

Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Περιγραφή Προγράμματος
Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς.
Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.
Γλώσσα Διδασκαλίας: Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά)
Μέθοδος Φοίτησης: Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών:
Semester 1
- Cultural Anthropology
- Introduction to Journalism
- Introduction to Communication Studies
- Microcomputer Applications
- Basic Writing
Semester 2
- Accounting I
- Introduction to Visual Arts
- Voice and Diction – in Greek
- Public Relations Principles
- Computer Fundamentals
Semester 3
- Organizational Behavior
- Public Relations Methods
- English Composition
- French Language and Culture I
- Marketing
Semester 4
- Business Ethics
- Newswriting
- French Language and Culture II
- Introduction to Management
Semester 5
- Video Production
- PR and the New Media
- Marketing and Social Responsibility
- Advertising
Semester 6
- Technical Writing and Research
- Intermediate Algebra
- Strategic Marketing
- Interactive Multimedia Development
Semester 7
- Communication Law and Media Ethics
- Corporate Communication
- Digital Media
- Statistics I
- Marketing of Services
Semester 8
- PR Campaign Development and Management
- Gender and Communication
- Statistics II
- International Marketing
- General Psychology I
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Career opportunities are available both in the public sectors and the private sectors. For example, some of our graduates work as public relations practitioners at various offices within the government such as the Public Information office of the Cypriot government and others are employed by private companies where students can combine interests in public relations and in other fields such as technology (PrimeTel and Cablenet) or environmental issues (Greedot Cyprus).
Still, there are also companies and agencies specializing in the areas of marketing/media research and consultancy and some graduates choose to work in this sector. Typical examples will be Dilemma Advertising Agency and A. C. Nielson, Cyprus (AGB).
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).