Κάντε follow το πρόγραμμα για να ενημερώνεστε μέσω email για προκηρύξεις και σχετικά νέα.
Πρέπει να είσαστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας.
Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Εφαρμοσμένη Αναπτυξιακή Ψυχολογία» είναι 120 ECTS (30 ECTS ανά εξάμηνο).
Όλες οι Θεματικές Ενότητες είναι υποχρεωτικές.
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα μπορούν να επιλέγουν κατ’ ελάχιστον μία (1) ΘΕ το εξάμηνο και δύο (2) ΘΕ κατ’ ανώτατο όριο. Προτείνεται ωστόσο ο/η φοιτητής/φοιτήτρια να ακολουθεί την προτεινόμενη σειρά των θεματικών ενοτήτων.
Κατά τη διαδικασία δήλωσης ΘΕ πρέπει να εξαντλούνται πρώτα οι ΘΕ προηγούμενου εξαμήνου και, κατόπιν, να δηλώνονται ΘΕ επόμενου εξαμήνου.
Προκειμένου να εγγραφούν στη ΘΕ ΕΑΨΠΑ (Πρακτική Άσκηση), οι φοιτητές/ήτριες πρέπει να ολοκληρώσουν επιτυχώς την παρακολούθησή των έξι (6) ΘΕ του προγράμματος.
Για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης, οι φοιτητές/ήτριες πρέπει να ολοκληρώσουν επιτυχώς την παρακολούθηση των 6 θεματικών ενοτήτων, καθώς και την Θεματική Ενότητα Πρακτική Άσκησης.
Αναλυτικά, η διάρθρωση του Π.Μ.Σ. είναι η ακόλουθη:
1ο Εξάμηνο (30 ECTS)
Θ.Ε.: Θέματα εφαρμοσμένης αναπτυξιακής ψυχολογίας (Y, 15 ECTS)
Γνωστικά Αντικείμενα:
Θ.Ε.: Γνωστική ανάπτυξη και μάθηση (Y, 15 ECTS)
Γνωστικά Αντικείμενα:
2ο Εξάμηνο (30 ECTS)
Θ.Ε.: Η οικογένεια και η ανάπτυξη του ανθρώπου (Y, 15 ECTS)
Γνωστικά Αντικείμενα:
Θ.Ε.: Ψηφιακός κόσμος και ψυχολογική ανάπτυξη (Y, 15 ECTS)
Γνωστικά Αντικείμενα:
3ο Εξάμηνο (30 ECTS)
Θ.Ε.: Ψυχολογία των διαπροσωπικών σχέσεων, από τη βρεφική ηλικία έως την ενηλικίωση (Y, 15 ECTS)
Γνωστικά Αντικείμενα:
Θ.Ε.: Προαγωγή και πρόληψη της ψυχικής υγείας και ευεξίας παιδιών και εφήβων (Υ, 15 ECTS)
Γνωστικά Αντικείμενα:
4ο Εξάμηνο (30 ECTS)
Ε.Θ.Ε.: Πρακτική Άσκηση (Υ, 30 ECTS)
Σκοπός - Περιγραφή: Η Πρακτική Άσκηση (Π.Α.) συνίσταται στην παρακολούθηση, εκ μέρους των φοιτητών/ τριών, θεματικών εβδομάδων μέσα στην εκπαιδευτική πλατφόρμα, παρουσίες σε δομές εκπαίδευσης, υγείας, πρόνοιας, παροχής υπηρεσιών ψυχικής υγείας κ.ά. (π.χ. σχολεία, νοσοκομεία, κοινοτικές υπηρεσίες στήριξης, παιδικοί σταθμοί, προγράμματα στήριξης κατ’ οίκον, ιδρυματικές δομές κ.ά.) σχεδιασμό ή/και εφαρμογή εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, και συγγραφή τελικής γραπτής εργασίας. Κατά την Π.Α., δίνεται έμφαση στην παρατήρηση και καταγραφή των διαδικασιών αξιολόγησης και αντιμετώπισης των καταγεγραμμένων προβλημάτων.
Βασικοί άξονες της Π.Α. είναι οι ακόλουθοι: