Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Master in Tourism Management, MTM)
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Online

Το πρόγραμμα σπουδών του Α' και Β' εξαμήνου είναι το ακόλουθο:

Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

  • Μεθοδολογία Έρευνας (Προπαρασκευαστικό Μάθημα)
  • Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (6 ECTS)
  • Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (6 ECTS)
  • Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (6 ECTS)
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση (6 ECTS)
  • Μάθημα Επιλογής (ένα μάθημα από τον κάτωθι πίνακα) (6 ECTS)

 
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ (επιλογή του ενός από τα τρία)

  • Διοικητική Λογιστική για Τουριστικές Επιχειρήσεις (6 ECTS)
  • Ποσοτικές Μέθοδοι και Ανάλυση Δεδομένων στον Τουρισμό  (6 ECTS)
  • Ανάπτυξη Ηγεσίας και Στρατηγική  (6 ECTS)

Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες στις Τουριστικές Επιχειρήσεις (6 ECTS)
  • Διοίκηση Λειτουργιών και Ποιότητας στον Τουρισμό (6 ECTS)
  • Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό (6 ECTS)
  • Μάθημα Επιλογής (ένα μάθημα από τον κάτωθι πίνακα) (6 ECTS)
  • Μάθημα Επιλογής (ένα μάθημα από τον κάτωθι πίνακα) (6 ECTS)

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Β΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ (επιλογή δύο από τα πέντε)

  • Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού (6 ECTS)
  • Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ Προορισμών και Εκδηλώσεων (6 ECTS)
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ και εμπειρία καταναλωτή  (6 ECTS)
  • Σχεδιασμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη Τουριστικών Προορισμών  (6 ECTS)
  • Σύγχρονη Διοίκηση Επισιτιστικών Επιχειρήσεων  (6 ECTS)

Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • Διπλωματική Εργασία (30 ECTS)

ΣΥΝΟΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ECTS): 90

 **Σημείωση: Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του προγράμματος μπορεί να αναδιαμορφωθούν αριθμητικά τα προτεινόμενα μαθήματα επιλογής με βάση τις ανάγκες του προγράμματος.

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr
Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο