Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.

E-learning στον Τουρισμό από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Το Πρόγραμμα, το οποίο τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού & του ΕΟΤ και έχει ως Στρατηγικό Εταίρο την HORECA, δημιουργήθηκε στο πνεύμα της δια βίου μάθησης για να εφοδιάζει με κατάλληλες εξειδικευμένες γνώσεις, επαρκή εργαλεία και κυρίως διοικητικές δεξιότητες  επαγγελματίες στον χώρο του τουρισμού. Στόχος του προγράμματος είναι να παράσχει θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση σε άτομα που εργάζονται, επιθυμούν ή ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τουριστικό κλάδο .

Απευθύνεται σε:

  • αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να διευρύνουν το γνωστικό τους πεδίο στη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων καθώς και στο σχεδιασμό, τη διοίκηση και την πολιτική του τουρισμού
  • αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται, επιθυμούν ή ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τουριστικό κλάδο

Βασικές εκπαιδευτικές επιλογές συμμετεχόντων:

1. Μαθήματα

Τα μαθήματα είναι διάρκειας 2 μηνών (8 εβδομάδων), με εισηγητές εξειδικευμένα μέλη του ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Πειραιώς ή άλλων Πανεπιστημίων, και Ερευνητές Τουρισμού (Διδάκτορες και Υποψ. Διδάκτορες).

Προσφερόμενα Μαθήματα:

Θεματική Ενότητα Μάρκετινγκ

  • Event Marketing-Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων
  • Ενθουσιάζοντας τον Πελάτη μέσα από Άριστη Εξυπηρέτηση
  • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ για Τουριστικές Επιχειρήσεις
  • Μάρκετινγκ Λιανεμπορίου για Τουριστικές Επιχειρήσεις

Θεματική Ενότητα Μάνατζμεντ και Στρατηγική:

  • Βασικές Αρχές Μάνατζμεντ
  • Επιχειρηματικά Σχέδια (Business Plan) στον κλάδο του Τουρισμού
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών στον Τουρισμό

Θεματική Ενότητα Χρηματοοικονομική Διοίκηση & Λογιστική:

  • Κοστολογικά Συστήματα & Διαχείριση Κόστους Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
  • Προϋπολογισμοί & Λήψη Αποφάσεων Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε μαθήματος χορηγείται Πιστοποιητικό Επιτυχούς Ολοκλήρωσης.

2.Σεμινάρια

Τα σεμινάρια είναι διάρκειας 2 εβδομάδων (ή 3 όπου χρειαστεί) στη μορφή how to εξειδικευμένων πρακτικών θεμάτων του τουριστικού περιβάλλοντος και επιχειρείν, με στόχο την ενημέρωση των επαγγελματιών και στελεχών του Ελληνικού Τουρισμού. 

Προσφερόμενα Σεμινάρια

  • Πώς να Σχεδιάσετε τα Aesthetics της Τουριστικής σας Επιχείρησης.
  • Google Adwords για Τουριστικές Επιχειρήσεις.
  • Social Media Μάρκετινγκ για Τουριστικές Επιχειρήσεις.
  • Travel Blogging: Δημιουργώντας Περιεχόμενο με Αξία.
  • Δημιουργώντας ένα ισχυρό Brand στο χώρου του Τουρισμού.
  • Κοστολήγηση Μικρών και Μεσαίων Ξενοδοχειακών Μονάδων.
  • Μεθοδολογία Ανάπτυξης Ολοκληρωμένου Κοστολογικού Συστήματος στα Ξενοδοχεία.
  • Οικονομική Αξιολόγηση Προτάσεων Συνεργασίας από Tour Operators.
  • Προσωπική Επαγγελματική Εικόνα (Personal Branding).
  • Πώς βρίσκουμες Νέες Αγορές: Πρακτικά Θέματα Δευτερογενούς Έρευνα Τουριστικής Αγοράς.
  • Στρατηγικές Μάρκετινγ σε Περίοδο Κρίσης.
  • Σύνθετα Τουριστικά Καταλύματα και Ξενοδοχεία Συνιδιοκτησίας.


ΕΝΑΡΞΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ Γ’ ΚΥΚΛΟΥ!

Ημερομηνία έναρξης αιτήσεων 1/11/2014

Ημερομηνία λήξης αιτήσεων για τα μαθήματα 11/12/2014

Ημερομηνία λήξης αιτήσεων για τα σεμινάρια 27/11/2014


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ Γ’ ΚΥΚΛΟΥ!

Ημερομηνία έναρξης μαθημάτων 15/12/2014

Ημερομηνία έναρξης σεμιναρίων 1/12/2014

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

Θα υπάρξει σημαντική έκπτωση για όσους διασφαλίσουν τη συμμετοχή τους με την καταβολή της 1ης δόσης των διδάκτρων έως τις 20/11/2014 για τα σεμινάρια και έως τις 4/12/2014 για τα μαθήματα.

Για αιτήσεις και περισσότερες πληροφορίες: http://ems.unipi.gr/

Μοιραστείτε το:

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο