Θέσεις Μεταδιδάκτορα και Τεχνικού από το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Γενετικής & Γενετικής Βελτίωσης Ιχθύων του Πανεπιστημίου Πατρών

Το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Γενετικής & Γενετικής Βελτίωσης Ιχθύων, του Τμήματος Ζωικής Παραγωγής, Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών (Μεσολόγγι), του Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει δυο θέσεις: 1 θέση μεταδιδάκτορα και 1 θέση τεχνικού.

Οι ενδιαφερόμενοι, παρακαλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις προτάσεις τους με τα απαραίτητα αποδεικτικά έγγραφα στο Ενιαίο Σύστημα Υποβολής Αιτήσεων – Προτάσεων της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και συγκεκριμένα στον σύνδεσμο http://uproskliseis.upatras.gr/, μέχρι την 07/08/2021.

Για περισσότερες πληροφορίες: Αν Καθ. ΜΠΑΤΑΡΓΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Λεπτομέρειες (ΘΕΣΗ 2 ΚΑΙ ΘΕΣΗ 3) μπορείτε να δείτε στο σύνδεσμο: εδώ

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ

Ο ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να:

• Ηγείται των υφιστάμενων ερευνητικών έργων όσον αφορά το σχεδιασμό, την εκτέλεση και την ανάλυση πειραμάτων, καθοδήγηση τεχνικών του εργαστηρίου για την ολοκλήρωση της εργασίας που έχει ανατεθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου.
  • Προτείνει ανεξάρτητα ερευνητικά έργα, ετοιμάζει παρουσιάσεις σε επιστημονικές συναντήσεις, συμμετέχει στη συγγραφή δημοσιεύσεων με κριτές
  • Επιδεικνύει ικανότητα και επιθυμία για ανάπτυξη και συγγραφή για την προετοιμασία ανταγωνιστικών ερευνητικών προτάσεων χρηματοδότησης
  • Επιδεικνύει ικανότητα και επιθυμία να μάθει νέες εργαστηριακές διαδικασίες και τεχνικές όπως απαιτείται.
  • Αποτελεί μέρος ερευνητικών συνεργασιών
  • Συμμετέχει στην εκτέλεση/ολοκλήρωση υπαρχόντων ερευνητικών προγραμμάτων τα οποία ενδιαφέρουν το εργαστήριο και θα οδηγήσουν σε επιστημονικές δημοσιεύσεις
  • Συμβάλει στην εκπαίδευση/επίβλεψη προπτυχιακών/μεταπτυχιακών φοιτητών και τεχνικών στο εργαστήριο
  • Συνεγάζεται με τα υπόλοιπα μέλη για τη συντήρηση του εργαστηρίου.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ

Ο ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να:

• Συμβάλλει αποτελεσματικά στην ολοκλήρωση της εργασίας που έχει ανατεθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου.
  • Συμβάλει υποστηρικτικά στην διεξαγωγή πειραμάτων  προπτυχιακών/μεταπτυχιακών φοιτητών στο εργαστήριο
  • Συνεγάζεται με τα υπόλοιπα μέλη για τη συντήρηση του εργαστηρίου.