που εξυπηρετεί τον φοιτητή.
Το περιεχόμενο σπουδών καλύπτει τους βασικούς τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπως Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Μάρκετινγκ, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Διαχείριση Λειτουργιών και Στρατηγική. Παράλληλα, οι φοιτητές αναπτύσσουν τεχνικές δεξιότητες και συμμετέχουν σε ασκήσεις προσομοίωσης, με στόχο την εφαρμογή της θεωρίας σε πραγματικά επαγγελματικά σενάρια.
Γιατί να επιλέξω το πρόγραμμα;
- Πιστοποιημένο Πρόγραμμα Σπουδών, πλήρως αναγνωρισμένο στην Κύπρο και διεθνώς.
- 100% εξ αποστάσεως σπουδές, συμπεριλαμβανομένων και των τελικών εξετάσεων.
- Συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας, με πρόσβαση σε μαγνητοσκοπημένες διαλέξεις οποιαδήποτε στιγμή.
- Περιεχόμενο προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, με έμφαση σε πρακτικές εφαρμογές και τεχνικές δεξιότητες.
- Διδάσκοντες 100% κάτοχοι διδακτορικού τίτλου, με αναγνωρισμένο ερευνητικό έργο και σημαντική επαγγελματική εμπειρία.
- Δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών ERASMUS.
- Συμμετοχή σε δωρεάν σεμινάρια απόκτησης τεχνικών δεξιοτήτων σε τομείς αιχμής (π.χ. Τεχνητή Νοημοσύνη στις Επιχειρήσεις).
- Συνεχής ακαδημαϊκή και τεχνική υποστήριξη από τη Μονάδα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και το διδακτικό προσωπικό.
Στόχοι και Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι θα μπορούν να:
- Εφαρμόζουν έννοιες, θεωρίες και αναλυτικές μεθόδους στους λειτουργικούς τομείς των επιχειρήσεων.
- Δημιουργούν στρατηγικές πρόσληψης και ανάπτυξης προσωπικού.
- Καθορίζουν στόχους και στρατηγικές χρηματοδότησης.
- Αξιολογούν την επιχειρηματική δεοντολογία σε σχέση με κοινωνικούς και νομικούς κανόνες.
- Εφαρμόζουν δεοντολογικές πρακτικές σε επιχειρηματικές αποφάσεις.
- Χρησιμοποιούν διαδικασίες διοικητικής λήψης αποφάσεων για την αντιμετώπιση προκλήσεων.
- Επιλέγουν και εφαρμόζουν κατάλληλα στυλ και στρατηγικές ηγεσίας.
- Συνεργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδες.
- Ερευνουν και αναλύουν σύνθετα επιχειρηματικά προβλήματα με κατάλληλες μεθόδους.
- Επιδεικνύουν προσωπικές και επαγγελματικές δεξιότητες, έτοιμοι για καριέρα ή περαιτέρω σπουδές.
Επαγγελματικές Προοπτικές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να εργαστούν σε:
- Πολυεθνικές και ιδιωτικές εταιρείες.
- Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και startups.
- Οργανισμούς παροχής υπηρεσιών, τουρισμού και ναυτιλίας.
- Δημόσιους και μη κυβερνητικούς οργανισμούς.
- Θέσεις διοίκησης, μάρκετινγκ, ανθρώπινου δυναμικού, πωλήσεων και επιχειρησιακής στρατηγικής.
- Mεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) (Εξ αποστάσεως)
- Μεταπτυχιακό στη Δημόσια Διοίκηση (Γενική Κατεύθυνση) (Εξ αποστάσεως)
- Μεταπτυχιακό στη Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση στην Εκπαιδευτική Διοίκηση (Εξ αποστάσεως)
- Μεταπτυχιακό στη Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Εξ αποστάσεως)
- Mεταπτυχιακό στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (Εξ αποστάσεως)
- Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Msc in Digital Marketing) (Εξ αποστάσεως)
- Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Διοίκηση Αειφορίας (Εξ Αποστάσεως)
Εξάμηνο 1ο
- Εισαγωγή στη Μικροοικονομική (10 ECTS)
- Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις (10 ECTS)
- Λογιστική Διοίκησης Επιχειρήσεων (10 ECTS)
- Σεμινάριο στο Σχεδιασμό & Μεθοδολογίας Έρευνας
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 2ο
- Αρχές Μακροοικονομικής (10 ECTS)
- Μαθηματικά για Διοίκηση Επιχειρήσεων (10 ECTS)
- Εισαγωγή στη Διοίκηση Μάρκετινγκ (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 3ο
- Επιχειρησιακή Χρηματοοικονομική (10 ECTS)
- Οικονομικά των Επιχειρήσεων (10 ECTS)
- Στατιστική στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 4ο
- Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (10 ECTS)
- Διαχείριση Λειτουργιών (10 ECTS)
- Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 5ο
- Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (10 ECTS)
- Χρηματοοικονομικά των Επιχειρήσεων (10 ECTS)
- Μάθημα Επιλογής (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 6ο
- Επιχειρηματική Στρατηγική (10 ECTS)
- Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (10 ECTS)
- Μάθημα Επιλογής (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 7ο
- Στρατηγική Βιωσιμότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Ηθική (10 ECTS)
- Μέθοδοι Έρευνας (10 ECTS)
- Μάθημα Επιλογής (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Εξάμηνο 8ο
- Διαχείριση Έργων (10 ECTS)
- Διαχείριση Ψηφιακής Καινοτομίας (10 ECTS)
- Μάθημα Επιλογής (10 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Μαθήματα Επιλογής:
- Χρηματοοικονομική Διοίκηση
- Οργανωσιακή Συμπεριφορά
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Επικοινωνία Μάρκετινγκ
- Βιομηχανική Οργάνωση
- Οικονομικά της Στρατηγικής
- Διεθνής Χρηματοοικονομική Διαχείριση
- Πτυχιακή Εργασία***
*** Κατά το τέταρτο έτος σπουδών, οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν είτε την παρακολούθηση δύο μαθημάτων επιλογής
- ενός στο έβδομο εξάμηνο και ενός στο όγδοο εξάμηνο - είτε την εκπόνηση Πτυχιακής Εργασίας, η οποία εκτείνεται και στα δύο εξάμηνα.
Γενικό Σύνολο 240 ECTS
Το Πανεπιστήμιο διατηρεί το δικαίωμα να προσδιορίζει τα προσφερόμενα μαθήματα επιλογής ανά ακαδημαϊκό έτος