Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Στην κατεύθυνση αυτή ο φοιτητής/η φοιτήτρια υποχρεούται να παρακολουθήσει κατά το Α’ εξάμηνο το Υποχρεωτικό μάθημα «Μεθοδολογία της Έρευνας στα Μέσα και στην Επικοινωνία» και δύο εκ των Υποχρεωτικών Επιλογής (ΥΕ) μαθημάτων. Κατά το Β΄ εξάμηνο ο φοιτητής υποχρεούται να παρακολουθήσει τρία εκ των Υποχρεωτικών Επιλογής (ΥΕ) μαθημάτων.

Συνολικά θα πρέπει να έχει παρακολουθήσει το Υποχρεωτικό (ΥΠ) μάθημα και 5 μαθήματα Υποχρεωτικά Επιλογής (ΥΕ).

Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • Μεθοδολογία της Έρευνας στα Μέσα και την Επικοινωνία - ΥΠ - (10 ECTS)
  • Παραγωγή Περιεχομένου και Επιχειρήσεις Μέσων - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτιστικών Οργανισμών - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Μέσα και Ψηφιακές Εφαρμογές: Το design ως μέσο επικοινωνίας. Από το παραδοσιακό στο ψηφιακό περιβάλλον - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Ηγεσία και Επιχειρηματικότητα στη Δημοσιογραφία - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Δημόσιες Πολιτικές και Επικοινωνία - ΥΕ - (10 ECTS)

ΣΥΝΟΛΟ ECTS A΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 30

Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • Storytelling και αφήγηση στα Μέσα. - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Εισαγωγή στις Πρακτικές Δεδομένων - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Ταυτότητα στον Κυβερνοχώρο - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Σύγχρονο Επικοινωνιακό Περιβάλλον και Αρχαιο-λογία των Μέσων - ΥΕ - (10 ECTS)
  • Μέσα Επικοινωνίας , Διεντοπισμού και Υβριδικά Περιβάλλοντα Επικοινωνίας - ΥΕ - (10 ECTS)

ΣΥΝΟΛΟ ECTS Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 30

Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (30 ECTS)

ΣΥΝΟΛΟ ECTS Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 30

(Οδηγός Σπουδών 2022-2023)

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr


Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο