Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Κατά την διάρκεια των σπουδών οι μεταπτυχιακοί φοιτητές υποχρεούνται σε παρακολούθηση μεταπτυχιακών μαθημάτων, συμμετοχή σε εργαστηριακές ασκήσεις ή άλλες εκπαιδευτικές δράσεις και εκπόνηση διπλωματικής εργασίας.

Ο συνολικός αριθμός των μαθημάτων του προγράμματος που πρέπει να παρακολουθήσουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές ανέρχεται σε οκτώ (8): τέσσερα (4) υποχρεωτικά μαθήματα κορμού στο πρώτο εξάμηνο που αντιστοιχούν σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες (Π.Μ.) και τέσσερα (4) υποχρεωτικά μαθήματα κορμού στο δεύτερο εξάμηνο που αντιστοιχούν σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες. Στο τρίτο εξάμηνο, πρέπει να συγγράψουν διπλωματική εργασία η οποία αντιστοιχεί σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες. Για την απόκτηση Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) απαιτούνται συνολικά ενενήντα (90) πιστωτικές μονάδες.

Η γλώσσα διδασκαλίας των μαθημάτων και εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας είναι η ελληνική ή και η αγγλική. Αναλυτικότερα το πρόγραμμα των διδασκόμενων και εξεταζόμενων μαθημάτων ορίζεται ως εξής:
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Α’ Εξάμηνο

  • Βασικές Αρχές Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Basics of Marketing and Digital Marketing) (7,5 ECTS)
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (ICT and E-Business in Digital Marketing) (7,5 ECTS)
  • Χρηματοοικονομικά θέματα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Financial aspects of Digital Marketing) (7,5 ECTS)
  • Σχεδιασμός και Διαλειτουργικότητα στον Παγκόσμιο Ιστό (Web Design and Interoperability) (7,5 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS 

Β’ Εξάμηνο

  • Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου (Content Marketing and Management) (7,5 ECTS)
  • Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και στις φορητές συσκευές (Social and Mobile Marketing) (7,5 ECTS)
  • Ανάλυση Δεδομένων Μεγάλου Όγκου και Μέθοδοι Έρευνας (Analytics and Research Methods) (7,5 ECTS)
  • Προγραμματισμός στον Παγκόσμιο Ιστό και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Web and Social Media Programming) (7,5 ECTS)

Σύνολο 30 ECTS 

Γ’ Εξάμηνο (Διπλωματική Εργασία)

Το τρίτο εξάμηνο πλήρους φοίτησης αφορά στην εκπόνηση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας 30 πιστωτικών μονάδων ECTS. Η εργασία μπορεί να εκπονείται και κατά το Θερινό εξάμηνο (Μάιος - Σεπτέμβριος).

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Α’ Εξάμηνο

  • Βασικές Aρχές Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Basics of Marketing and Digital Marketing) (7,5 ECTS)
  • Χρηματοοικονομικά θέματα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Financial aspects of Digital Marketing) (7,5 ECTS)

Β’ Εξάμηνο

  • Μάρκετινγκ και Διαχείριση Περιεχομένου (Content Marketing and Management) (7,5 ECTS)
  • Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και στα φορητά μέσα (Social and Mobile Marketing) (7,5 ECTS)

Γ’ Εξάμηνο

  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (ICT and E-Business in Digital Marketing) (7,5 ECTS)
  • Σχεδιασμός και Διαλειτουργικότητα στον Παγκόσμιο Ιστό (Web Design and Interoperability) (7,5 ECTS)

Δ’ Εξάμηνο

  • Ανάλυση Δεδομένων Μεγάλου Όγκου και Μέθοδοι Έρευνας (Analytics and Research Methods)  (7,5 ECTS)
  • Προγραμματισμός στον Παγκόσμιο Ιστό και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Web and Social Media Programming)  (7,5 ECTS)

Ε’ και ΣΤ’ Εξάμηνα (Διπλωματική Εργασία)

Το πέμπτο και έκτο εξάμηνο μερικής φοίτησης αφορά στην εκπόνηση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας 30 πιστωτικών μονάδων ECTS (15 ανά εξάμηνο). Η εργασία μπορεί να εκπονείται και κατά το Θερινό εξάμηνο (Μάιος – Σεπτέμβριος).

 

Τροποποίηση του προγράμματος μαθημάτων και ανακατανομή μεταξύ των εξαμήνων μπορεί να επέλθει με αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων και με αναφορά στον κανονισμό μεταπτυχιακών σπουδών.

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Σχετικά Προγράμματα

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο