Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Επιστ. Πεδίο
4ο

ΓΕΛ: 9.660

ΕΠΑΛ: 9.110

Βάση 2022
9.610
Εισακτέοι
130
Συντ. Ε.Β.Ε.
0,80
ΕΒΕ Ειδικού Μαθήματος
0,80

ΓΕΛ

4ο πεδίο

 Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 20%

 Μαθηματικά 20%

 Πληροφορική 30%

 Οικονομία 30%

 Ειδικό Μάθημα 10%

 

ΕΠΑΛ

Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας

 Μαθηματικά (Άλγεβρα) 20%

 Νέα Ελληνικά 20%

 ΜΑΘΗΜΑ Ειδικότητας 1  30%

 ΜΑΘΗΜΑ  Ειδικότητας 2 30%

 Ειδικό Μάθημα 10%

Αντικείμενο
Κωδικός Σχολής
1455
Πόλη
Κέρκυρα
Πρόσθετες Πληροφορίες

 

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ

Απαιτείται εξέταση στο ειδικό μάθημα "ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ"

 

 

Το Τμήμα έχει ως αποστολή την παροχή εκπαίδευσης και την κατάρτιση επιστημόνων στην επιστήμη του Τουρισμού, ακολουθώντας διεπιστημονική προσέγγιση και συνδυάζοντας τις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες, όπως ενδεικτικά τη Διοίκηση, την Οικονομία, την Ιστορία, και την Πληροφορική.

  • Το όραμα του Τμήματος Τουρισμού είναι να αποτελέσει κέντρο αναφοράς που εξελίσσει, συνθέτει και ολοκληρώνει τις επιστήμες που εξετάζουν την τουριστική ανάπτυξη με στόχο την αποτελεσματική διοίκηση των σύγχρονων τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

 

Οι σπουδές στο Τμήμα Τουρισμού του Ιονίου Πανεπιστημίου

  • διαρθρώνονται σε οκτώ (8) ακαδημαϊκά εξάμηνα και 
  • αντιστοιχούν σε 240 πιστωτικές μονάδες ( ECTS).

 

 

Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από

  • είκοσι δύο (22) υποχρεωτικά μαθήματα,
  • είκοσι δύο (22) μαθήματα επιλογής από σύνολο τριάντα εννιά (39) μαθημάτων επιλογής,
  • πτυχιακή εργασία και
  • πρακτική άσκηση.

Για τη λήψη του πτυχίου προβλέπεται η επιτυχής εξέταση σε σαράντα τέσσερα (44) μαθήματα.

 

 

1ο Εξάμηνο

  • Εισαγωγή στον Τουρισμό και την Φιλοξενία (Introduction to Tourism and Hospitality)  
  • Εισαγωγή στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (Introduction to Business Organization and Management) 
  • Μαθηματικά (Mathematics)  
  • Εισαγωγή στην Πληροφορική (Introduction to Informatics)  
  • Βιώσιμη Ανάπτυξη και Τουρισμός (Sustainable Development and Tourism)  

Επιλογή 

  • Διαπολιτισμική Επικοινωνία στον Τουρισμό (Intercultural Communication in Tourism)  
  • Εθνικές Τουριστικές Πολιτικές (National Tourism Policies)  
  • Αγγλική Γλώσσα Ι (English Language I)

2ο Εξάμηνο

  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Introduction to Marketing)  
  • Μικροοικονομική στον Τουρισμό (Microeconomics in Tourism)  
  • Διαχείριση Επιχειρησιακών Λειτουργιών (Business Operations Management)  
  • Επιχειρηματική Στατιστική (Business Statistics)  

Επιλογή 

  • Χρηματοοικονομικά Μαθηματικά (Financial Management) 
  • Διοργάνωση Διεθνών Εκδηλώσεων (International Event Management)  
  • Αγγλική Γλώσσα ΙΙ (English Language II)

3ο Εξάμηνο

  • Πληροφοριακά Συστήματα στον Τουρισμό (Information Systems in Tourism)  
  • Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών (Marketing of Tourism Services) 
  • Μακροοικονομική στον Τουρισμό (Macroeconomics in Tourism)  
  • Κοινωνικές και Πολιτικές Πτυχές του Τουρισμού (Social and Political Perspectives on Tourism)  
  • Αγγλική Γλώσσα και Τουριστική Ορολογία (English Language and Tourism Terminology)  

Επιλογή

  • Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Φιλοξενίας (Management of Hospitality Services)  
  • Τουρισμός, Πολιτισμός και Δημιουργικές Βιομηχανίες (Tourism, Culture and Creative Industries)  
  • Γαλλική Γλώσσα (French Language)

4ο Εξάμηνο

  • Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων στον Τουρισμό (Human Resource Management )
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management) 
  • Τουριστική Επιχειρηματικότητα & Διοίκηση ΜΜΕ (Tourism Entrepreneurship & SME Management)
  • Τουριστικό Δίκαιο (Tourism Law) 

Επιλογή

  • Αγγλικά στον Διεθνή Τουρισμό (English in International Tourism)  
  • Ανταγωνισμοί Ισχύος στην Νοτιο – Ανατολική Μεσόγειο και Τουρισμός (Power Competitions in the South - Eastern Mediterranean and Tourism)
  • Λήψη Αποφάσεων στον Τουρισμό (Decision Making in Tourism Sector)  
  • Γαλλικά και Τουριστική Ορολογία (French Language and Tourism Terminology)

5ο Εξάμηνο

  • Στρατηγική Διοίκηση και Ανάλυση (Strategic Management and Analysis)  
  • Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων στον Τουρισμό (Risk and Crisis Management in Tourism)  
  • Έρευνα και Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς (Tourism Market Research)  

Επιλογή

  • Τουριστική Περιφερειακή Ανάπτυξη (Regional Tourism Development)
  • Διαχείριση Συστημάτων Κρατήσεων (Management of Reservation Systems) 
  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία (Organizational Behavior and Leadership)  
  • Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics (Supply Chain Management & Logistics)  
  • Γερμανική Γλώσσα (German Language)

6ο Εξάμηνο

  • Πρακτική Άσκηση (Internship)  
  • Μέθοδοι Έρευνας στον Τουρισμό και την Φιλοξενία (Research Methods in Tourism and Hospitality)  

Επιλογή

  • Διοίκηση Ολικής Ποιότητας για Επιχειρήσεις Τουρισμού (Total Quality Management in the Tourism Industry)  
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Τουρισμός (Digital Marketing and Tourism)  
  • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στον Τουρισμό (E-Business in Tourism)  
  • Θεματικός Τουρισμός Ι: Θαλάσσιος Τουρισμός (Special Interest Tourism I: Maritime Tourism)  
  • Γεωπολιτική και Τουρισμός (Geopolitics and Tourism)  
  • Γερμανικά και Τουριστική Ορολογία (German Language and Tourism Terminology)

7ο Εξάμηνο

  • Πτυχιακή Εργασία (Thesis)  

Επιλογή

  • Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα στην Ψηφιακή Εποχή (Innovation and Entrepreneurship in Digital Era)  
  • Θεματικός Τουρισμός ΙΙ: Αγροτουρίσμος – Οικοτουρισμός – Γαστρονοµικός – Οινολογικός (Special Interest Tourism: Agrotourism - Ecotourism – Culinary Tourism – Enotourism)
  • Οικονομία Διαμοιρασμού (Sharing Economy)  
  • Πληροφοριακή Συμπεριφορά, Διαχείριση Πληροφορίας και Τουρισμός (Information Behaviour, Information Management and Tourism)
  • Εργασιακές Σχέσεις και Πολιτικές Απασχόλησης στον Τουρισμό (Employment Relations and Policies in Tourism)  
  • Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών (Tourism Destination Management)

8ο Εξάμηνο

Επιλογή

  • Συμπεριφορά Τουριστών (Tourist Behaviour)  
  • Χρηματοοικονομική Λογιστική (Financial Accounting)  
  • Επιχειρηματικός Σχεδιασμός(Business Plan Development)  
  • Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ψηφιακών Εφαρμογών Τουρισμού (Design and Development of Tourism Digital Services)
  • Αναλυτική Μεγάλων Δεδομένων στον Τουρισμό (Big Data Analytics in Tourism)  
  • Εικονικοί Κόσμοι και Αναπαράσταση Τουριστικών και Πολιτιστικών Πόρων (Virtual Worlds and Representation of Tourism and Cultural Resources) 
  • Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς (Cultural Heritage Management)  
  • Θεματικός Τουρισμός ΙΙΙ: Τουρισμός Υγείας (Special Interest Tourism III: Health Tourism)  
  • Τουρισμός και Προσβασιμότητα (Tourism and Accessibility)

 

Δείτε την αναλυτική βιβλιογραφία των μαθημάτων εδώ

 

 

 

 

Οδηγός Σπουδών

Ο Τουρισμός είναι η πλέον αναπτυσσόμενη βιομηχανία σήμερα και επομένως μπορεί να παρέχει εξαιρετικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας για πτυχιούχους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.

Ειδικότερα, 

 Οι απόφοιτοι του Τμήματος μπορούν να εργάζονται

Ως στελέχη

  • τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα (όπως σε αερομεταφορείς, ακτοπλοϊκές εταιρείες, κρουαζιερόπλοια, ξενοδοχεία, εταιρείες παροχής υπηρεσιών εστίασης και φιλοξενίας, εταιρείες διοργάνωσης ταξιδιών και τουριστικών δραστηριοτήτων, τουριστικά πρακτορεία, εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων και συνεδρίων, εταιρείες διανομής και προώθησης τουριστικών προϊόντων και τουριστικών προορισμών) στους τομείς της οικονομίας, της διοίκησης, της οργάνωσης, της έρευνας και των πωλήσεων
  • του ευρύτερου δημόσιου τομέα (π.χ. υπουργεία, Ε.Ο.Τ.), νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου και της τοπικής αυτοδιοίκησης (γραφεία Περιφερειών, Δήμων κ.λ.π.) και των φορέων αυτών σε θέματα τουριστικής πολιτικής, ανάπτυξης, σχεδιασμού, προώθησης και στρατηγικής του τυπικού αλλά και του ειδικού θεματικού τουρισμού (όπως ενδεικτικά του θαλάσσιου, εκπαιδευτικού ιατρικού, οικολογικού/περιηγητικού και γαστρονομικού τουρισμού).
  • κέντρων πληροφόρησης τουριστών, κέντρων μεθερμήνευσης της πολιτιστικής κληρονομιάς, μουσείων, πινακοθηκών, εγκαταστάσεων πολιτισμού και αναψυχής, στους τομείς της ανάπτυξης, του σχεδιασμού, και της προώθησης τουριστικών προϊόντων  και υπηρεσιών.
  • κλαδικών και συλλογικών φορέων και οργανισμών του τουρισμού (όπως ο Σ.Ε.Τ.Ε., Π.Ο.Ξ., Ξ.Ε.Ε., Η.Α.Τ.Τ.Α. και άλλοι).

Ως Σύμβουλοι

  • αναπτυξιακών εταιρειών και μελετητικών γραφείων στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού και του πολιτισμού, τόσο σε μακροοικονομικό όσο και σε μικροοικονομικό επίπεδο.

Ως επιστημονικό διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό

  • σε όλες τις βαθμίδες της  δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης ή επιμόρφωσης στις τουριστικές σπουδές.

Επιπλέον,

 Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος έχουν τη δυνατότητα

  • να δραστηριοποιηθούν είτε οι ίδιοι επιχειρηματικά είτε ως στελέχη σε φορείς τεχνολογίας, δημιουργώντας ενισχυμένα τεχνολογικά τουριστικά και πολιτιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία εντάσσονται στον κλάδο της δημιουργικής οικονομίας.

 

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τον Τουρισμό στο άρθρο μας εδώ.


Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο