Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Διάρθρωση του Προγράμματος

ΕΞΑΜΗΝΟ 1

  • Εισαγωγή σε Θέματα Αρχιτεκτονικής και Ταυτότητας (7,5 ECTS)
  • Χώρος ώς επικοινωνιακό Μέσο: Το μέσο είναι το μήνυμα (7,5 ECTS)
  • Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (7,5 ECTS)
  • Μεθοδολογίες Έρευνας (7,5 ECTS)

ΕΞΑΜΗΝΟ 2

  • Branded Spaces: Μια ολιστική προσέγγιση (7,5 ECTS)
  • Αρχιτεκτονική και Ανθρώπινη Συμπεριφορά (7,5 ECTS)
  • Διοίκηση Μάρκετινγκ & Επιχειρησιακή Επικοινωνία (7,5 ECTS)

Μαθήματα Επιλογής:

  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά (7,5 ECTS)
  • Ψηφιακή Επικοινωνία και Στρατηγικές Κοινωνικών Δικτύων (7,5 ECTS)

ΕΞΑΜΗΝΟ 3

  • Διπλωματική Εργασία (30 ECTS)
Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Σχολιάστε...

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο