"Βελτιώσεις στην ψηφιακή και στη mobile εκπαίδευση. Σήμερα οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν το YouTube και το Netflix, που παρέχουν περιεχόμενο προσαρμοσμένο στη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών τους. Όποιος θέλει να εμπλακεί με αυτούς σε μια διαδικασία εκπαίδευσης, στο δικό τους επίπεδο, θα πρέπει να κάνει το ίδιο, ώστε κάθε εργαζόμενος να μαθαίνει αυτό που του χρειάζεται όταν αυτός επιλέγει να το κάνει. Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν ψηφιακές πλατφόρμες, που μπορούν να δεχτούν, να προσαρμόσουν και να διανείμουν εκπαιδευτικό υλικό ανάλογα με τις ανάγκες των εκπαιδευομένων.
Ποιο το ιδιαίτερο όφελος για τις ελληνικές εταιρείες, που βλέπουν τα ποσά που διατίθενται για εκπαίδευση να συρρικνώνονται; Πρώτον, η μάθηση με ψηφιακό τρόπο έχει μικρότερο κόστος από εκείνη που γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο σε αίθουσα εκπαίδευσης. Δεύτερον, παρακολουθούν μόνον εκείνα τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν και έχουν επίδραση στην απόδοσή τους. Υπάρχουν μειονεκτήματα;..."