Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Πόλη
Λευκωσία
Κατευθύνσεις

1.Δημοσιογραφία
2. Ραδιοφωνική, Τηλεοπτική και Ψηφιακή μετάδοση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας

Πρόσθετες Πληροφορίες

 

Στόχοι του Τμήματος

  1. Να προσφέρει στους φοιτητές μαθήματα που οδηγούν στην απονομή πτυχιακού τίτλου σπουδών (Bachelor’s Degree) στις κατάλληλες ειδικότητες ώστε να καταστούν ικανοί για εργοδότηση στον τομέα των επικοινωνιών.
  2. Να προσφέρει στους φοιτητές μια ευρεία μόρφωση που θα τους καταστήσει ικανούς για μια παραγωγική και δημιουργική παρουσία στην κοινωνία.

Γλώσσα Διδασκαλίας: Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά)

Μέθοδος Φοίτησης: Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Το πρόγραμμα σπουδών διαρθρώνεται σε οκτώ (8) ακαδημαϊκά εξάμηνα και αντιστοιχεί σε 240 πιστωτικές μονάδες (ECTS).

Eνδεικτικό πρόγραμμα σπουδών:

Semester 1

  • College English    
  • Introduction to Journalism
  • Introduction to Communication Studies    
  • Microcomputer Applications    
  • Photography I    

Semester 2

  • Audio Production    
  • Computer Fundamentals    
  • Basic Writing    
  • Basic Writing    

Semester 3

  • Video Production
  • Voice and Diction – in Greek    
  • English Composition    
  • Intermediate Algebra    
  • Principles of Sociology

Semester 4

  • Accounting I    
  • Cultural Anthropology
  • Film    
  • Public Relations Principles

Semester 5

  • Business and Professional Communication
  • Radio Production    
  • Finite Maths with Applied Calculus    

Semester 6

  • Business Communications
  • Technical Writing and Research    
  • Persuasion and the Media Culture
  • Introduction to Management

Semester 7

  • Introduction to Visual Arts
  • Production and Presentation of Radio News
  • Newswriting    
  • Public Relations Methods    
  • Contemporary Political History of Cyprus    

Semester 8

  • Editing and Newspaper Production    
  • Gender and Communication    
  • Communication Law and Media Ethics

Οι απόφοιτοι του Τμήματος μπορούν να απασχοληθούν σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα:


Ως στελέχη 

  • σε Τμήματα Μάρκετινγκ, Δημοσίων Σχέσεων, Πωλήσεων, Διαφήμισης 
  • σε Οργανισμούς και Επιχειρήσεις  στη διαχείριση Κοινωνικών Μέσων, Διαδικτυακής Παρουσίας, Διαχείρισης Υπηρεσιών και Παραγωγής Ψηφιακού Περιεχομένου.
  • σε Γραφεία Τύπου και Δημοσίων σχέσεων οργανισμών.
  • σε Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τηλεοπτικοί, ραδιοφωνικοί σταθμοί, έντυπα μέσα, ειδησεογραφικοί οργανισμοί)
  • σε εταιρείες Έρευνας Αγοράς και Δημοσκοπήσεων, παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, εταιρείες σχεδίασης ιστοσελίδων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου. 
  • σε μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (πολιτιστικούς, αθλητικούς, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, οργανισμούς σχετικούς με τον Πολιτισμό και τις Τέχνες) για την επικοινωνιακή πολιτική τους και την διαχείριση ψηφιακών μέσων για την επικοινωνία τους.

Ως Δημοσιογράφοι 

στις έντυπες, τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, ηλεκτρονικές και διαδικτυακές παραγωγές.

Όμως, οι σύγχρονες εξελίξεις στην Επικοινωνίας και τα Ψηφιακά Μέσα δημιουργούν στους απόφοιτους την ανάγκη για απόκτηση περαιτέρω μεταπτυχιακής εξειδίκευσης.

Ενδεικτικές Μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις:
Οι μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις αφορούν αντικείμενα που σχετίζονται με την Πολιτική Επικοινωνία, την Πολιτιστική Διαχείριση και Επικοινωνία, τη Δημοσιογραφία στην ψηφιακή εποχή, το Δίκαιο και την Πολιτική, το Δημόσιο Λόγο και τα Ψηφιακά Μέσα, την Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών, τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση.


Έτσι, οι απόφοιτοι των Τμημάτων Επικοινωνίας μπορούν να σταδιοδρομήσουν:


Ως Σύμβουλοι επικοινωνίας 

σε πολιτικά κόμματα, πολιτικούς και δημόσια πρόσωπα. 

Ως Αυτοαπασχολούμενοι του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας και αυτοαπασχόλησης 


Ως επικοινωνιολόγοι και σύμβουλοι επικοινωνίας


Ως επαγγελματίες ειδικοί 

  • σε θέματα εφαρμοσμένης επικοινωνίας όπως μάρκετινγκ, διαφήμισης, διαχείρισης επωνυμίας (branding), 
  • σε θέματα δημοσιογραφίας, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης καθώς και οπτικοακουστικών και ψηφιακών παραγωγών, 
  • σε θέματα ψηφιακών μέσων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου,
  • σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ, διαχείρισης ηλεκτρονικής φήμης.

Περισσότερες πληροφορίες για την επιστήμη της Δημοσιογραφίας και της Επικοινωνίας μπορείτε να βρείτε στο άρθρο μας εδώ.

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο