Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών έχει ως εξής:

 

Α' Εξάμηνο 

Κατεύθυνση Ψηφιακό Επιχειρείν

  • Ποσοτικές Μέθοδοι (Quantitative Methods) (7,5 ECTS)
  • Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική (Financial and Managerial Accounting) (7,5 ECTS)
  • Επιχειρησιακή Έρευνα/Διοικητική Επιστήμη (Operational Research Management) (7,5 ECTS)
  • Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων (Human Resource Management) (7,5 ECTS)

Κατεύθυνση Μάνατζμεντ και Κατεύθυνση Μάρκετινγκ

  • Ποσοτικές Μέθοδοι (Quantitative Methods) (7,5 ECTS)
  • Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική (Financial and Managerial Accounting) (7,5 ECTS)
  • Οικονομικά για Στελέχη της Διοίκησης (Economics for Management) (7,5 ECTS)
  • Εφαρμοσμένα Θέματα Μάνατζμεντ (Applied Topics in Management) (7,5 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS

 

Β' Εξάμηνο 

Κατεύθυνση Ψηφιακό Επιχειρείν

  • Διοίκηση Μάρκετινγκ (Marketing Management) (7,5 ECTS)
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management) (7,5 ECTS)
  • Διαχείριση Αλλαγής (Change Management) (7,5 ECTS)
  • Ανάλυση και Σχεδίαση Πληροφοριακών Συστημάτων (Analysis and Design of Information Systems) (7,5 ECTS)

Κατεύθυνση Μάνατζμεντ και Κατεύθυνση Μάρκετινγκ

  • Διοίκηση Μάρκετινγκ (Marketing Management) (7,5 ECTS)
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management) (7,5 ECTS)
  • Στρατηγικός Προγραμματισμός (Strategic Planning) (7,5 ECTS)
  • Διοίκηση Παραγωγής και Υπηρεσιών (Operations Management) (7,5 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS

 

Γ' Εξάμηνο 

Κατεύθυνση Ψηφιακό Επιχειρείν

  • Ηλεκτρονικο Εμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ (e-Commerce and Digital Marketing) (7,5 ECTS)
  • Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (Design and Development of e-business Applications) (7,5 ECTS)
  • Επιχειρησιακές Επικοινωνίες (Corporate Communications) (7,5 ECTS)
  • Επιχειρηματική Ευφυΐα (Business Intelligence) (7,5 ECTS)

Κατεύθυνση Μάνατζμεντ

  • Συστήματα Ελέγχου Διοίκησης (Management Control Systems) (7,5 ECTS)
  • Διεθνές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ (International Management and Marketing) (7,5 ECTS)
  • Αξιολόγηση Επενδύσεων και Μελέτες Σκοπιμότητας (Investment Analysis and Feasibility Studies) (7,5 ECTS)
  • Επιχειρηματικότητα και Κατάρτιση Επιχειρησιακού Πλάνου (Entrepreneurship and Business Plan Development) (7,5 ECTS)

Κατεύθυνση Μάρκετινγκ

  • Έρευνα Αγοράς και Συμπεριφορά Καταναλωτή (Market Research and Consumer Behavior) (7,5 ECTS)
  • Βιομηχανικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση Πωλήσεων (Industrial Marketing and Sales Management) (7,5 ECTS)
  • Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ (International Marketing) (7,5 ECTS)
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Digital Marketing and Social Media) (7,5 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS

 

Δ' Εξάμηνο 

  • Εκπόνηση Διπλωματικής Ερευνητικής Εργασίας (30 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS

 

Το σύνολο των μαθημάτων καθενός από τα Α΄, Β΄ και Γ΄ εξάμηνα αντιστοιχούν σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες και καθένα από τα διδασκόμενα σε αυτά μαθήματα αντιστοιχεί σε 7,5 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Tο Δ΄ εξάμηνο περιλαμβάνει τη διπλωματική εργασία και αντιστοιχεί σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες. Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων του Π.Μ.Σ. ανέρχεται σε εκατόν είκοσι (120).

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Σχετικά Προγράμματα
Σχολιάστε...

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο