Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του ΔΜΣ ανέρχονται σε 120 και το ΠΜΣ χαρακτηρίζεται πλήρους φοίτησης.

Ως Γλώσσα του Προγράμματος ορίζεται η Ελληνική και η Αγγλική .

Τα μαθήματα γίνονται υπό μορφή διαλέξεων, σεμιναρίων ή εργαστηρίων και είναι δυνατό να συμπεριληφθούν σ’ αυτά ερευνητικές και διδακτικές δραστηριότητες. Η Ε.Δ.Ε. μπορεί να επιβάλει στο μεταπτυχιακό φοιτητή την παρακολούθηση μαθημάτων προπτυχιακού επιπέδου, στην περίπτωση που θα κρίνει ότι η κατάρτιση του δεν είναι επαρκής στην κατεύθυνση.
Για την διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων με τη μορφή της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας, με βάση τα επιτρεπτά όρια που θέτει ο Νόμος, αξιοποιούνται οι τεχνικές-ηλεκτρονικές υποδομές της Σχολής Επιστημών Αγωγής μέσω της πλατφόρμας e-class ή του e-learn (https://eclass.edc.uoc.gr /elearn.uoc.gr).

Ο κύριος λόγος για τη υλοποίηση ορισμένων μαθημάτων με τη μορφή της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης θα είναι α) η ικανοποίηση των αναγκών των  εργαζόμενων μεταπτυχιακών φοιτητών που συχνά απασχολούνται και ΣΚ, και β) η διευκόλυνση φοιτητών που διαμένουν ή εργάζονται σε απόμακρα μέρη ή και εκτός Κρήτης. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούν να υλοποιηθούν εξ αποστάσεως έως και 12 ώρες (από τις συνολικά 39 ώρες) μαθημάτων.

 Προσφερόμενα Μαθήματα

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ

Υ201      Ψυχοπαθολογία παιδιών & εφήβων

Υ202     Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ψυχοπαιδαγωγικά προγράμματα ένταξης/υποστήριξης

Υ203      Ψυχοδυναμική ή συστημική προσέγγιση συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών και πρακτική

Υ205      Οικογένεια παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Υ206      Πρώιμη Παρέμβαση στο Σχολείο και την Οικογένεια

Υ207      Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας-- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

Υ208      Ψυχομετρικές μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης στην ειδική αγωγή

Υ209      Στατιστική Ι –ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ

 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

 Α. ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

ΜΔ 101   Ανίχνευση & Διάγνωση ΜΔ

ΜΔ 102   Παρεμβατική διδασκαλία για μαθητές με ΜΔ             

ΜΔ 103   Δυσλεξία και δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου: ανίχνευση & διάγνωση

ΜΔ 104  Δυσλεξία και δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου: μέθοδοι παρέμβασης

ΜΔ 105 Δυσαρριθμησία                                                                                                          

Β. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΑΔ 101   Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Ανιχνευτικές και διαγνωστικές προσεγγίσεις

ΑΔ 102   Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Θεραπευτική παρέμβαση με Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ)

ΑΔ103   Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Εκπαίδευση και υποβοήθηση της επικοινωνίας με τα προγράμματα PECS , MAKATON                                                        

ΑΔ 104    Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού: Παρέμβαση TEACCH  

ΑΔ 105   Οικογένεια ατόμων με Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού

 Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ/ΔΕΠ-Υ/ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΣΔΠΣ101 ΔΕΠ/Υ και προβλήματα συμπεριφοράς: Χαρακτηριστικά και διαγνωστικές προσεγγίσεις                                                                                                                   

ΣΔΠΣ 102   ΔΕΠ-Υ και προβλήματα συμπεριφοράς: αντιμετώπιση               

ΣΔΠΣ 103   Γνωσιακές-συμπεριφορικές παρεμβάσεις σε παιδιά και εφήβους με ΔΕΠ-Υ

ΣΔΠΣ104    Θετική Στήριξη της Συμπεριφοράς (Positive Behavior Support-PBS):φιλοσοφία και πρακτική εφαρμογή για παιδιά με αναπτυξιακές,
συμπεριφορικές και συναισθηματικές διαταραχές                                                             

ΣΔΠΣ 105   Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Αποτελεσματική διαχείριση στη σχολική τάξη      

Δ. ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΓΔ 101   Ανίχνευση & αξιολόγηση διαταραχών λόγου και ομιλίας

ΓΔ 102   Προβλήματα λόγου και ομιλίας: παρεμβάσεις             

ΓΔ 103   Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και Μάθηση του Γραπτού Λόγου      

ΓΔ 104   Διαταραχές χρήσης της γλώσσας / Πραγματολογικές διαταραχές 

 Ε. ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ

ΝΥ 101   Ψυχολογία ατόμων με νοητική ανεπάρκεια                 

ΝΥ 102   ΝΥ: Στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας – προσαρμογές – διαφοροποίηση

ΝΥ103 ΝΥ: Σύγχρονες τάσεις στην εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και παρεμβάσεων – Ανάπτυξη δεξιοτήτων

 ΣΤ. ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ/ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΑΔΚΑ101  Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες       

ΑΔΚΑ 102  Ψυχολογία και Αγωγή Ατόμων με Προβλήματα Όρασης             

ΑΔΚΑ 103  Γραφή και Ανάγνωση στον κώδικα Braille                  

ΑΔΚΑ 104  Ψυχολογία και Αγωγή Ατόμων με Βαρηκοΐα Κώφωση 

ΑΔΚΑ 105  Βασικό λεξιλόγιο στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα    

 Ζ. ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ/ΤΑΛΕΝΤΟ

ΧΤ101  Νοημοσύνη: θεωρίες και μέσα αξιολόγησης                  

ΧΤ102  Η έννοια της δημιουργικότητας και η καλλιέργειά της στη σχολική τάξη     

ΧΤ103  Χαρισματικοί/ταλαντούχοι μαθητές στη σχολική τάξη: διαφοροποίηση της διδασκαλίας                                                                                                           

Η. ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΕ 101  Εκπαιδευτική πολιτική για ειδικές κοινωνικές ομάδες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στο διεθνή χώρο                                                                           

ΕΕ 102  Ενταξιακή αγωγή και μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας

ΕΕ 103  Κοινωνιολογία της ενταξιακής εκπαίδευσης                   

 Θ. ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΘ 101  Τεχνολογικές εφαρμογές στην ειδική αγωγή                 

ΕΘ 102  Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην ειδική αγωγή    

ΕΘ 103  Art therapy                                                                             

ΕΘ 104  Μουσικοθεραπεία και ειδική αγωγή                               

ΕΘ 105  Συμβουλευτική γονέων και παιδιών                                

ΕΘ 106  Ψυχοκινητική και Ειδική Αγωγή                                        

ΕΘ 107  Ανεξάρτητη μελέτη                                                               

ΕΘ 108  Στατιστική ΙΙ                                                                           

ΕΘ 109  Νευροεπιστήμη και ειδική αγωγή                                    

ΕΘ 110  Σχολικός εκφοβισμός και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες             

ΕΘ111 Προληπτικά προγράμματα για ευάλωτα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας

ΕΘ112  Ψυχοσεξουαλική και συναισθηματική ανάπτυξη και αγωγή των παιδιών με και χωρίς Ε.Ε.Α.

ΕΘ 113  Επικοινωνία - Διαπροσωπικές σχέσεις                            

ΕΘ114 Σχολική Συμβουλευτική: παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές  

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr


Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο