Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Επικοινωνία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Full Time
Φορέας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Τμήμα
Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Τίτλος Προγράμματος
Επικοινωνία
Δίδακτρα
3000 ευρώ
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Σπουδές
Full Time
Κατευθύνσεις

1. Πολιτική και Δημόσια Επικοινωνία (Political and Public Communication)
2. Πολιτιστική Διαχείριση και Επικοινωνία (Cultural Management and Communication)

Πρόσθετες Πληροφορίες

Νέο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Στόχος του ΠΜΣ γενικά, είναι η καλλιέργεια και η προαγωγή της επιστημονικής γνώσης στα πεδία της Επικοινωνίας, καθώς και η ανάπτυξη της έρευνας στα επιστημονικά πεδία των ειδικεύσεων:

  • Η ειδίκευση Πολιτική και Δημόσια Επικοινωνία έχει σαν στόχο τη μελέτη και τη διδασκαλία της επικοινωνίας στα πεδία της πολιτικής (politics), της δημόσιας σφαίρας (public sphere), και της δημόσιας πολιτικής (public policy). Εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους η επικοινωνία χρησιμοποιείται (α) από τους πολιτικούς δρώντες (π.χ., κυβερνήσεις, πολιτικά κόμματα) για την επιρροή των πολιτών και της πολιτικής διαδικασίας, και (β) από οργανισμούς (δημόσιους, μη κυβερνητικούς κλπ.) για την ενημέρωση και πειθώ της κοινής γνώμης με στόχο την υπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος και της ανάπτυξης (σε θέματα όπως η εκπαίδευση, η υγεία, το περιβάλλον, τα κοινωνικά δικαιώματα κ.α.).
     
  • Η ειδίκευση Πολιτιστική Διαχείριση και Επικοινωνία έχει σαν στόχο την παροχή εκπαίδευσης και εξειδικευμένης γνώσης, τόσο θεωρητικού όσο και πρακτικού χαρακτήρα για τη διοίκηση, τη διαχείριση και το μάρκετινγκ οργανισμών επικοινωνίας και πολιτισμού, τις μεθόδους έρευνας κοινού και επικοινωνίας, τον σχεδιασμό και την εφαρμογή επικοινωνιακής και πολιτισμικής πολιτικής, αλλά και γενικότερα για την αλληλεπίδραση επικοινωνίας και πολιτισμού. Το ΠΜΣ αποσκοπεί στην κατάρτιση στελεχών για απασχόληση σε επικοινωνιακούς και πολιτισμικούς οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, σε πολιτικά κόμματα και πολιτικούς οργανισμούς, σε μη κυβερνητικές οργανώσεις, σε μέσα μαζικής επικοινωνίας και στην ευρύτερη οπτικοακουστική βιομηχανία, σε θεσμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και περιφερειακής ανάπτυξης, σε πολιτισμικά και μορφωτικά ιδρύματα, σε φορείς έρευνας κοινής γνώμης και διαφήμισης.

Αριθμός Εισακτέων:
Ο αριθμός εισακτέων κατ’ έτος ορίζεται κατά κατώτατο όριο σε 20 και κατ’ ανώτατο όριο σε 40 μεταπτυχιακούς φοιτητές, και για την ακρίβεια σε 20 φοιτητές ανά ειδίκευση.
Ο αριθμός των εισακτέων με βάση το πτυχίο τους κατανέμεται ως εξής: 70% για τους κατόχους πτυχίου τμημάτων Δημοσιογραφίας, Μέσων και Επικοινωνίας, και 30% για πτυχιούχους ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών.

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr


Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο