Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές υποχρεούνται σε παρακολούθηση μαθημάτων, συμμετοχή σε εργαστηριακές ασκήσεις και εκπόνηση διπλωματικής εργασίας.

Για την απόκτηση του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) απαιτούνται ενενήντα (90) ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες (ECTS). Ο συνολικός αριθμός των μαθημάτων του προγράμματος που πρέπει να παρακολουθήσουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές ανέρχεται σε δεκαοκτώ, εννέα υποχρεωτικά μαθήματα κορμού στο πρώτο εξάμηνο και εννέα στο δεύτερο, που αντιστοιχούν σε τριάντα ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες (ECTS) στο κάθε εξάμηνο. Επίσης, στο τρίτο εξάμηνο, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές πρέπει να παρακολουθήσουν τρία υποχρεωτικά Εργαστήρια «Ολοκληρωμένης Λήψης Αποφάσεων» (Integrated Decision Making Workshops), που αντιστοιχούν σε τρεις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες (ECTS), και να συγγράψουν Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (Επιχειρησιακή Συμβουλευτική Εργασία), η οποία αντιστοιχεί σε είκοσι επτά ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες (ECTS).

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα των διδασκόμενων και εξεταζόμενων μαθημάτων ορίζεται ως εξής:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Α’ Εξάμηνο

  • Διοικητική Λογιστική (Management Accounting) (3 ECTS)
  • Βασικές Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης (Fundamentals of Financial Management) (3 ECTS)
  • Ποσοτικές Μέθοδοι για Στελέχη Επιχειρήσεων (Quantitative Methods for Managers) (6 ECTS)
  • Αρχές Επιχειρηματικότητας (Entrepreneurship) (3 ECTS) 
  • Επιχειρηματικός Σχεδιασμός (Business Planning) (3 ECTS)
  • Οικονομικά για Στελέχη Επιχειρήσεων (Managerial Economics) (3 ECTS)
  • Διαχείριση Ατόμων και Οργανισμών (Managing Individuals and Organizations) (3 ECTS)
  • Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Marketing Management) (3 ECTS)
  • Διαχείριση Λειτουργιών (Operations Management) (3 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS

Β’ Εξάμηνο

  • Στρατηγική Διοίκηση (Strategic Management) – Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Strategic Corporate Social Responsibility) (6 ECTS)
  • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resource Management) (3 ECTS)
  • Διοίκηση Αλλαγής (Change Management) (3 ECTS)
  • Διοίκηση Καινοτομίας (Innovation Management) (3 ECTS)
  • Νεοσύστατες Επιχειρήσεις και Σχεδιαστική Σκέψη (New Ventures & Design Thinking) (3 ECTS)
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ (Strategic Marketing) (3 ECTS)
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) (3 ECTS)
  • Διαπραγματεύσεις (Negotiations) (3 ECTS)
  • Διοίκηση Έργων (Project Management) (3 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS 

Γ’ Εξάμηνο

  • Τρία (3) Εργαστήρια «Ολοκληρωμένης Λήψης Αποφάσεων» (3 Integrated Decision Making Workshops) (3 ECTS)
  • Εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Final Dissertation) (27 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Α’ Εξάμηνο

  • Διοικητική Λογιστική (Management Accounting) (3 ECTS)
  • Βασικές Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης (Fundamentals of Financial Management) (3 ECTS)
  • Ποσοτικές Μέθοδοι για Στελέχη Επιχειρήσεων (Quantitative Methods for Managers) (6 ECTS)
  • Αρχές Επιχειρηματικότητας (Entrepreneurship) (3 ECTS)

Σύνολο 15 ECTS

Β’ Εξάμηνο

  • Στρατηγική Διοίκηση (Strategic Management) – Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Strategic Corporate Social Responsibility) (6 ECTS)
  • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resource Management) (3 ECTS)
  • Διοίκηση Αλλαγής (Change Management) (3 ECTS)
  • Διοίκηση Καινοτομίας (Innovation Management) (3 ECTS)

Σύνολο 15 ECTS

Γ’ Εξάμηνο

  • Τρία (3) Εργαστήρια «Ολοκληρωμένης Λήψης Αποφάσεων» (3 Integrated Decision Making Workshops) (3 ECTS)

Σύνολο 15 ECTS

Δ’ Εξάμηνο

  • Επιχειρηματικός Σχεδιασμός (Business Planning) (3 ECTS)
  • Οικονομικά για Στελέχη Επιχειρήσεων (Managerial Economics) (3 ECTS)
  • Διαχείριση Ατόμων και Οργανισμών (Managing Individuals and Organizations) (3 ECTS)
  • Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Marketing Management) (3 ECTS)
  • Διαχείριση Λειτουργιών (Operations Management) (3 ECTS)

Σύνολο 15 ECTS

Ε’ Εξάμηνο

  • Νεοσύστατες Επιχειρήσεις και Σχεδιαστική Σκέψη (New Ventures & Design Thinking) (3 ECTS)
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ (Strategic Marketing) (3 ECTS)
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) (3 ECTS)
  • Διαπραγματεύσεις (Negotiations) (3 ECTS)
  • Διοίκηση Έργων (Project Management) (3 ECTS)

Σύνολο 15 ECTS

ΣΤ’ Εξάμηνο

  • Εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Final Dissertation) (27 ECTS)

Σύνολο 27 ECTS

 

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Σχετικά Προγράμματα

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο