Κάντε follow το πρόγραμμα για να ενημερώνεστε μέσω email για προκηρύξεις και σχετικά νέα.
Πρέπει να είσαστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας.
Περίδος υποβολής αιτήσεων: Aπό 19/05/2025 μέχρι 10/09/2025.
Το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ανακοινώνει την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εισαγωγή 40 μεταπτυχιακών φοιτητών και φοιτητριών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΦΕΚ 7441 Β’/29.12.2023) για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026.
Η συνολική διάρκεια των σπουδών για το Πρόγραμμα πλήρους φοίτησης είναι δύο (2) ακαδημαϊκά εξάμηνα. Η διδασκαλία των μαθημάτων εκτείνεται σε δύο διδακτικά εξάμηνα (4 μαθήματα στο Α’ Εξάμηνο και 3 μαθήματα στο Β’ Εξάμηνο), ενώ η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται στο δεύτερο εξάμηνο. Η διεξαγωγή των μαθημάτων θα επιτελείται στην έδρα του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στην Πάτρα, Παρασκευή απόγευμα και Σαββατοκύριακα λαμβάνοντας υπόψη την διαθεσιμότητα των εργαζομένων μεταπτυχιακών φοιτητών και έως 35% με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για την παρακολούθηση του Π.Μ.Σ. και την απόκτηση Δ.Μ.Σ. προβλέπονται συνολικά δίδακτρα 3.000 ευρώ τα οποία θα καταβάλλονται τμηματικά.
Σκοπός Π.Μ.Σ.
Το γνωστικό αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ), είναι διεπιστημονικό και θεραπεύει τα πεδία των Τεχνολογιών Πληροφορικής, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής με έμφαση στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό υπηρεσιών της Λογιστικής, της Ελεγκτικής, της Φορολογίας και της Χρηματοοικονομικής σε εφαρμοσμένο επίπεδο.
Το ΠΜΣ εισάγοντας τους μεταπτυχιακούς φοιτητές στην αυτοματοποίηση της λογιστικής, της χρηματοοικονομικής και του ελέγχου παρέχει ένα δυνατό, καινοτόμο και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ώστε να ξεχωρίζουν στην αγορά εργασίας, μιας και το συγκεκριμένο ΠΜΣ είναι το πρώτο μεταπτυχιακό στην Ελλάδα που εισαγάγει τους φοιτητές του στην έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού του λογιστικού γραφείου.
Κατηγορίες εισαγομένων φοιτητών/τριων
Στο ΠΜΣ γίνονται δεκτοί όλοι οι πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αναγνωρισμένων ομοταγών Πανεπιστημίων της αλλοδαπής, πτυχιούχοι Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ και πτυχιούχοι Τμημάτων ΑΣΕΙ, ΑΣΣΥ και Αστυνομικών Ακαδημιών.
Αριθμός εισακτέων
Για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 προβλέπεται η εισαγωγή 40 εισακτέων φοιτητών/τριων.
Κριτήρια επιλογής (μόρια ποσοστό επί τοις %)
Η επιλογή των υποψηφίων γίνεται με συνυπολογισμό των παρακάτω κριτηρίων, το καθένα από τα οποία αποδίδει συγκεκριμένο αριθμό μορίων:
Φάκελος Υποψηφιότητας - Αίτηση και Δικαιολογητικά
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει απαραιτήτως να προσκομίσουν οι υποψήφιοι/ες, είναι:
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν, υποχρεωτικά την αίτηση ηλεκτρονικά μέσω του link εδώ επισυνάπτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να αποστείλουν προς το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, μέσω ταχυδρομείου (συστημένη επιστολή), ένα πλήρες αντίγραφο υποψηφιότητας, από 19/05/2025 μέχρι 10/09/2025.
Οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν σε δύο (2) φάσεις, στις 26-27/06/2025 και στις 11 και 12/09/2025.
O φάκελος θα πρέπει να φέρει στο εξωτερικό του υποχρεωτικά την ένδειξη:
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας,
Πανεπιστήμιο Πατρών Π.Μ.Σ. Ψηφιακός Μετασχηματισμός Φορολογικών και Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών
Μεγάλου Αλεξάνδρου 1, 26334, Πάτρα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σχετικές πληροφορίες παρέχονται: