Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και τη χρήση των cookies.
Πότε το Digital Marketing φέρνει αποτελέσματα

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, η Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και το Πρόγραμμα Σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, σας προσκαλούν την Τετάρτη 06 Απριλίου 2022 και ώρα 19.00, στη διαδικτυακή διάλεξη του κ. Μουρατίδη Άγγελου, ιδιοκτήτη της διαφημιστικής εταιρείας InYourCity, με τίτλο «Πότε το Digital Marketing φέρνει αποτελέσματα».

Στο marketing, και ειδικά στο digital marketing, υπάρχουν επικοινωνιακές ενέργειες που βασίζονται περισσότερο στη δημιουργικότητα, την artistic διάθεση, τα έξυπνα λογοπαίγνια και τη δημιουργική γραφή. Υπάρχει όμως και η έννοια του performance, όπου τα σκήπτρα παίρνουν οι αριθμοί, τα KPIs (δείκτες απόδοσης) και η έννοια της αξιολόγησης των προσπαθειών, μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η διάλεξη θα εστιάσει στην αποτελεσματική λειτουργία του  digital marketing. Έμφαση θα δοθεί στη σχέση του digital marketing με τις έννοιες της δημιουργικότητας και της απόδοσης.

Η διάλεξη θα προβληθεί ζωντανά από το κανάλι του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στο σύνδεσμο https://youtu.be/Tp9x4lbhwNM

Μεταπτυχιακά & Πτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο