Κάντε follow το πρόγραμμα για να ενημερώνεστε μέσω email για προκηρύξεις και σχετικά νέα.
Πρέπει να είσαστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας.
Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του ΔΜΣ ανέρχονται σε 120 και το ΠΜΣ χαρακτηρίζεται πλήρους φοίτησης.
Ως Γλώσσα του Προγράμματος ορίζεται η Ελληνική και η Αγγλική .
Τα μαθήματα γίνονται υπό μορφή διαλέξεων, σεμιναρίων ή εργαστηρίων και είναι δυνατό να συμπεριληφθούν σ’ αυτά ερευνητικές και διδακτικές δραστηριότητες. Η Ε.Δ.Ε. μπορεί να επιβάλει στο μεταπτυχιακό φοιτητή την παρακολούθηση μαθημάτων προπτυχιακού επιπέδου, στην περίπτωση που θα κρίνει ότι η κατάρτιση του δεν είναι επαρκής στην κατεύθυνση.
Για την διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων με τη μορφή της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας, με βάση τα επιτρεπτά όρια που θέτει ο Νόμος, αξιοποιούνται οι τεχνικές-ηλεκτρονικές υποδομές της Σχολής Επιστημών Αγωγής μέσω της πλατφόρμας e-class ή του e-learn (https://eclass.edc.uoc.gr /elearn.uoc.gr).
Ο κύριος λόγος για τη υλοποίηση ορισμένων μαθημάτων με τη μορφή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης θα είναι α) η ικανοποίηση των αναγκών των εργαζόμενων μεταπτυχιακών φοιτητών που συχνά απασχολούνται και ΣΚ, και β) η διευκόλυνση φοιτητών που διαμένουν ή εργάζονται σε απόμακρα μέρη ή και εκτός Κρήτης. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούν να υλοποιηθούν εξ αποστάσεως έως και 12 ώρες (από τις συνολικά 39 ώρες) μαθημάτων.
Προσφερόμενα Μαθήματα
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ
Υ201 Ψυχοπαθολογία παιδιών & εφήβων
Υ202 Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ψυχοπαιδαγωγικά προγράμματα ένταξης/υποστήριξης
Υ203 Ψυχοδυναμική ή συστημική προσέγγιση συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών και πρακτική
Υ205 Οικογένεια παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Υ206 Πρώιμη Παρέμβαση στο Σχολείο και την Οικογένεια
Υ207 Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας-- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
Υ208 Ψυχομετρικές μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης στην ειδική αγωγή
Υ209 Στατιστική Ι –ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Α. ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΜΔ 101 Ανίχνευση & Διάγνωση ΜΔ
ΜΔ 102 Παρεμβατική διδασκαλία για μαθητές με ΜΔ
ΜΔ 103 Δυσλεξία και δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου: ανίχνευση & διάγνωση
ΜΔ 104 Δυσλεξία και δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου: μέθοδοι παρέμβασης
ΜΔ 105 Δυσαρριθμησία
Β. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
ΑΔ 101 Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Ανιχνευτικές και διαγνωστικές προσεγγίσεις
ΑΔ 102 Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Θεραπευτική παρέμβαση με Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ)
ΑΔ103 Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Εκπαίδευση και υποβοήθηση της επικοινωνίας με τα προγράμματα PECS , MAKATON
ΑΔ 104 Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Παρέμβαση TEACCH
ΑΔ 105 Οικογένεια ατόμων με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού
Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ/ΔΕΠ-Υ/ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΣΔΠΣ101 ΔΕΠ/Υ και προβλήματα συμπεριφοράς: Χαρακτηριστικά και διαγνωστικές προσεγγίσεις
ΣΔΠΣ 102 ΔΕΠ-Υ και προβλήματα συμπεριφοράς: αντιμετώπιση
ΣΔΠΣ 103 Γνωσιακές-συμπεριφορικές παρεμβάσεις σε παιδιά και εφήβους με ΔΕΠ-Υ
ΣΔΠΣ104 Θετική Στήριξη της Συμπεριφοράς (Positive Behavior Support-PBS):φιλοσοφία και πρακτική εφαρμογή για παιδιά με αναπτυξιακές,
συμπεριφορικές και συναισθηματικές διαταραχές
ΣΔΠΣ 105 Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Αποτελεσματική διαχείριση στη σχολική τάξη
Δ. ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
ΓΔ 101 Ανίχνευση & αξιολόγηση διαταραχών λόγου και ομιλίας
ΓΔ 102 Προβλήματα λόγου και ομιλίας: παρεμβάσεις
ΓΔ 103 Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και Μάθηση του Γραπτού Λόγου
ΓΔ 104 Διαταραχές χρήσης της γλώσσας / Πραγματολογικές διαταραχές
Ε. ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΝΥ 101 Ψυχολογία ατόμων με νοητική ανεπάρκεια
ΝΥ 102 ΝΥ: Στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας – προσαρμογές – διαφοροποίηση
ΝΥ103 ΝΥ: Σύγχρονες τάσεις στην εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και παρεμβάσεων – Ανάπτυξη δεξιοτήτων
ΣΤ. ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ/ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
ΑΔΚΑ101 Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες
ΑΔΚΑ 102 Ψυχολογία και Αγωγή Ατόμων με Προβλήματα Όρασης
ΑΔΚΑ 103 Γραφή και Ανάγνωση στον κώδικα Braille
ΑΔΚΑ 104 Ψυχολογία και Αγωγή Ατόμων με Βαρηκοΐα Κώφωση
ΑΔΚΑ 105 Βασικό λεξιλόγιο στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα
Ζ. ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ/ΤΑΛΕΝΤΟ
ΧΤ101 Νοημοσύνη: θεωρίες και μέσα αξιολόγησης
ΧΤ102 Η έννοια της δημιουργικότητας και η καλλιέργειά της στη σχολική τάξη
ΧΤ103 Χαρισματικοί/ταλαντούχοι μαθητές στη σχολική τάξη: διαφοροποίηση της διδασκαλίας
Η. ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΕ 101 Εκπαιδευτική πολιτική για ειδικές κοινωνικές ομάδες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στο διεθνή χώρο
ΕΕ 102 Ενταξιακή αγωγή και μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας
ΕΕ 103 Κοινωνιολογία της ενταξιακής εκπαίδευσης
Θ. ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΘ 101 Τεχνολογικές εφαρμογές στην ειδική αγωγή
ΕΘ 102 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην ειδική αγωγή
ΕΘ 103 Art therapy
ΕΘ 104 Μουσικοθεραπεία και ειδική αγωγή
ΕΘ 105 Συμβουλευτική γονέων και παιδιών
ΕΘ 106 Ψυχοκινητική και Ειδική Αγωγή
ΕΘ 107 Ανεξάρτητη μελέτη
ΕΘ 108 Στατιστική ΙΙ
ΕΘ 109 Νευροεπιστήμη και ειδική αγωγή
ΕΘ 110 Σχολικός εκφοβισμός και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
ΕΘ111 Προληπτικά προγράμματα για ευάλωτα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας
ΕΘ112 Ψυχοσεξουαλική και συναισθηματική ανάπτυξη και αγωγή των παιδιών με και χωρίς Ε.Ε.Α.
ΕΘ 113 Επικοινωνία - Διαπροσωπικές σχέσεις
ΕΘ114 Σχολική Συμβουλευτική: παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές