Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
MA in Digital Communication & Social Media
Deree -The American College of Greece
Full/Part Time

Δομή Προγράμματος (Οδηγός Σπουδών)

Υποχρεωτικά Μαθήματα:

  • Applied Communication Theory  
  • New Media Theory and Research  
  • Quantitative Research in Communication 

Υποχρεωτικά Μαθήματα Ψηφιακής Επικοινωνίας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης:

  • Digital and Social Media Strategy  
  • Content Development  
  • Social Media Management  
  • Digital Advertising  

Μαθήματα Επιλογής (επιλέξτε 3 από τον κατάλογο):

  • Web Design and Development  
  • Digital and Social Analytics  
  • Digital Media Production  
  • Brand Communication  
  • UX – User Experience and Responsive Design

Οι φοιτητές/-τριες μπορούν να εγγραφούν και σε ένα μάθημα επιλογής από οποιοδήποτε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο πεδίο της Επικοινωνίας, αφού λάβουν σχετική έγκριση από τον συντονιστή/τη συντονίστρια του μεταπτυχιακού προγράμματος.

Τα μαθήματα επιλογής προσφέρονται εκ περιτροπής κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.

Τελικό Project ή Διπλωματική Εργασία 
Τελικό Project στην Ψηφιακή Επικοινωνία και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 
ή Διπλωματική Εργασία στην Ψηφιακή Επικοινωνία

Δεξιότητες και γνώσεις που αποκτώνται στο πλαίσιο του προγράμματος
Το πρόγραμμα συνδυάζει θεμελιώδεις θεωρίες επικοινωνίας και πρακτικές δεξιότητες δημιουργίας και διανομής περιεχομένου σε ψηφιακές πλατφόρμες και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα μπορούν:

  • να έχουν γνώσεις και να κατανοούν θεωρητικά πλαίσια και πρακτικές μεθόδους για την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία με κοινά μέσω ψηφιακών και κοινωνικών μέσων
  • να αξιολογούν το πλαίσιο και τις συνέπειες του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη συνεργασία, τη διαδραστικότητα, την ανταλλαγή πληροφοριών, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη δικτύωση
  • να αναπτύσσουν και να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα στρατηγικών επικοινωνίας σε ψηφιακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • να χρησιμοποιούν κατάλληλες μεθόδους και εργαλεία για τη δημιουργία και την αξιολόγηση ψηφιακού περιεχομένου
  • να επιλέγουν και να εφαρμόζουν σύγχρονες τεχνολογίες σε εκστρατείες ψηφιακής επικοινωνίας
  • να αναπτύσσουν και να υλοποιούν σαφή ερευνητικά σχέδια με κατάλληλες μεθοδολογίες
  • να εκφράζουν με αποτελεσματικό τρόπο ιδέες και επιχειρήματα στο πλαίσιο της επικοινωνίας σε γραπτή, ψηφιακή και προφορική μορφή

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τα μαθησιακά αποτελέσματα.

Διδακτικό Προσωπικό

  • Christina Giakoumaki
    Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
  • Katerina Diamantaki
    Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
  • Nikos Falagas
    Associate Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
  • Demetris Kamaras
    Associate Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
  • George Kyparissiadis
    Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
  • Vassia Kontopoulou
    Full-time Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
  • Vaios Papanagnou
    Associate Faculty – Frances Rich School of Arts, Humanities and Social Sciences
    Communication
Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr
Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο