Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.


Αντικείμενο
Κωδικός Σχολής
1605
Τομείς ΕΠΑΛ
  • Διοίκησης και Οικονομίας
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Κατευθύνσεις

1. Διοίκησης Οργανισμών
2. Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
3. Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις
  •   Επιστ. Πεδίο
  • 4ο
  •   Βάση ΓΕΛ
  • 11.630
  •   Βάση ΕΠΑΛ
  • 14.640
  •   Εισακτέοι
  • 320
  •   Συντ. Ε.Β.Ε.
  • 1,00
  •   Ε.Β.Ε. ΓΕΛ
  • 10,39
  •   Ε.Β.Ε. ΕΠΑΛ
  • 9,67

ΓΕΛ

4ο πεδίο

 Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία  20%

 Μαθηματικά  20%

 Πληροφορική  30%

 Οικονομία  30%

 

ΕΠΑΛ

Toμέας Διοίκησης και Οικονομίας

 Μαθηματικά ( Άλγεβρα) 20%

 Νέα Ελληνικά  20%

 ΜάθημαΕιδίκευσης 1  30%

 Μάθημα Ειδίκευσης 2  30%


Πρόσθετες Πληροφορίες

 

Το όραμα του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του ΔΙΠΑΕ είναι

να αποτελεί διαρκές κέντρο αναφοράς και αριστείας που εξελίσσει, συνθέτει και ολοκληρώνει όλες τις επιστήμες που εξετάζουν τα αντικείμενα που θεραπεύει, μέσω της εκπαίδευσης και της έρευνας στους τομείς των επιστημονικών του ενδιαφερόντων, σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. 

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της αποστολής του, το Τμήμα:

  • Παρέχει υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στους φοιτητές του στις επιστήμες που αφορούν τη διοίκηση, δημιουργώντας ένα μελλοντικό σώμα επιστημόνων με ευρεία επιστημονική γνώση και αναπτυγμένες δεξιότητες εφαρμογής της σε πρακτικά προβλήματα.
  • Παράγει νέα γνώση στις επιστήμες που εξετάζουν τη διοίκηση οργανισμών, το μάρκετινγκ και τον τουρισμό, μέσω της έρευνας και της εμπειρικής εφαρμογής.
  • Ενισχύει και υποστηρίζει το επιστημονικό και επαγγελματικό δυναμικό σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

 

 

  • Ανάλυσης Δεδομένων και Επιχειρηματικής Ευφυΐας
  • Τουρισμού & Διοίκησης Υπηρεσιών 
  • Μάρκετινγκ & Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών

 

Οι προπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού ΔΙ.ΠΑ.Ε.

  • αναπτύσσονται σε οκτώ (8) εξάμηνα σπουδών και
  • αντιστοιχούν σε 240 πιστωτικές μονάδες (ECTS).

 

Το κάθε εξάμηνο οι φοιτητές/τριες παρακολουθούν συνολικά έξι (6) μαθήματα,

εκτός από το όγδοο  (8ο) εξάμηνο κατά το οποίο παρακολουθούν 4 μαθήματα και παράλληλα εκπονούν την πτυχιακή τους εργασία ή τρίμηνη πρακτική άσκηση.

  • Η πτυχιακή εργασία και η τρίμηνη πρακτική άσκηση αντιστοιχούν σε 10 πιστωτικές μονάδες του συστήματος ECTS. 

 


1ο Eξάμηνο

  • Αρχές Μάνατζμεντ 
  • Μικροοικονομική Θεωρία
  • Εισαγωγή στην Πληροφορική 
  • Μαθηματικά 
  • Αρχές Γενικής Λογιστικής 
  • Αρχές Μάρκετινγκ


2ο Eξάμηνο

  • Μίγμα Μάρκετινγκ     
  • Μακροοικονομική Θεωρία     
  • Εισαγωγή στο Δίκαιο     
  • Στατιστική     
  • Ψυχολογία     
  • Εισαγωγή στον Τουρισμό

3ο Eξάμηνο

  • Κοινωνιολογία     
  • Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και Οργανωσιακή Συμπεριφορά     
  • Μίγμα Επικοινωνίας και Διαφήμιση     
  • Αγγλικά Ι     
  • Διαχείριση Δεδομένων και Πληροφοριών     
  • Ερευνητικές Μεθοδολογίες

4ο Eξάμηνο

  • Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα     
  • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν     
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση     
  • Τουριστικό Μάρκετινγκ     
  • Διοίκηση Τουριστικών & Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων     
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή

5ο Eξάμηνο

  • Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης     
  • Εργατικό και Εμπορικό Δίκαιο

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ                                                                            

  • Έρευνα Μάρκετινγκ          
  • Προσωπικές Πωλήσεις     
  • Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου     
  • Μάθημα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                                            
  • Οικολογικό Μάρκετινγκ     
  • Εφαρμογές Πολυμέσων στο Μάρκετινγκ     
  • Επιχειρηματική Ηθική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη     
  • Αγγλικά ΙΙ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ                                                           

  • Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας     
  • Διοικητική Λογιστική     
  • Δημόσιο Δίκαιο     
  • Μάθημα επιλογής (1 από τα παρακάτω                                                                            
  • Διαχείριση Γνώσης     
  • Επιχειρηματική Ηθική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη     
  • Αγγλικά ΙΙ     
  • Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ                                                          

  • Αειφόρος Τουρισμός και Πολιτική     
  • Έρευνα Τουριστικής Αγοράς     

Μαθήματα επιλογής (2 από τα παρακάτω)                                                                                    

  • Λειτουργίες και Διοίκηση Επισιτισμού     
  • Επιχειρηματική Ηθική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη     
  • Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών στον Τουρισμό     
  • Οργάνωση και Λειτουργία Αεροδρομίων     
  • Αγγλικά ΙΙ     
  • Γαλλικά Ι                                                                         
  • Γερμανικά Ι                                                                         
  • Διοίκηση Υπηρεσιών Εδάφους     
  • Τουριστική Διαχείριση Θαλάσσιων Προστατευόμενων Περιοχών

6ο Eξάμηνο

  • Ποσοτικές Μέθοδοι Ανάλυσης Στοιχείων Έρευνας     
  • Στρατηγική Διοίκηση

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ                                                              

  • Βιομηχανικό Μάρκετινγκ     
  • Σχεδιασμός και Οργάνωση Διαφημιστικής Εκστρατείας     
  • Στρατηγική Μάρκετινγκ     

Μάθημα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                                    

  • Πολιτικό Μάρκετινγκ     
  • Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων     
  • Μάρκετινγκ Μονάδων Υγείας και Πρόνειας     
  • Θέματα Διαφθοράς και Διαφάνειας στη Δημόσια Διοίκηση

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ                                                                    

  • Διοίκηση Ποιότητας     
  • Λογιστική Σύμφωνα με ΕΛΠ     
  • Λήψη Αποφάσεων     

Μάθημα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                                    

  • Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας     
  • Οικονομική των Επιχειρήσεων     
  • Βιομηχανική Οργάνωση     
  • Μάρκετινγκ Μονάδων Υγείας και Πρόνειας     
  • Θέματα Διαφθοράς και Διαφάνειας στη Δημόσια Διοίκηση

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ                                                                    

  • Διοίκηση και Οργάνωση Αερομεταφορών και Εμπορευμάτων     
  • Τουρισμός Ειδικού Ενδιαφέροντος     
  • Επιχειρηματικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Κέρδους Επιχειρήσεων Φιλοξενίας     

Μαθήματα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                                                

  • Τουριστική Γεωγραφία     
  • Συστήματα Διαχείρισης Ξενοδοχείων - PMS     
  • Διοίκηση και Κοστολόγηση Τροφοδοσίας     
  • Διοίκηση και Λειτουργίες Υποδοχής     
  • Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς     
  • Αγγλικά ΙΙΙ         
  • Γαλλικά ΙΙ                                                                                     
  • Γερμανικά ΙΙ     
  • Θέματα Διαφθοράς και Διαφάνειας στη Δημόσια Διοίκηση     
  • Διαχείριση Στοιχείων Βελτιστοποίησης Εσόδων στις Αερομεταφορές     
  • Διαχείριση και Εφαρμογές Ξενάγησης                                                                             

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ (Για όλες τις κατευθύνσεις)                                                               

  • Πρακτική Άσκηση

7ο Eξάμηνο

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ                                                              

  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών     
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ     
  • Διοίκηση και Διαχείριση Έργων     
  • Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων     
  • Διαχείριση Σχέσεων με τους Πελάτες (CRM)

Μάθημα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                              

  • Μάρκετινγκ Εκπαιδευτικών Μονάδων     
  • Μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικών Οργανισμών     
  • Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική    ΕΚ     
  • Δημόσιες Σχέσεις     
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός και Επιχειρηματικά Σχέδια

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ                                                           

  • Διοίκηση και Διαχείριση Έργων     
  • Διεθνές Μάνατζμεντ     
  • Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική     
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός και Επιχειρηματικά Σχέδια     

Μάθημα επιλογής (2 από τα παρακάτω)                                                                   

  • Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία     
  • Μάρκετινγκ Εκπαιδευτικών Μονάδων     
  • Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων και Προστασία Ιδιωτικότητας     
  • Επιχειρηματικά Μοντέλα    

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ                                                     

  • Κανάλια Διανομής στον Τουρισμό στις Αερομεταφορές     
  • Διοίκηση Λειτουργιών Καταλυμάτων     
  • Πληροφοριακά Συστήματα και Εφαρμογές Η/Υ στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία     
  • Διοίκηση Ποιότητας     

Μαθήματα επιλογής (2 από τα παρακάτω)                                                                            

  • Ελληνικός Πολιτισμός και Τουρισμός     
  • Αθλητικός Τουρισμός     
  • Θεατρικός Αυτοσχεδιασμός     
  • Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων και Προστασία Ιδιωτικότητας                                             
  • Ισπανική Τουριστική Ορολογία και Πολιτισμός                                                                         
  • Αγγλικά IV     
  • Γαλλικά ΙΙΙ                                                                             
  • Γερμανικά ΙΙΙ     
  • Διοίκηση Εκδηλώσεων και Οργάνωση Συνεδρίων     
  • Αειφορία στο Σύστημα Διακίνησης Τουριστών

8ο Eξάμηνο

  • Πτυχιακή Εργασία ή Τρίμηνη Πρακτική Άσκηση

Μάθημα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                                 

  • Διοίκηση Τουριστικών Προορισμών     
  • Δίκαιο Ανταγωνισμού     

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ                                                             

  • Διοίκηση Τουριστικών Προορισμών     
  • Διοίκηση Φιλοξενίας     
  • Διοίκηση Ταξιδιωτικών Οργανισμών και Πρακτορείων     

Μαθήματα επιλογής (1 από τα παρακάτω)                                                                                    

  • Θαλάσσιος και Καταδυτικός Τουρισμός     
  • Οινοτουρισμός Γαστρονομικός Τουρισμός                                                                         
  • Ρωσική Τουριστική Ορολογία και Πολιτισμός     
  • Κινεζική Τουριστική Ορολογία και Πολιτισμός     
  • Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό     
  • Γαλλικά IV    
  • Γερμανικά IV     
  • Αγγλική Τουριστική Ορολογία                                                                         
  • Γαλλική Τουριστική Ορολογία και Πολιτισμός     
  • Γερμανική Τουριστική Ορολογία και Πολιτισμός     
  • Διοίκηση Καταδυτικών Επιχειρήσεων                                                                     

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ (Για όλες τις κατευθύνσεις)                                                                    

  • PADI Επιχειρηματική Ακαδημία Καταδύσεων     
  • ΙΑΤΑ Εξυπηρέτηση Επιβατών - Λειτουργίες Αεροδρομίων     

 

Δες την αναλυτική βιβλιογραφία των μαθημάτων ΕΔΩ.

 

 

Οδηγός Σπουδών

Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού ΔΙ.ΠΑ.Ε. έχουν τη δυνατότητα να απασχοληθούν σε όλα τα αντικείμενα της Διοίκησης των Επιχειρήσεων (Λογιστική, Χρηματοδοτική Διοίκηση, Φορολογική, Ελεγκτική, Μάρκετινγκ, Γενικό Μάνατζμεντ, Διοίκηση Προσωπικού, Διοίκηση Παραγωγής, Πληροφοριακά Συστήματα, Βιομηχανικές Σχέσεις).

 Παράλληλα, οι κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές δίνουν τη δυνατότητα μεγαλύτερης και πιο στοχευμένης εξειδίκευσης στο χώρο των επιχειρήσεων.

Ενδεικτικές Mεταπτυχιακές εξειδικεύσεις

Πιο συγκεκριμένα,

  • ως ελεύθεροι επαγγελματίες (οικονομικοί σύμβουλοι, φοροτεχνικοί λογιστές κτλ.)
  • ως επιχειρησιακοί αναλυτές/τριες (business analysts) 
  • ως αναλυτές/τριες-σχεδιαστές/τριες ηλεκτρονικών υπηρεσιών
  • ως αναλυτές/τριες δεδομένων  
  • ως ορκωτοί λογιστές/τριες  ή ελεγκτές 
  • ως τραπεζικά στελέχη   
  • ως οικονομικοί σύμβουλοι επιχειρήσεων
  • ως υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών
  • ως υπεύθυνοι ανθρώπινου δυναμικού οργανισμών και επιχειρήσεων
  • ως εκκαθαριστές/τριες ή διαιτητές επιχειρήσεων
  • ως ερευνητές/τριες
  • ως καθηγητές/τριες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση  

 Οι πτυχιούχοι του Τμήματος εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ 80 Οικονομίας.

 

Σε τομείς

  • της Βιομηχανίας
  • των Τραπεζών ή άλλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
  • των Εμπορικών επιχειρήσεων
  • της Αυτοαπασχόλησης
  • της Δημόσιας Διοίκησης
  • των Τουριστικών επιχειρήσεων
  • των Μεταφορικών επιχειρήσεων
  • των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων
  • των Διεθνών Οργανισμών και Δημόσιων Υπηρεσιών

 Οι απόφοιτοι/ες του Τμήματος εντάσσονται στις ειδικότητες ΠΕ Oικονομικού, ΠΕ Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και ΠΕ Διοίκησης Τουρισμού.

 

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις σπουδές στη Διοίκηση στο άρθρο μας εδώ.

 

Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού ΔΙΠΑΕ, θα δεχθεί προς κατάταξη πτυχιούχους Πανεπιστημίων, Τ.Ε.Ι. ή ισοτίμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., της Ελλάδος ή του εξωτερικού (αναγνωρισμένα από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) καθώς και των κατόχων πτυχίων ανώτερων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλων Υπουργείων, για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 σε ποσοστό 12% επί του αριθμού εισακτέων στο Τμήμα καθώς και αποφοίτων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης, καθώς και Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας σε ποσοστό 5% επί του αριθμού των εισακτέων.


 Μπορείτε να διαβάσετε την ανακοίνωση του Τμήματος καθώς και τις ειδικότητες εδώ 
  

 Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων υποβάλλονται από 1 έως 15 Νοεμβρίου 2024 στη Γραμματεία του Τμήματος.


Aπαιτούμενα δικαιολογητικά:

  • Αίτηση ενδιαφερομένου/ης   
  • Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών  
    • Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.
  • Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας
  •  Αντίγραφο Διπλώματος Επαγγελματικής Ειδικότητας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου πέντε (5) του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων ή ισότιμου τίτλου

 
 
 Οι κατατακτήριες εξετάσεις θα διενεργηθούν κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου 2024. Το πρόγραμμα εξετάσεων θα ανακοινωθεί από τη Γραμματεία του τμήματος τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος. 

 

Εξεταζόμενα Μαθήματα

  1. Εισαγωγή στον Τουρισμό
  2. Αρχές Μάρκετινγκ
  3. Αρχές Μάνατζμεντ


Μπορείτε να διαβάσετε την ανακοίνωση του Τμήματος καθώς και την ύλη των μαθημάτων εδώ

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Σχετικά Βίντεο

Παρουσίαση του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού ΔΙΠΑΕ (1:33:00)
Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο