Προκήρυξη:
Τo Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου:
Learn2Analyze (L2A): An Academia-Industry Knowledge Alliance for enhancing Online Training Professionals’ (Instructional Designers and e-Trainers) Competences in Educational Data Analytics
που διευθύνεται από τον Καθηγητή του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων Δημήτριο Σάμψων και χρηματοδοτείται για την περίοδο 2018-2020 από το πρόγραμμα
Erasmus+ Knowledge Alliances Cooperation for innovation and the exchange of good practices
προσκαλεί ενδιαφερόμενους
- διδάκτορες Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, οι οποίοι επιθυµούν να διεξάγουν έρευνα σε μεταδιδακτορικό (PostDoc) επίπεδο, και
- κατόχους Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, οι οποίοι επιθυµούν να διεξάγουν έρευνα σε διδακτορικό (PhD) επίπεδο, να υποβάλουν σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για θέσεις έμμισθων συνεργατών (2018-2020)
Η ερευνητική δραστηριότητα θα διεξαχθεί υπό την επίβλεψη του Καθηγητή Δημήτριου Σάμψων, σε συνεργασία με 2 πανεπιστήμια του εξωτερικού (Norwegian University of Science and Technology, Norway και το Curtin University, Australia) και 2 διεθνείς εταιρείες e-Learning (Information Communication Media, Germany) και Moodle, Australia), με γλώσσα εργασίας την Αγγλική, και αφορά στις θεματικές περιοχές:
- Educational Data Analytics,
- Educational Design of Massive Open Online Courses (MOOCs),
- Evaluation of Online Educational Innovation Programs
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση sampson@unipi.gr τα ακόλουθα:
- Αναλυτικό βιογραφικό σηµείωµα,
- Σύντοµο υπόµνηµα στο οποίο θα αναλύουν και τεκμηριώνουν την επαγγελματική ή/και ερευνητική τους εμπειρία σε θέματα Educational Data Analytics, ή/και Educational Design of Massive Open Online Courses (MOOCs), ή/και Evaluation of Online Educational Innovation Programs.
- Στοιχεία επικοινωνίας δύο τουλάχιστον εισηγητών, από τους οποίους θα μπορούσαν να ζητηθούν συστατικές επιστολές
Υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι την κάλυψη των θέσεων.
Ιστοσελίδα Τμήματος: http://www.ds.unipi.gr/