Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Πόλη
Λευκωσία
Πρόσθετες Πληροφορίες

Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στo Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα στοχεύει στην παροχή γνώσεων σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων και πιο εξειδικευμένων γνώσεων στο Μάρκετινγκ και τα Ψηφιακά Μέσα. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων καθώς και ο διαθεματικός χαρακτήρας του προγράμματος όπως επίσης και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.

Πιο συγκεκριμένα οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι να:

  1. Παρουσιάσει και να επεξηγήσει τις βασικές αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  2. Εφαρμόσει τις πιο πάνω αρχές στην επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  3. Προσφέρει δεξιότητες και εμπειρία για εργασία σε πολυπολιτισμικές ομάδες.
  4. Εκπαιδεύσει τους φοιτητές να ηγούνται με ηθικό και βιώσιμο τρόπο σε ένα περιβάλλον συνεχούς κοινωνικής, οικονομικής και τεχνολογικής αλλαγής.
  5. Προσφέρει εργαλεία και πρακτική για ανάλυση δεδομένων σχετικών με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  6. Ενισχύσει την κριτική σκέψη με σκοπό τη βελτίωση της λήψης στρατηγικών αποφάσεων.
  7. Αναπτύξει τις δεξιότητες γραφής των φοιτητών και φοιτητριών σε θέματα που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  8. Καλλιεργήσει τις δεξιότητες παρουσίασης των φοιτητών και φοιτητριών.

Η ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και στα Ψηφιακά Μέσα στοχεύει στην παροχή εξειδίκευσης στον τομέα του Μάρκετινγκ και των Ψηφιακών Μέσων. Οι κύριοι στόχοι της ειδίκευσης είναι να:

  1. Παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να σχεδιάζoνται, να αναπτύσσονται και να εφαρμόζονται η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων, το άμεσο μάρκετινγκ, οι δημόσιες σχέσεις, οι προσωπικές πωλήσεις και οι διαδραστικές εκστρατείες στο Διαδίκτυο.
  2. Αναπτύξει κατανόηση της σημασίας της ενσωμάτωσης των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  3. Συζητήσει τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα του μάρκετινγκ.
  4. Παρέχει τις γνώσεις που χρειάζονται για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  5. Προσφέρει τεχνογνωσία στη στρατηγική και ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας.
  6. Εξερευνήσει τη χρήση των ψηφιακών μέσων για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής μάρκετινγκ ενός οργανισμού

Γλώσσα Διδασκαλίας: Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά)

Full-time or Part-time

Semester 1

  • Accounting I    
  • Principles of Microeconomics    
  • Basic Writing    
  • Finite Maths with Applied Calculus    
  • Business Software Applications    

Semester 2

  • Accounting II    
  • Computer Fundamentals    
  • Principles of Macroeconomics    
  • Statistics I    
  • Introduction to Management    

Semester 3

  • Managerial Accounting    
  • Organizational Behavior    
  • English Composition    
  • Marketing    
  • General Psychology I    

Semester 4

  • Business Ethics    
  • Business Law    
  • Business and Professional Communication    
  • Managerial Finance    
  • Principles of Sociology    

Semester 5

  • Business Communications    
  • Business Law II    
  • Social Media Marketing    
  • Advertising    
  • Marketing Research    

Semester 6

  • Technical Writing and Research    
  • Research Methods in Business    
  • Integrated Marketing Communications    
  • Marketing Public Relations    
  • Selling and Sales Management    

Semester 7

  • Quantitative Methods    
  • Sales Promotion and Direct Marketing    
  • Relationship Marketing and Internal Marketing    
  • Media Planning    
  • Strategic Marketing    

Semester 8

  • Senior Simulation in Business    
  • Statistics II   
  • E-Marketing    
  • Brand Marketing    
  • Consumer Behavior    

The above semester breakdown is an indicative one. A few of the courses are electives and can be substituted by others.

Επαγγελματικές προοπτικές 

Το πτυχίο στο Marketing αποτελεί ένα πολύ “ευέλικτο” πτυχίο αφού μπορεί να οδηγήσει σε εκατοντάδες διαφορετικές καριέρες, με τις πιο συνηθισμένες ανάμεσά τους να είναι: 

  • Marketing
  • Έρευνα Αγοράς
  • Digital Marketing (Chief experience officer, VR editor, Bot developer, IoT marketing strategist, Mixed-reality designer, Data scientist)
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Διαφήμιση
  • Πωλήσεις
  • Εταιρική Επικοινωνία
  • Product manager, category manager, brand manager, διευθυντής μάρκετινγκ, κ.λπ.
  • Εμπορικά τμήματα και τμήματα πωλήσεων: επιθεωρητής πωλήσεων, merchandisers, εμπορικός διευθυντής, key account manager,  κ.λπ.
  • Συμβουλευτική
  • Διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού
Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο