Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.


Πόλη
Λευκωσία
Πανελλαδικές Εξετάσεις
Πρόσθετες Πληροφορίες

Το Πτυχίο στο Μάρκετινγκ με Ψηφιακές Τεχνολογίες είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα που στόχο έχει να καλύψει το κενό που παρατηρείται από τους σύγχρονους οργανισμούς στο τομέα του μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, η ραγδαία πρόοδος των τεχνολογιών επικοινωνίας όπως και η ανάπτυξη και συνεχής παρουσία των ψηφιακών μέσων δημιούργησαν νέες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες, οι οποίες πρέπει να αντιμετωπιστούν από τους σύγχρονους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του μάρκετινγκ.

Αυτό το μοναδικό πρόγραμμα παρέχει την αναγκαία γνώση και την πρακτική εμπειρία για να αντιμετωπίσει αυτές τις σύγχρονες ανάγκες. Το πρόγραμμα στηρίζεται σε μια γερή βάση στους τομείς της διοίκησης και του μάρκετινγκ. Επίσης η προσφορά του επηρεάζεται σημαντικά από άλλα πεδία απαραίτητα για τη σωστή κατανόηση των σύγχρονων απαιτήσεων. Πεδία όπως, τις τεχνολογίες πληροφορικής, ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν το σημερινό οικοσύστημα πληροφορικής στο οποίο ζούμε, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτύου και των έξυπνων συσκευών όπως επίσης και των μέσων επικοινωνίας ώστε να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν οι φοιτητές ως το ψηφιακό περιεχόμενο και πληροφορία δομείται και χρησιμοποιείται.

Το Πρόγραμμα σπουδών προσφέρεται στην Αγγλική γλώσσα για να προετοιμάσει καλύτερα τους φοιτητές για περαιτέρω σπουδές και να τους προσφέρει επιπλέον εφόδια για την αγορά εργασίας. Για φοιτητές που δεν έχουν την Αγγλική ως μητρική γλώσσα ή αντιμετωπίζουν δυσκολίες ή ελλείψεις, το Πανεπιστήμιο Frederick παρέχει διάφορα μέτρα στήριξης ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του προγράμματος. 

Το πρόγραμμα στηρίζεται στο σύστημα συσσώρευσης ευρωπαϊκών πιστωτικών μονάδων ECTS. Στους φοιτητές απονέμεται το Πτυχίο Μάρκετινγκ με Ψηφιακές Τεχνολογίες με τη συμπλήρωση 240 πιστωτικών μονάδων. Οι μονάδες αυτές κατανείμονται σε υποχρεωτικά και επιλεγόμενα μαθήματα. Στους πιο κάτω πίνακες φαίνονται οι διάφορες κατηγορίες μαθημάτων και οι λίστες με τα μαθήματα της κάθε κατηγορίας.

Υποχρεωτικά Μαθήματα

  • Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ι    
  • Ερευνητικές Μεθόδοι στις Επιχειρήσεις
  • Εισαγωγή στη Μικροοικονομική
  • Δίκαιο των Επιχειρήσεων Ι
  • Αρχές Μάρκετινγκ Ι
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή    
  • Έρευνα Μάρκετινγκ και Πληροφορικά Συστήματα    
  • Διεθνές Μάρκετινγκ    
  • Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ    
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Στρατηγικό Μάρκετινγκ
  • Εισαγωγή στην Οργάνωση Επιχειρήσεων Ι
  • Μαθηματικός Λογισμός για τις Επιχειρήσεις και Κοινωνικές Επιστήμες    
  • Μαθηματικά Επιχειρήσεων    
  • Στατιστική I    
  • Στατιστική II
  • Τεχνολογίες Ψηφιακών Μέσων Επικοινωνίας Ι
  • Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα Μέσα Κοινωνικής Δυκτίωσης    
  • Εισαγωγή στο Γραφικό Σχέδιο    
  • Ψηφιακή Τέχνη και Επεξεργασία Εικόνας    
  • Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
  • Τεχνολογίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ Ι
  • Τεχνολογίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ ΙΙ
  • Γραφικό Σχέδιο και Δυσδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο
  • Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Μηχανής και Εφαρμογές
  • Παραγωγή Ψηφιακού Ήχου    
  • Μάρκετινγκ και Ηθική    
  • Πρακτική Άσκηση και Σχεδιασμός Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ    Ανάλυση Δεδομένων και Επιχειρηματική Ευφυΐα    
  • Ηλεκτρονικό Eμπόριο
  • Πτυχιακή Εργασία Ι    
  • Πτυχιακή Εργασία ΙΙ    

Επιλεγόμενα Μαθήματα Ειδικότητας

  • Ψηφιακή Κουλτούρα    
  • Εισαγωγή στη Λογιστική Ι
  • Εισαγωγή στη Μακροοικονομική    
  • Διοίκηση Πωλήσεων    
  • Σχεδιασμός Μάρκετινγκ και Στρατηγική Διοίκηση Προϊόντος
  • Εισαγωγή στην Οργάνωση Επιχειρήσεων ΙΙ
  • Διοικητική Επιστήμη Ι    
  • Επιχειρηματικότητα και Αποτελεσματική Σύνταξη Επιχειρηματικού Σχεδίου    
  • Δίκτυα Υπολογιστών Ι
  • Τεχνολογία και Ανάπτυξη Λογισμικού
  • Κινητά και Διάχυτα Υπολογιστικά Συστήματα
  • Τεχνολογίες Διαδικτύου    
  • Χρηματοοικονομική Ι
  • Συστήματα Δεδομένων και Οπτικοποιήση Δεδομένων    
  • Πολυμέσα και Παραγωγή Ψηφιακού Βίντεο
  • Διαχείριση Μάρκας
  • Δημόσιες Σχέσεις και Χορηγίες    
  • Διαχείριση Έργου για Μηχανικούς    

Επιλεγόµενα Ελεύθερης Επιλογής

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 12 ECTS

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να παρέχει στους απόφοιτους όλες τις γνώσεις και δεξιότητες για να πετύχουν σε μια καριέρα στο τομέα του Μάρκετινγκ και ειδικότερα ως εμπειρογνώμονες στην ψηφιακή προώθηση.

Θα μπορούν να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ολοκληρωμένες στρατηγικές προώθησης και να στηρίζουν καμπάνιες μάρκετινγκ για προϊόντα και υπηρεσίες σε ένα ευρύ φάσμα οργανισμών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα.

Θα έχουν επίσης εξειδικευμένες γνώσεις στο τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακών μέσων οι οποίες θα τους επιτρέψουν να εργάζονται σε οργανισμούς για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη αποδοτικών καμπάνιων ψηφιακής επικοινωνίας. 

Έχετε να μας προτείνετε κάποια διόρθωση; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info eduguide.gr

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο