Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Θέσεις υποψηφίων διδακτόρων στο Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του ΔΙΠΑΕ

Προκήρυξη:

Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού σύμφωνα με την απόφαση της 19ης Συνέλευσης / 2023 προκηρύσσει θέσεις υποψηφίων διδακτόρων για τα παρακάτω γνωστικά πεδία με τον αντίστοιχο μέγιστο αριθμό εισακτέων υποψηφίων διδακτόρων ανά γνωστικό πεδίο (δεν είναι δεσμευτική για το Τμήμα η επιλογή υποψήφιων για όλες τις προκηρυσσόμενες θέσεις ούτε η πλήρωση όλων των θέσεων):

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ

Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, κατόπιν ομόφωνης εισήγησης της Συντονιστικής Επιτροπής Διδακτορικών Σπουδών (ΣΕΔΣ) του Τμήματος, προκηρύσσει θέσεις υποψηφίων διδακτόρων για τα παρακάτω γνωστικά πεδία με τον αντίστοιχο μέγιστο αριθμό εισακτέων υποψηφίων διδακτόρων ανά γνωστικό πεδίο (δεν είναι δεσμευτική για το Τμήμα η επιλογή υποψήφιων για όλες τις προκηρυσσόμενες θέσεις ούτε η πλήρωση όλων των θέσεων):

  • Ηθικός Καταναλωτισμός (έως 1 θέση) – Επιβλέπουσα: Αντωνία Δελησταύρου
  • Συνδημιουργία αξίας (Value co-creation) και Οικοσύστημα υπηρεσιών (Service ecosystem) (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Αντώνιος Γιαννόπουλος
  • Μάρκετινγκ και Διαχείριση επωνυμίας τουριστικών προορισμών (Destination branding) (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Αντώνιος Γιαννόπουλος
  • Ευφυείς τεχνολογίες στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, γνώσεων και δεξιοτήτων (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Γεώργιος Σταλίδης
  • H 4η βιομηχανική επανάσταση και η εφαρμογή της σε κάθε σημείο διεπαφής πελάτη- επιχείρησης στο μάρκετινγκ (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος
  • Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Ευάγγελος Χρήστου
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Ευάγγελος Χρήστου
  • Μάρκετινγκ επιχειρήσεων φιλοξενίας (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Ευάγγελος Χρήστου
  • Διαχείριση μάρκας (branding) στον τουρισμό (έως 1 θέση) - Επιβλέπων: Ευάγγελος Χρήστου • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ως εργαλείο καταπολέμησης της διαφθοράς στη Δημόσια Υγεία (έως 1 θέση) – Επιβλέπουσα: Ιωάννα Σιμέλη
  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ως εργαλείο καταπολέμησης της διαφθοράς στη Δημόσια Εκπαίδευση (έως 1 θέση) – Επιβλέπουσα: Ιωάννα Σιμέλη
  • Η σχέση του φυσικού και ψηφιακού κόσμου και η επίδρασή της στην τουριστική βιομηχανία (έως 1 θέση) – Επιβλέπουσα: Χρυσούλα Χατζηγεωργίου

Οι υποψήφιοι, πριν την υποβολή αίτησης, καλούνται να μελετήσουν προσεκτικά τον Κανονισμό Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού (ΦΕΚ 3511/25-8-2020/τ.Β’) που είναι αναρτημένος στην ηλεκτρονική διεύθυνση εδώ.

Διαδικασία Εισαγωγής των Υποψηφίων στο Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών/Προθεσμίες και Απαραίτητα Δικαιολογητικά

 Η προθεσμία υποβολής υποψηφιότητας παρατείνεται ως τις 31/03/2024. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που υποβάλλονται μαζί με την αίτηση από κάθε υποψήφιο είναι τα εξής:

α) Έντυπη αίτηση (ακολουθεί υπόδειγμα).

β) Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα.

γ) Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

δ) Αντίγραφο πτυχίου ή διπλώματος ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών, με συνημμένη αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ, εφόσον έχει αποκτηθεί από ΑΕΙ της Αλλοδαπής.

ε) Βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας πτυχίου. στ) Αντίγραφο μεταπτυχιακού διπλώματος, με συνημμένη αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ, εφόσον έχει αποκτηθεί από ΑΕΙ της αλλοδαπής.

ζ) Βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας μεταπτυχιακού διπλώματος.

η) Αποδεικτικά στοιχεία (διπλώματα, αντίγραφα αποτελεσμάτων εξετάσεων) γνώσης της αγγλικής γλώσσας.

θ) Τουλάχιστον δύο (2) συστατικές επιστολές τις οποίες είτε οι ίδιοι οι συντάξαντες τις αποστέλλουν απευθείας στην Γραμματεία του Τμήματος ή ο/η υποψήφιος/α καταθέτει στη Γραμματεία του Τμήματος σε σφραγισμένο φάκελο από τους συντάξαντες (ονοματεπώνυμο, τίτλος, διεύθυνση, e-mail και τηλέφωνο του συντάξαντος θα πρέπει να αναγράφονται και στην αίτηση του υποψηφίου).

ι) Περίληψη διπλωματικής μεταπτυχιακής εργασίας ή διπλωματικής εργασίας ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου του άρθρου 46 του ν. 4485/2017.

ια) Πλήρη αντίγραφα επιστημονικών δημοσιεύσεων και πιστοποιητικά συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα, βεβαιώσεις σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας, κ.λπ. (εφόσον υπάρχουν).

ιβ) Ερευνητική Πρόταση (ακολουθεί υπόδειγμα).

Η Γραμματεία ελέγχει την αρτιότητα των αιτήσεων και των δικαιολογητικών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και την παρούσα προκήρυξη και κατόπιν διαβιβάζει τις αιτήσεις και τα συνημμένα δικαιολογητικά στις τριμελείς επιτροπές αξιολόγησης των υποψηφίων, όπως αυτές ορίστηκαν στην 14η ΓΣ/1-9-2020, ώστε να προχωρήσουν, σε συνεργασία με τη ΣΕΔΣ στην αξιολόγηση των αιτήσεων σύμφωνα με τον Κανονισμό Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού (ΦΕΚ 3511/25-8-2020/τ.Β’) και με βάση τα κριτήρια που αναφέρονται στον Κανονισμό. Οι τριμελείς επιτροπές από κοινού με τη ΣΕΔΣ μπορούν να καλέσουν τους υποψήφιους σε συνέντευξη (διά ζώσης ή εξ αποστάσεως).

Οι τριμελείς επιτροπές από κοινού με τη ΣΕΔΣ καταθέτουν εισήγηση με μορφή υπομνήματος εντός διμήνου στη Συνέλευση του Τμήματος. Αν η εισήγηση είναι θετική για κάποιον/α υποψήφιο/α και γίνει δεκτή από τη Συνέλευση, η Συνέλευση προχωρά στον ορισμό της τριμελούς συμβουλευτικής επιτροπής (συμπεριλαμβανομένου του επιβλέποντα) για την επίβλεψη και καθοδήγηση του υποψηφίου, μαζί με την έγκριση του αρχικού θέματος-τίτλου της διδακτορικής διατριβής, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Προκήρυξη / Παράταση

Αίτηση

Υπόδειγμα ερευνητικής πρότασης


Μοιραστείτε το:

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο