Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

Θέσεις για Επιστήμονες Πληροφορικής και Συμβούλους Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης στα Ωνάσεια Σχολεία

Θέσεις για Επιστήμονες Πληροφορικής και Συμβούλους Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης στα Ωνάσεια Σχολεία

Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (ΔΗΜ.Ω.Σ.) αποτελούν ένα ενιαίο δίκτυο πρότυπων δημόσιων σχολείων με κοινωνικό χαρακτήρα. Στο δίκτυο θα ενταχθούν σταδιακά μέχρι είκοσι δύο (22) εν λειτουργία σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δηλαδή μέχρι έντεκα Γυμνάσια και έντεκα Γενικά Λύκεια σε όλη την επικράτεια. Από το σχολικό έτος 2025-26 θα λειτουργήσουν δώδεκα σχολικές μονάδες, συγκεκριμένα έξι Γυμνάσια και έξι Γενικά Λύκεια, σε έξι δήμους και τέσσερις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Τα ΔΗΜ.Ω.Σ. λειτουργούν με σκοπό την ενίσχυση, την αναβάθμιση και την προαγωγή της παιδείας και του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να καλλιεργηθούν βέλτιστες εκπαιδευτικές μέθοδοι, πρακτικές και εργαλεία, που με τη σειρά τους θα διαχυθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κατά τα άλλα, τα ΔΗΜ.Ω.Σ. εξυπηρετούν από κοινού με τα υπόλοιπα σχολεία τους σκοπούς της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης και υπάγονται διοικητικά στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Δείτε παρακάτω τις θέσεις εργασίας που προσφέρονται:

1. Επιστήμονας Πληροφορικής

Τύπος απασχόλησης: Πλήρης απασχόληση (8 ώρες ημερησίως στο διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα, 5 ημέρες/εβδομάδα)

Σύμβαση: Ορισμένου χρόνου έως 15 Ιουλίου, με δυνατότητα μετατροπής σε αορίστου χρόνου κατόπιν αξιολόγησης

Απασχόληση: Σύμβαση Έργου ή Μισθωτός πλήρους απασχόλησης

Ο/Η Επιστήμονας Πληροφορικής υποστηρίζει τεχνικά και εκπαιδευτικά τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (ΔΗΜ.Ω.Σ.) με σκοπό την ενίσχυση των δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας. Συνεργάζεται στενά με τον/την Διευθυντή/ντρια, τον/την καθηγητή/τρια Πληροφορικής και το εκπαιδευτικό προσωπικό του εκάστοτε ΔΗΜ.Ω.Σ. για την καθημερινή τεχνική υποστήριξη πρώτου επιπέδου (ICT support & administration), τη διαχείριση των Εργαστηρίων Πληροφορικής και Τεχνολογίας, καθώς και για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού στην Πληροφορική, τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία.

Οι Επιστήμονες Πληροφορικής θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε ένα από τα εξής σχολεία:

  • 52ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αθηνών, Κολωνός
  • 52ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αθηνών, Κολωνός
  • 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αχαρνών, Μενίδι
  • 7ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αχαρνών, Μενίδι
  • 5ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Περιστερίου
  • 5ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Περιστερίου – «Οδυσσέας Ελύτης»
  • 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Κοζάνης
  • 3ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Κοζάνης
  • 12ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, Ξηροκρήνη
  • 16ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης – «Περικλής Στεφανίδης», Ξηροκρήνη
  • 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ξάνθης
  • 2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Ξάνθης

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση για την υλοποίηση της Ψηφιακής Στρατηγικής των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων (ΔΗΜ.Ω.Σ.) σε ευθυγράμμιση με τις ανάγκες των σχολικών μονάδων
  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης πρώτου επιπέδου (ICT support) σε εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και διοικητικό προσωπικό για την απρόσκοπτη λειτουργία των τεχνολογικών συστημάτων
  • Διαχείριση και συντήρηση των πληροφοριακών συστημάτων και υποδομών (ICT administration and maintenance) των σχολικών μονάδων, σε συνεργασία με τους/τις Διευθυντές/ντριες του κάθε ΔΗΜ.Ω.Σ.
  • Παρακολούθηση της ασφάλειας των δικτύων σύμφωνα με τα πρότυπα κυβερνοασφάλειας και τις προβλέψεις της ισχύουσας νομοθεσίας
  • Υποστήριξη στην παραλαβή, εγκατάσταση και τεχνική παρακολούθηση εκπαιδευτικού λογισμικού, τεχνολογικού εξοπλισμού και λοιπών υποδομών
  • Διαχείριση των Εργαστηρίων Πληροφορικής και Τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της οργάνωσης εξοπλισμού, της υποστήριξης διδακτικών δραστηριοτήτων και της επίβλεψης προηγμένων τεχνολογικών υποδομών (3D printers, micro electronics)
  • Υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη ψηφιακού και καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού, με στόχο τη βελτίωση της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής
  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που ενσωματώνουν τις τεχνολογίες STEAM και την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών
  • Παρακολούθηση των εξελίξεων στον χώρο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και ενεργή συμμετοχή σε κοινότητες βέλτιστων πρακτικών, τόσο εντός των ΔΗΜ.Ω.Σ. όσο και σε ευρύτερα δίκτυα STEAM και καινοτομίας, με στόχο τη διατύπωση εισηγήσεων για τη συνεχή αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας στη σχολική μονάδα

 Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο Πληροφορικής από ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο αναγνωρισμένο της αλλοδαπής
  • Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows/Android
  • Εμπειρία ή τεκμηριωμένη ικανότητα στην τεχνική υποστήριξη χρηστών (ICT support), την παραλαβή, εγκατάσταση και παρακολούθηση λογισμικού και πληροφοριακού εξοπλισμού
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας

Θα εκτιμηθούν θετικά τα ακόλουθα προσόντα:

  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα ή μετεκπαιδεύσεις σε εκπαιδευτική Τεχνολογία ή σε άλλο σχετικό αντικείμενο
  • Εμπειρία ή/και πιστοποιημένη κατάρτιση στη χρήση και διδασκαλία εργαλείων δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού, σε περιβάλλοντα εκπαιδευτικής τεχνολογίας, Ελεύθερου/Ανοικτού Λογισμικού, STEM/STEAM, καθώς και σε γλώσσες προγραμματισμού για την εκπαίδευση (όπως Scratch, Arduino, Python)
  • Εμπειρία σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα ή σε υποστήριξη STEM/STEAM δραστηριοτήτων
  • Γνώση διαχείρισης macOS και Linux
  • Γνώση και εμπειρία στη διαχείριση τεχνολογιών 3D printing, Αrduino, Raspberry Pi
  • Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών
  • Εντοπιότητα σε σχέση με τα σχολεία

2. Σύμβουλος Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης

Τύπος απασχόλησης: Μερική απασχόληση (4 ώρες ημερησίως κάθε απόγευμα, εκτός ωρολογίου προγράμματος, 5 ημέρες/εβδομάδα). Οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα προσφέρονται εντός της σχολικής μονάδας σε συνεννόηση με τον Διευθυντή/τρια του εκάστοτε σχολείου.

Σύμβαση: Ορισμένου χρόνου έως τη λήξη του σχολικού έτους, με δυνατότητα μετατροπής σε αορίστου χρόνου κατόπιν αξιολόγησης

Απασχόληση: Σύμβαση Έργου ή Μισθωτός μερικής απασχόλησης

Ο/Η Σύμβουλος Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης υποστηρίζει συμβουλευτικά τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (ΔΗΜ.Ω.Σ.) με σκοπό την καθοδήγηση και υποστήριξη των μαθητών/τριών, τόσο των ΔΗΜ.Ω.Σ. όσο και των όμορων σχολικών μονάδων, σε θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης,  ακαδημαϊκής προσαρμογής και  ευζωίας των μαθητών/τριών. Συνεργάζεται στενά με τον/την Διευθυντή/ντρια και τους εκπαιδευτικούς του εκάστοτε ΔΗΜ.Ω.Σ.

Τα σχολεία στα οποία θα εργασθούν οι σύμβουλοι είναι τα ακόλουθα:

  • 52ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αθηνών, Κολωνός
  • 52ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αθηνών, Κολωνός
  • 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αχαρνών, Μενίδι
  • 7ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αχαρνών, Μενίδι
  • 5ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Περιστερίου
  • 5ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Περιστερίου – «Οδυσσέας Ελύτης»
  • 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Κοζάνης
  • 3ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Κοζάνης
  • 12ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, Ξηροκρήνη
  • 16ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης – «Περικλής Στεφανίδης», Ξηροκρήνη
  • 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ξάνθης
  • 2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Ξάνθης

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Παροχή ατομικής ή/και ομαδικής συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές/τριες που αντιμετωπίζουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Διαμόρφωση και υλοποίηση εξατομικευμένων προγραμμάτων και παρεμβάσεων σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου και άλλες δομές του Υπουργείου Παιδείας (π.χ., ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΥ)
  • Διεξαγωγή συμβουλευτικής εκτίμησης για τον εντοπισμό των ειδικών μαθησιακών, συναισθηματικών, γνωστικών, συμπεριφορικών και άλλων ψυχο-κοινωνικών δυσκολιών των μαθητών/τριών και τους τρόπους αντιμετώπισής τους
  • Υποστήριξη του/της Διευθυντή/ντριας και των εκπαιδευτικών του εκάστοτε ΔΗΜ.Ω.Σ. και παρέμβαση για τη διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα (σχολική βία, κλπ.), καθώς και ανάπτυξη προληπτικών σχεδίων αντιμετώπισης κρίσεων
  • Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε γονείς-κηδεμόνες της σχολικής μονάδας και σε γονείς-κηδεμόνες μαθητών/τριών όμορων σχολικών μονάδων ΔΗΜ.Ω.Σ., σε επίπεδο πρόληψης, με γνώμονα τις ανάγκες των παιδιών τους
  • Υποστήριξη της μετάβασης των μαθητών/τριών μεταξύ των διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης (π.χ., από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και από το Λύκειο στην ανώτερη/ανώτατη εκπαίδευση)
  • Διατήρηση ακριβών αρχείων που αφορούν στις εξατομικευμένες ή ομαδικές παρεμβάσεις και σε άλλες σχετικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
  • Συνεργασία με διεπιστημονικές ομάδες για το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης, με στόχο την προαγωγή της ψυχικής ευζωίας και της ακαδημαϊκής προόδου του συνόλου των μαθητών/τριών ανάλογα και με τις ανάγκες της σχολικής μονάδας
  • Διεξαγωγή εργαστηρίων, σεμιναρίων σε γονείς-κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς για θέματα ψυχικής ευζωίας, ακαδημαϊκής προσαρμογής και άλλα ψυχοκοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τα μέλη της σχολικής κοινότητας
  • Συμμόρφωση με τον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας του επαγγέλματος των Ψυχολόγων και τη σχετική νομοθεσία όσον αφορά την εργασία με ανηλίκους σε σχολείο

Οι υποψήφιοι/ες πρέπει απαραιτήτως να έχουν τα εξής προσόντα:

  • Πτυχίο Ψυχολογίας από ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο αναγνωρισμένο της αλλοδαπής
  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαιδευτική ή Σχολική Ψυχολογία ή σε άλλο αντικείμενο συναφές με τις λειτουργίες που αναφέρονται πιο πάνω
  • Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου
  • Αποδεικτικά επαγγελματικής εμπειρίας (βεβαιώσεις, συστάσεις)
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας ή άλλης κύριας ευρωπαϊκής γλώσσας
  • Άριστη γνώση της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας
  • Θα συνεκτιμηθεί η εμπειρία σε σχολικό πλαίσιο ή δομές παιδιών/εφήβων
  • Θα συνεκτιμηθεί η αποδεδειγμένη εξειδίκευση σε θέματα κοινωνικής ένταξης ή που άπτονται των αναπτυξιακών και εκπαιδευτικών αναγκών μαθητών/τριών Γυμνασίου και Λυκείου
  • Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών θεωρείται προσόν που θα εκτιμηθεί θετικά
  • Θα συνεκτιμηθεί η εντοπιότητα σε σχέση με τα εκάστοτε σχολεία

 

Μοιραστείτε το:

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο