Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
MA in Strategic Communication and Public Relations
Deree -The American College of Greece
Full/Part Time

Δομή Προγράμματος (Οδηγός Σπουδών)

Υποχρεωτικά Μαθήματα

  • Media and Communication Theory
  • Advanced Media Writing and Techniques
  • Applied Communication Research Methods
  • Quantitative Research in Communication
  • Public Relations Strategy
  • Crisis Communication Management
  • Public Relations and the New Media

Μαθήματα Επιλογής (επιλέξτε 3 από τον κατάλογο):

  • Political Communication
  • Communication for the Tourism Industry
  • Strategic Corporate Communication
  • Communication for the Entertainment Industry
  • Public Relations in Public and Nonprofit Organizations
  • Intercultural Communication and International PR
  • Effective Communication Skills
  • Event Planning and Management
  • Multimedia Applications for Communication Campaigns

Οι φοιτητές/-τριες μπορούν να εγγραφούν σε ένα μάθημα επιλογής από οποιοδήποτε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο πεδίο της Επικοινωνίας, αφού λάβουν σχετική έγκριση από τον συντονιστή/τη συντονίστρια του μεταπτυχιακού προγράμματος.

Τα μαθήματα επιλογής προσφέρονται εκ περιτροπής κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.

Τελικό Project ή Διπλωματική Εργασία 

  • Τελικό Project (capstone) στη Στρατηγική Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις 

ή

  • Διπλωματική Εργασία (thesis) στη Στρατηγική Επικοινωνία

Δεξιότητες και γνώσεις που αποκτώνται στο πλαίσιο του προγράμματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • να εφαρμόζουν βασικές θεωρίες και έννοιες της επικοινωνίας στην πρακτική των δημοσίων σχέσεων σε διάφορους κλάδους και περιβάλλοντα
  • να επιδεικνύουν ικανότητες στρατηγικής ανάλυσης και κριτικής σκέψης κατά τον σχεδιασμό επικοινωνιακών προγραμμάτων που εξυπηρετούν στόχους του εκάστοτε οργανισμού
  • να αναπτύσσουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν στρατηγικά σχέδια επικοινωνίας για πλήθος οργανισμών και κλάδων, επιλέγοντας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικές λύσεις και καινοτόμες ιδέες σε τοπικά και διεθνή πλαίσια
  • να διεξάγουν έρευνα και να αξιολογούν πληροφορίες με κατάλληλες μεθόδους για τον τομέα της επικοινωνίας
  • να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες ψηφιακές τεχνολογίες στον σχεδιασμό και την εφαρμογή επικοινωνιακών προγραμμάτων ώστε να προσεγγίσουν το κοινό στο οποίο στοχεύουν και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του
  • να παράγουν δημιουργικό και καινοτόμο περιεχόμενο δημοσίων σχέσεων για διαφορετικά κοινά και μέσα
  • να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να κάνουν επαγγελματικές παρουσιάσεις σε προφορική, γραπτή, ψηφιακή ή υβριδική μορφή.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τα μαθησιακά αποτελέσματα.

Διδακτικό Προσωπικό

Daniel McCormac
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication

Grigorios N. Karimalis
Associate Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication

Katerina Diamantaki
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication

Christina Giakoumaki
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication

Vassia Kontopoulou
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences Communication

Angelos Kissas
Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences

​​

 

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr
Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο