Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Προκήρυξη θέσεων υποψήφιων διδακτόρων στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ

Προκήρυξη:

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακοινώνει την έναρξη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής και καλεί τους/τις ενδιαφερόμενους/ες να υποβάλλουν αίτηση έως τις 5/12/2025.

Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την απονομή του Διδακτορικού Διπλώματος είναι τρία (3) πλήρη ημερολογιακά έτη από την ημερομηνία ορισμού της τριμελούς συμβουλευτικής επιτροπής.

Για την απόκτηση Διδακτορικού Διπλώματος, υποψηφιότητα μπορούν να υποβάλουν κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος, που έχει χορηγηθεί από Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής ή απόφοιτοι προπτυχιακού προγράμματος που οδηγεί στη χορήγηση ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών, οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται να εκπονήσουν Διδακτορική Διατριβή σε προτεινόμενα πεδία έρευνας, όπως εμφανίζονται παρακάτω:

  1. Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτή
  2. Αναλυτική Μάρκετινγκ
  3. Βιομηχανικό (Β2Β) Μάρκετινγκ
  4. Βιώσιμη/Πράσινη Κατανάλωση και Φιλική προς το Περιβάλλον Συμπεριφορά
  5. Βιωσιμότητα, Πράσινο Μάρκετινγκ και Αποκρίσεις Καταναλωτών
  6. Διεθνές Μάρκετινγκ
  7. Εξελικτική Ψυχολογία και Συμπεριφορά Καταναλωτή
  8. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Ανευθυνότητα και Αποκρίσεις Καταναλωτών
  9. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αντίληψη Καταναλωτή
  10. Εφαρμογές Μάρκετινγκ με Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και Επιδράσεις στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
  11. Η Οργανωσιακή Σιωπή και οι Επιπτώσεις της στη Διαχείριση της Αλλαγής
  12. Η Χρήση της Παιχνιδοποίησης και/ή της Τεχνητής Νοημσύνης στην Προσέλκυση και Επιλογή Εργαζομένων
  13. Η Χρήση των Ωθήσεων (nudging) στη Προώθηση της Βιώσιμης Κατανάλωσης
  14. Μάρκετινγκ μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
  15. Μελέτη της Διαφήμισης Αυτοκινήτου κατά την περίοδο 1950-1990
  16. Μεταβάσεις Kαριέρας και Tαυτότητα
  17. Ο Ρόλος της Αυθεντικότητας στην Επιρροή των Influencers στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  18. Πολυγενεακή Ηγεσία και Διαχείριση Διαφορετικών Γενεών στον Εργασιακό Χώρο
  19. Πολυ-καναλική Στρατηγική και Αλληλεπίδραση Πελάτη στο Λιανικό Εμπόριο
  20. Συγκριτική Ανάλυση Μοντέλων Διακριτής Επιλογής και Συστημάτων Ζήτησης
  21. Συμπεριφορά Καταναλωτή
  22. Τεχνητή Νοημοσύνη και Αλγόριθμοι Βελτιστοποίησης στο Μάρκετινγκ
  23. Τιμολόγηση
  24. Ψυχολογιακή Ασφάλεια και Σιωπή στις Δυάδες Ηγέτη-Υφισταμένου
  25. Ψυχολογικοί Μηχανισμοί Αποδοχής και Αντίστασης στην Οργανωσιακή Αλλαγή

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ 

  • Αίτηση υποψηφιότητας.
  • Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα με μία φωτογραφία τύπου διαβατηρίου. 
  • Αντίγραφο Πτυχίου και Αναλυτική Βαθμολογία.
  • Αντίγραφο Μεταπτυχιακού Διπλώματος και Αναλυτική Βαθμολογία.
  • Πιστοποιητικό άριστης γνώσης της αγγλικής γλώσσας επιπέδου C2/Γ2.
  • Τουλάχιστον δύο συστατικές επιστολές από μέλη Δ.Ε.Π. σε φάκελο κλειστό από τον παρέχοντα τη συστατική. Οι συστατικές επιστολές από πανεπιστημιακούς ελληνικών ή αλλοδαπών ιδρυμάτων θα πρέπει να σχολιάζουν την ακαδημαϊκή ποιότητα του/της υποψηφίου/ας. 
  • Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας (ή διαβατηρίου).
  • Τυχόν επιστημονικές δημοσιεύσεις, μονογραφίες, συγγραφικό έργο κ.λπ.
  • Έκθεση ιεραρχημένων ερευνητικών ενδιαφερόντων και προτεραιοτήτων. 
  • Προσχέδιο της προτεινόμενης διδακτορικής διατριβής, το οποίο θα πρέπει να περιλαμβάνει απαραιτήτως
    • Τον τίτλο του προτεινόμενου θέματος της διατριβής.
    • Περιγραφή του προτεινόμενου θέματος διδακτορικής διατριβής.
    • Περιγραφή του σκοπού της διδακτορικής διατριβής καθώς και των επιμέρους στόχων (των βασικών ερευνητικών ερωτημάτων ή προβλημάτων, στα οποία θα απαντήσει, ή και των ειδικότερων υποθέσεων, τις οποίες θα υποβάλλει σε έλεγχο).
    • Εκτίμηση των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων.
    • Πρόταση της ερευνητικής μεθοδολογίας που πρόκειται να ακολουθηθεί.
    • Στοιχεία πρωτοτυπίας του προτεινόμενου θέματος.
    • Ενδεικτική βιβλιογραφία.
  • Οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει το επιστημονικό και ερευνητικό προφίλ του/της υποψηφίου/ας.

Το ΟΠΑ υποχρεούται να διαπιστώσει εάν οι τίτλοι σπουδών από την αλλοδαπή εντάσσονται στο Εθνικό Μητρώο Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και στο Εθνικό Μητρώο Τύπων Τίτλων Σπουδών Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής του ΔΟΑΤΑΠ, σύμφωνα με το άρθρο 304, του ν. 4957/2022.

Η σύνταξη του Προσχεδίου της προτεινόμενης διδακτορικής διατριβής με τη μορφή και το περιεχόμενο που αναφέρεται παραπάνω, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή της πρότασης εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει οι υποψήφιοι/ες να επικοινωνήσουν πρώτα με τον/την προτεινόμενο/η υπεύθυνο/η καθηγητή/τρια του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Για περισσότερες πληροφορίες για το ακαδημαϊκό προσωπικό του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, οι υποψήφιοι/ες θα πρέπει να επισκεφθούν το σύνδεσμο https://www.dept.aueb.gr/el/mbc_dep, από τον οποίο δύνανται να ενημερωθούν για τα επιστημονικά ενδιαφέρονται των μελών Δ.Ε.Π.

Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στον Κανονισμό Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος, πρόκειται να απονείμει μία (1) υποτροφία, διάρκειας ενός έτους, συνολικού ποσού έως και έξι χιλιάδες (6.000) ευρώ. Τα κριτήρια επιλογής θα βασίζονται στο προφίλ του/της υποψήφιου/ας (ενδεικτικά, βαθμός του Πτυχίου και Μεταπτυχιακού Διπλώματος, ποιότητα της ερευνητικής πρότασης, ερευνητικό και επιστημονικό προφίλ του/της, έλλειψη οποιασδήποτε άλλης πηγής χρηματοδότησης).

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να λάβουν γνώση του Κανονισμού Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και να συμπληρώσουν την αίτηση υποψηφιότητάς τους για το Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος.

Τα προαναφερθέντα δικαιολογητικά αποστέλλονται ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση e-mail postgrad_sob@aueb.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Γραμματεία Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ευελπίδων 47α & Λευκάδος 33, 113 62 Αθήνα, 7ος όροφος, γραφείο 705, τηλ. 210 8203-622 και 865.

Η υποβολή υποψηφιότητας στη παρούσα προκήρυξη δε δημιουργεί οιαδήποτε αξίωση για αποδοχή αυτής.

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεσμεύεται να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εργασία και στην εκπαίδευση.

Περισσότερες πληροφορίες:

Μπορείτε να δείτε κατάλογο με τις Διδακτορικές Διατριβές του τμήματος καθώς και τους Υποψήφιους Διδάκτορες και Διατριβές που βρίσκονται σε εξέλιξη

Δείτε τι λένε οι απόφοιτοι του Διδακτορικού μας προγράμματος

 


Μοιραστείτε το:

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο