Δομή Προγράμματος (Οδηγός Σπουδών)
Υποχρεωτικά Μαθήματα
- Media and Communication Theory
- Advanced Media Writing and Techniques
- Applied Communication Research Methods
- Quantitative Research in Communication
- Public Relations Strategy
- Crisis Communication Management
- Public Relations and the New Media
Μαθήματα Επιλογής (επιλέξτε 3 από τον κατάλογο):
- Political Communication
- Communication for the Tourism Industry
- Strategic Corporate Communication
- Communication for the Entertainment Industry
- Public Relations in Public and Nonprofit Organizations
- Intercultural Communication and International PR
- Effective Communication Skills
- Event Planning and Management
- Multimedia Applications for Communication Campaigns
Οι φοιτητές/-τριες μπορούν να εγγραφούν σε ένα μάθημα επιλογής από οποιοδήποτε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο πεδίο της Επικοινωνίας, αφού λάβουν σχετική έγκριση από τον συντονιστή/τη συντονίστρια του μεταπτυχιακού προγράμματος.
Τα μαθήματα επιλογής προσφέρονται εκ περιτροπής κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.
Τελικό Project ή Διπλωματική Εργασία
- Τελικό Project (capstone) στη Στρατηγική Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις
ή
- Διπλωματική Εργασία (thesis) στη Στρατηγική Επικοινωνία
Δεξιότητες και γνώσεις που αποκτώνται στο πλαίσιο του προγράμματος
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- να εφαρμόζουν βασικές θεωρίες και έννοιες της επικοινωνίας στην πρακτική των δημοσίων σχέσεων σε διάφορους κλάδους και περιβάλλοντα
- να επιδεικνύουν ικανότητες στρατηγικής ανάλυσης και κριτικής σκέψης κατά τον σχεδιασμό επικοινωνιακών προγραμμάτων που εξυπηρετούν στόχους του εκάστοτε οργανισμού
- να αναπτύσσουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν στρατηγικά σχέδια επικοινωνίας για πλήθος οργανισμών και κλάδων, επιλέγοντας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικές λύσεις και καινοτόμες ιδέες σε τοπικά και διεθνή πλαίσια
- να διεξάγουν έρευνα και να αξιολογούν πληροφορίες με κατάλληλες μεθόδους για τον τομέα της επικοινωνίας
- να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες ψηφιακές τεχνολογίες στον σχεδιασμό και την εφαρμογή επικοινωνιακών προγραμμάτων ώστε να προσεγγίσουν το κοινό στο οποίο στοχεύουν και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του
- να παράγουν δημιουργικό και καινοτόμο περιεχόμενο δημοσίων σχέσεων για διαφορετικά κοινά και μέσα
- να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να κάνουν επαγγελματικές παρουσιάσεις σε προφορική, γραπτή, ψηφιακή ή υβριδική μορφή.
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τα μαθησιακά αποτελέσματα.
Διδακτικό Προσωπικό
Daniel McCormac
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication
Grigorios N. Karimalis
Associate Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication
Katerina Diamantaki
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication
Christina Giakoumaki
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication
Vassia Kontopoulou
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication
Angelos Kissas
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences