Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Επιστ. Πεδίο
4ο
Πόλη
Λευκωσία
Κατευθύνσεις

1. Διοίκηση (Μάνατζμεντ)
2. Επιχειρησιακή Διοίκηση
3. Μάρκετινγκ

Πρόσθετες Πληροφορίες

 

 

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές και τις φοιτήτριες να αποκτήσουν τις γνώσεις και να αναπτύξουν τις δυνατότητες που θα τους καταστήσουν αφενός μεν ανταγωνιστικούς στην αγορά εργασίας, αφετέρου δε ικανούς να συνεισφέρουν με πρωτοβουλία, γνώση και ευθύνη στη λειτουργία των επιχειρήσεων και οργανισμών.

  • Επιπλέον, το πρόγραμμα σπουδών επιδιώκει να διευρύνει τις επαγγελματικές εμπειρίες και ευκαιρίες εργοδότησης σε πολλαπλούς τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας, στον ιδιωτικό, στον δημόσιο και στον κοινωνικό τομέα, μέσω πρακτικής εξάσκησης (π.χ. internships) στη διάρκεια των σπουδών.

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης στοχεύει να βρίσκεται συνεχώς στην πρώτη γραμμή, σε ότι αφορά στη διδασκαλία και την έρευνα θεμάτων που αφορούν τη σύγχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα.

  • Οι καθηγητές/τριες του Τμήματος πραγματοποιούν έρευνα σε τρέχοντα θέματα του επιχειρηματικού κόσμου, και παράλληλα συνδυάζουν την πρακτική φύση της Διοίκησης Επιχειρήσεων μέσω των συνεργασιών τους με τοπικές και διεθνείς εταιρείες. Η καινοτόμος έρευνα και η ενσωμάτωση των σύγχρονων επιχειρηματικών πρακτικών εμπλουτίζουν τα προγράμματα σπουδών του Τμήματος.

 Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης προσφέρει πτυχιακά προγράμματα: στη Διοίκηση (Μάνατζμεντ), στην Επιχειρησιακή Διοίκηση και στο Μάρκετινγκ.

 

 

 

Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Κύπρου

  • διαρθρώνεται σε οκτώ (8) εξάμηνα και
  • αντιστοιχεί σε 240 πιστωτικές μονάδες (ECTS). 

 

 

Το Τμήμα προσφέρει πτυχίο σε τρεις ειδικότητες:

  1. Διοίκηση (Μάνατζμεντ)
  2. Επιχειρησιακή Διοίκηση και
  3. Μάρκετινγκ.

 

Τα περισσότερα μαθήματα, κατά τα πρώτα δύο έτη σπουδών, είναι κοινά για όλους τους/τις φοιτητές/τριες του Τμήματος.

  • Τα μαθήματα αυτά στοχεύουν να καλύψουν τις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών αναφορικά με τη γενική εκπαίδευση, τη βασική εκπαίδευση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και την εκμάθηση ξένης γλώσσας.
  • Τα μαθήματα, κατά τα δύο πρώτα έτη σπουδών, παρέχουν γενική εκπαίδευση και, παράλληλα, την αναγκαία προπαίδεια για περαιτέρω μελέτη μιας από τις ειδικότητες που προσφέρει το Τμήμα. Η ανάπτυξη κριτικής αναλυτικής σκέψης και ικανοτήτων, για εφαρμογή ποσοτικών και υπολογιστικών μεθόδων στην επίλυση προβλημάτων, είναι πρωταρχικοί στόχοι του προγράμματος σπουδών.

Μέχρι το τέλος του δευτέρου έτους, οι φοιτητές/τριες θα έχουν αποκτήσει γενική γνώση των θεμάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ώστε να επιλέξουν την κύρια ειδικότητά τους, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τους στόχους τους για την επαγγελματική σταδιοδρομία τους.

 

Στα τελευταία δύο έτη, τα προγράμματα σπουδών χωρίζονται ανά ειδικότητα.

  • Έτσι, δίνουν έμφαση σε εξειδικευμένα μαθήματα ανωτέρου επιπέδου για εμβάθυνση γνώσεων ανάλογα με την ειδικότητα που ο/η κάθε φοιτητής/τρια επιλέγει. Ταυτόχρονα, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες εδραιώνουν και διευρύνουν τις γνώσεις τους με την επιλογή μαθημάτων από άλλες ειδικότητες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Mε την ελεύθερη επιλογή μαθημάτων από άλλες σχολές του Πανεπιστημίου, τους προσφέρεται η δυνατότητα για μια πιο ευρεία και ολοκληρωμένη μόρφωση.

O/Η κάθε φοιτητής/τρια οφείλει να καταρτίζει το πρόγραμμα σπουδών του/της κατά τρόπο που να καλύπτει τις διάφορες υποχρεώσεις για την απόκτηση πτυχίου, συμπεριλαμβανομένων των μαθημάτων ελεύθερης επιλογής (20 ECTS). Οι απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών του Τμήματος είναι τέτοιες, ώστε να καλύπτουν τις σχετικές απαιτήσεις του Πανεπιστημίου.

 

 

 

Κατά τη διάρκεια του τέταρτου έτους των σπουδών τους, οι φοιτητές/τριες μπορούν, αν το επιθυμούν, να εκπονήσουν διπλωματική μελέτη ή, εναλλακτικά, να παρακολουθήσουν ένα επιπλέον μάθημα διεύρυνσης και ένα επιπλέον μάθημα εμβάθυνσης.

  • Η εκπόνηση διπλωματικής μελέτης προϋποθέτει, από πλευράς φοιτητή/τριας, γενική επίδοση με βαθμό ≥6.5.

 

 

1ο Εξάμηνο

  • Αγγλικά Γενικής Μορφής Προχωρημένου Επιπέδου    
  • Αρχές και Πρακτικές Διοίκησης     
  • Προγραμματισμός Μεθόδων Επίλυσης Προβλημάτων     
  • Μαθηματικά Ι     
  • Αρχές Μακροοικονομικής Θεωρίας

 2ο Εξάμηνο

  • Αγγλικά για Ακαδημαϊκους Σκοπούς     
  • Χρηματοοικονομική Λογιστική Ι     
  • Μαθηματικά ΙΙ     
  • Αρχές Μικροοικονομικής Θεωρίας     
  • Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ι

 3ο Εξάμηνο

  • Εισαγωγή στην Επιχειρησιακή Διοίκηση     
  • Αρχές Μάρκετινγκ     
  • Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία για Διοικητικούς Επιστήμονες     
  • Διοικητική Λογιστική και Κοστολόγηση Ι     
  • Στατιστική Ανάλυση Ι

4ο Εξάμηνο

  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά     
  • Εισαγωγή στην Κριτική Σκέψη για Διοικητικούς Επιστήμονες     
  • Ανάλυση Δεδομένων και Εφαρμογών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων     
  • Πληροφορική Τεχνολογία στις Επιχειρήσεις     
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση Επιχειρήσεων

 5ο Εξάμηνο

  • Επικοινωνία στη Διοίκηση     
  • Περιορισμένης Επιλογής  
  • Περιορισμένης Επιλογής  
  • Περιορισμένης Επιλογής
  • Ελεύθερης Επιλογής 

 6ο Εξάμηνο

  • Επιχειρηματική Ηθική     
  • Ηγεσία     
  • Ποσοτικές Μεθόδοι στη Διοίκηση ΙΙ     
  • Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων
  • Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων

 7ο Εξάμηνο

  • Στρατηγική Διοίκηση     
  • Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων
  • Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων
  • Διπλωματική Μελέτη
  • Ελεύθερη Επιλογή  από Κατάλογο Μαθημάτων

8ο Εξάμηνο

  • Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία         
  • Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων  
  • Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων
  • Διπλωματική Μελέτη/ 
  • Ελεύθερη Επιλογή από Κατάλογο Μαθημάτων

 

ΔΙΟΙΚΗΣΗ (Μάνατζμεντ)
Yποχρεωτικά

  • Επικοινωνία στη Διοίκηση 
  • Ηγεσία 

Επιλογή πέντε (5) από τα πιο κάτω:

  • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού 
  • Διαπολιτισμική Διοίκηση 
  • Εργασιακές Σχέσεις 
  • Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας στη Διοίκηση Επιχειρήσεων 
  • Προχωρημένα Θέματα στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά 
  • Επίκαιρα Θέματα στη Διοίκηση 
  • Φύλο, Εργασία και Οργανισμοί 
  • Διαχείριση Καινοτομιών 
  • Διοίκηση Οικονομικών Επιχειρήσεων 
  • Διοίκηση Δημόσιων Οργανισμών 
  • Προχωρημένα Θέματα στη Στρατηγική Διοίκηση 
  • Οργανισμοί και Ανθρώπινος Παράγοντας 
  • Διαπραγμάτευση και Χειρισμός Συγκρούσεων 
  • Ενέργεια – Στρατηγική και Διαχείριση 
  • Επιχειρήσεις και Κλιματική Αλλαγή 
  • Επίκαιρα Θέματα στη Δημόσια Διοίκηση 
  • Δημιουργικότητα και Σχεδιαστική Λογική στους Οργανισμούς

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Yποχρεωτικά

  • Επιχειρησιακή Διοίκηση 
  • Εφαρμογές Μοντέλων Βελτιστοποίησης 

Επιλογή τεσσάρων από τα πιο κάτω:

  • Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας 
  • Δικτυωτά Μοντέλα & Δυναμικός Προγραμματισμός 
  • Διοίκηση & Βελτίωση Ποιότητας 
  • Ποσοτικές Μέθοδοι στη Διοίκηση ΙΙ 
  • Πληροφορικά Συστήματα στη Διοίκηση 
  • Διοίκηση Απόδοσης 
  • Επιχειρήσεις και Ηλεκτρονικό Εμπόριο 
  • Κοινωνικά Δίκτυα Επιχειρήσεων 
  • Διοίκηση Υπηρεσιών 
  • Επιχειρησιακή Ανάλυση: Μοντέλα Προβλέψεων 
  • Ποσοτικές Μέθοδοι στη Διοίκηση ΙΙΙ 
  • Προγραμματισμός και Διοίκηση Έργων 
  • Ειδικά Θέματα στη Διοικητική Επιστήμη

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Yποχρεωτικά

  • Έρευνα Μάρκετινγκ 
  • Συμπεριφορά καταναλωτή 
  • Διοίκηση Πωλήσεων 
  • Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ 
  • Διεθνές Μάρκετινγκ 
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ 
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ

 

 

 

  • Το πτυχίο στη Διοίκηση (Μάνατζμεντ) προετοιμάζει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες για διοικητικές και ηγετικές θέσεις σε ποικίλες οργανωτικές δομές στον ιδιωτικό, ευρύτερο δημόσιο και μη-κερδοσκοπικό τομέα όπου η ανάγκη για συνεχή αλλαγή, προσαρμογή και ανάπτυξη θεωρείται δεδομένη. 
  • Οι απόφοιτοι με ειδικότητα στη Διοικητική Επιστήμη θα αποκτήσουν τις απαραίτητες ικανότητες που θα τους επιτρέψουν να διευθύνουν επιχειρησιακές λειτουργίες σε ποικίλους τομείς, όπως στη βιομηχανία, στη διοικητική μέριμνα και τροφοδοσία, στα χρηματοοικονομικά και τραπεζικά, στις τηλεπικοινωνίες και συγκοινωνίες, κλπ. Θα αποκτήσουν επίσης στέρεο υπόβαθρο για να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
  • Το πρόγραμμα σπουδών της ειδίκευσης στο Μάρκετινγκ επικεντρώνεται στην καλλιέργεια γνώσεων, δεξιοτήτων και τεχνικών που στοχεύουν στην επιτυχή εντόπιση, πρόβλεψη, και κατανόηση των αναγκών, των επιθυμιών και της αγοραστικής συμπεριφοράς των ατομικών καταναλωτών, των νοικοκυριών, και των οργανισμών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στην ανάπτυξη και υλοποίηση αποτελεσματικών στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ τα οποία θα επιτρέψουν σε μία εταιρεία να πετύχει τους στόχους της επενδύοντας στους πόρους και τις ικανότητες της και εκμεταλλευόμενη τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά.
    Μέσα από το πρόγραμμα σπουδών της ειδίκευσης στο Μάρκετινγκ, οι φοιτητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις δημιουργικές τους ικανότητες αλλά και την κριτική τους σκέψη στην επίλυση προβλημάτων του μάρκετινγκ αλλά και ευρύτερων επιχειρηματικών προβλημάτων. Ταυτόχρονα μαθαίνουν να εργάζονται μεθοδικά και συστηματικά για την εκπόνηση ευρείας κλίμακας ερευνών αγοράς και για την ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ, διαφήμισης, ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, διοίκησης πωλήσεων και διεθνούς μάρκετινγκ.
Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο