Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας
Mixed Mode

Για την απόκτηση του ΔΜΣ απαιτείται η επιτυχής εξέταση σε δέκα (10) μαθήματα του προγράμματος σπουδών και η επιτυχής εκπόνηση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας το οποία οδηγούν στην συγκέντρωση 90 πιστωτικών μονάδων (ECTS).

1ο εξάμηνο

  • Τεχνολογίες Διαδικτύου και Παγκόσμιου Ιστού (6 ECTS)
  • Ιδιωτικότητα στο Διαδίκτυο (6 ECTS)
  • Ψηφιακό Marketing (6 ECTS)
  • Στοιχεία οπτικοακουστικού περιεχομένου (6 ECTS)
  • Marketing στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (6 ECTS)
  • Αλληλεπιδραστική επικοινωνία για διαδικτυακούς τόπους (6 ECTS)

2ο εξάμηνο

  • Υπολογιστική Νέφους και Εξόρυξη Δεδομένων (6 ECTS)
  • Ψηφιακά Πνευματικά Δικαιώματα (6 ECTS)
  • Κινητός - Διάχυτος Υπολογισμός και Eφαρμογές (6 ECTS)
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο (6 ECTS)
  • Μέτρηση, Ανάλυση και Βελτιστοποίηση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (6 ECTS)
  • Σχεδίαση γραφικού περιβάλλοντος διεπαφής χρήστη (6 ECTS)
  • Παραγωγή media (6 ECTS)
  • Ηλεκτρονικές εκδόσεις και διαδίκτυο (6 ECTS)

3ο εξάμηνο

  • Διπλωματική εργασία (30 ECTS)
Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr


Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο