Economic Strategy
ΕΚΠΑ: Ευφυής Διαχείριση Ανανεώσιμων Ενεργειακών Συστημάτων
MBA Agribusiness
Βιοοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη

Get Into Customer Service με την AEGEAN Airlines! Εκπαιδευτικά Νέα

Είσαι 18-30 και ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις γνώσεις και εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service;

Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, θα έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να διεκδικήσεις μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η AEGEAN Airlines στο τηλεφωνικό κέντρο!

Ο τέταρτος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με την AEGEAN Airlines και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος Call Center Agent.

  • Απόκτησε ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση, εστιασμένη στις πρακτικές δεξιότητες που ζητάνε στην αγορά.
  • Απόκτησε εργασιακή εμπειρία, από εργοδότες στον κλάδο του Customer Service.
  • Βελτίωσε τις δεξιότητές σου σε θέματα ομαδικότητας και επικοινωνίας, ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή σου.
  • Μάθε πώς να υποστηρίξεις τις δεξιότητές σου σε μία επαγγελματική συνέντευξη και φτιάξε ένα δυνατό βιογραφικό.

Όλοι οι συμμετέχοντες:

  • Θα ληφθούν υπόψη από την AEGEAN Airlines για θέσεις εργασίας στο τηλεφωνικό κέντρο (call centre).
  • Θα λάβουν επιπλέον υποστήριξη από την Κοιν.Σ.Επ. knowl (μέχρι 6 μήνες) στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν νέες ευκαιρίες επιμόρφωσης και εκπαίδευσης.

Κύρια καθήκοντα και ευθύνες για όσες/όσους προσληφθούν:

Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για τα ακόλουθα:

  • Κράτηση θέσεων
  • Έκδοση εισιτηρίων
  • Παροχή πληροφοριών σχετικά με πτήσεις, ναύλους, νέες υπηρεσίες
  • Εκτέλεση αλλαγών/ακυρώσεων σε εισιτήρια ή/και κρατήσεις

Ενδιαφέρεσαι;

Ως υποψήφιος/α θα πρέπει να έχεις τις παρακάτω ικανότητες:

  • Ομαδικότητα
  • Ικανότητα πωλήσεων
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
  • Αποφασιστικότητα, οργάνωση και διορατικότητα

Και τα παρακάτω προσόντα (Εμπειρία και Εκπαίδευση):

  • Πτυχίο Πανεπιστημίου θα θεωρηθεί προσόν
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική, είναι απαραίτητη
  • Άριστη γνώση μίας από τις ακόλουθες γλώσσες θα θεωρηθεί προσόν: Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ρωσικά, Ισπανικά
  • Καλή γνώση του Microsoft Office
  • Στρατιωτικές υποχρεώσεις εκπληρωμένες (για τους υπόχρεους)

Δήλωσε τώρα συμμετοχή και μάθε την αγορά εργασίας, μέσα στην αγορά εργασίας, από τους καλύτερους στον κλάδο του Customer Service. 

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής: 

http://www.knowl.gr/getintogreece/

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για άρθρα όπως αυτό; κάντε μας

Μοιραστείτε το:

Σχολιάστε...
blog comments powered by Disqus
Όλα τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα