Section: A - Έρευνα και Αξιολόγηση
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
- Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας (9 ECTS)
- Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας (9 ECTS)
- Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική (9 ECTS)
- Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
- Προκεχωρημένες Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας (9 ECTS)
- Προκεχωρημένες Μορφές Στατιστικής Ανάλυσης (9 ECTS)
Section: B - Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης
Min. ECTS Credits: 9 Max. ECTS Credits: 9
- Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
- Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
- Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
- Εκπαιδευτικά Κινήματα και Νεωτερισμοί (9 ECTS)
- Συγκριτική Παιδαγωγική (9 ECTS)
- Θεωρία και Πρακτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (9 ECTS)
- Μάθηση και Νόηση (9 ECTS)
Section: C - Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Min. ECTS Credits: 27 Max. ECTS Credits: 27
- Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση (9 ECTS)
- Σχεδιασμός Διαδικτυακής Μάθησης (9 ECTS)
- Πρακτική Εξάσκηση (9 ECTS)
Section: D - Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής - Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Min. ECTS Credits: 9 Max. ECTS Credits: 27
Σχήμα Α: 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή Σχήμα Β: 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και Διατριβή Μάστερ (6 CR/18 ECTS)
- Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών (9 ECTS)
- Διαδικτυακή και Μικτή Μάθηση (9 ECTS)
- Τεχνολογία και Γραμματισμός (9 ECTS)
- Παιχνίδια και Κινητές Συσκευές στη Μάθηση (9 ECTS)
- Διαχείριση Προγραμμάτων εξ Αποστάσεως Μάθησης (9 ECTS)
- Εξατομικευμένη Μελέτη (9 ECTS)
Section: E - Σεμινάρια
Min. ECTS Credits: 9 Max. ECTS Credits: 9
- Σεμινάριο Ι: Θεματικά Πεδία Κατεύθυνσης (3 ECTS)
- Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων (3 ECTS)
- Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων
Section: F - Μεταπτυχιακή Εργασία
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Η Διατριβή Μάστερ είναι υποχρεωτική για το Σχήμα Β και εκπονείται στο πεδίο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
- Μεταπτυχιακή Εργασία (18 ECTS)