Το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών έχει ως εξής:
Α' Εξάμηνο
Κατεύθυνση Ψηφιακό Επιχειρείν
- Ποσοτικές Μέθοδοι (Quantitative Methods) (7,5 ECTS)
- Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική (Financial and Managerial Accounting) (7,5 ECTS)
- Επιχειρησιακή Έρευνα/Διοικητική Επιστήμη (Operational Research Management) (7,5 ECTS)
- Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων (Human Resource Management) (7,5 ECTS)
Κατεύθυνση Μάνατζμεντ και Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
- Ποσοτικές Μέθοδοι (Quantitative Methods) (7,5 ECTS)
- Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική (Financial and Managerial Accounting) (7,5 ECTS)
- Οικονομικά για Στελέχη της Διοίκησης (Economics for Management) (7,5 ECTS)
- Εφαρμοσμένα Θέματα Μάνατζμεντ (Applied Topics in Management) (7,5 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Β' Εξάμηνο
Κατεύθυνση Ψηφιακό Επιχειρείν
- Διοίκηση Μάρκετινγκ (Marketing Management) (7,5 ECTS)
- Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management) (7,5 ECTS)
- Διαχείριση Αλλαγής (Change Management) (7,5 ECTS)
- Ανάλυση και Σχεδίαση Πληροφοριακών Συστημάτων (Analysis and Design of Information Systems) (7,5 ECTS)
Κατεύθυνση Μάνατζμεντ και Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
- Διοίκηση Μάρκετινγκ (Marketing Management) (7,5 ECTS)
- Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management) (7,5 ECTS)
- Στρατηγικός Προγραμματισμός (Strategic Planning) (7,5 ECTS)
- Διοίκηση Παραγωγής και Υπηρεσιών (Operations Management) (7,5 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Γ' Εξάμηνο
Κατεύθυνση Ψηφιακό Επιχειρείν
- Ηλεκτρονικο Εμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ (e-Commerce and Digital Marketing) (7,5 ECTS)
- Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (Design and Development of e-business Applications) (7,5 ECTS)
- Επιχειρησιακές Επικοινωνίες (Corporate Communications) (7,5 ECTS)
- Επιχειρηματική Ευφυΐα (Business Intelligence) (7,5 ECTS)
Κατεύθυνση Μάνατζμεντ
- Συστήματα Ελέγχου Διοίκησης (Management Control Systems) (7,5 ECTS)
- Διεθνές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ (International Management and Marketing) (7,5 ECTS)
- Αξιολόγηση Επενδύσεων και Μελέτες Σκοπιμότητας (Investment Analysis and Feasibility Studies) (7,5 ECTS)
- Επιχειρηματικότητα και Κατάρτιση Επιχειρησιακού Πλάνου (Entrepreneurship and Business Plan Development) (7,5 ECTS)
Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
- Έρευνα Αγοράς και Συμπεριφορά Καταναλωτή (Market Research and Consumer Behavior) (7,5 ECTS)
- Βιομηχανικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση Πωλήσεων (Industrial Marketing and Sales Management) (7,5 ECTS)
- Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ (International Marketing) (7,5 ECTS)
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Digital Marketing and Social Media) (7,5 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Δ' Εξάμηνο
- Εκπόνηση Διπλωματικής Ερευνητικής Εργασίας (30 ECTS)
Σύνολο 30 ECTS
Το σύνολο των μαθημάτων καθενός από τα Α΄, Β΄ και Γ΄ εξάμηνα αντιστοιχούν σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες και καθένα από τα διδασκόμενα σε αυτά μαθήματα αντιστοιχεί σε 7,5 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Tο Δ΄ εξάμηνο περιλαμβάνει τη διπλωματική εργασία και αντιστοιχεί σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες. Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων του Π.Μ.Σ. ανέρχεται σε εκατόν είκοσι (120).