Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας
Mixed Mode

Για την απόκτηση του ΔΜΣ απαιτείται η επιτυχής εξέταση σε δέκα (10) μαθήματα του προγράμματος σπουδών και η επιτυχής εκπόνηση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας το οποία οδηγούν στην συγκέντρωση 90 πιστωτικών μονάδων (ECTS).

Α' Εξάμηνο

Υποχρεωτικό

  • Ιδιωτικότητα στο Διαδίκτυο (6 ECTS)
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ (6 ECTS)
  • Αλληλεπιδραστική Επικοινωνία για Διαδικτυακούς Τόπους (6 ECTS)

Υποχρεωτικό Επιλογής

  • Τεχνολογίες Διαδικτύου και Παγκόσμιου Ιστού (6 ECTS)
  • Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (6 ECTS)
  • Στοιχεία Οπτικοακουστικού Περιεχομένου (6 ECTS)
  • Εκπαίδευση και Νέα Μέσα Επικοινωνίας (6 ECTS)

Β' Εξάμηνο

Υποχρεωτικό

  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο (6 ECTS)
  • Κινητός-Διάχυτος Υπολογισμός και Εφαρμογές (6 ECTS)

Υποχρεωτικό Επιλογής

  • Ψηφιακά Πνευματικά Δικαιώματα (6 ECTS)
  • Υπολογιστική Νέφους και Εξόρυξη Δεδομένων (6 ECTS)
  • Μέτρηση, Ανάλυση και Βελτιστοποίηση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (6 ECTS)
  • Ηλεκτρονικές Εκδόσεις και Διαδίκτυο (6 ECTS)
  • Σχεδίαση Γραφικού Περιβάλλοντος Διεπαφής Χρήστη (6 ECTS)
  • Παραγωγή Media (6 ECTS)

Γ' Εξάμηνο

  • Διπλωματική εργασία (30 ECTS)

Περιγράμματα Μαθημάτων

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr


Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο